2009-03-25, 19:08
Medlem
Herr Larssons avatar
Felpost.
Citera
2009-03-25, 19:33
Medlem
trött på den här jävla ickediskussionen som finns hela tiden. KLART SOM FAN ATT MAN INTE spoilertaggar ett sänt avsnitt?! om du har sett trailers och liknande så JA, spoilertagga. Men att komma och klaga på en tisdag när avsnittet nyss kommit ut är ju så jävla pinsamt att det finns fan inte. Hur svårt är det att hålla sig borta tills man sett avsnittet?
Citera
2009-03-25, 19:46
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
En parallell vore att stå till höger i rulltrappor; Det går att ställa sig till vänster, men varenda person i köpcentrumet kommer att hata dig eftersom du är en sån taktlös idiot.
Mjo, men i det här fallet är det du som står i köpcentret och idiotförklarar folk för att dom står på höger sida.
Citera
2009-03-25, 20:26
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Verkar som folk misstolkade mitt inlägg. Laddade hem och såg avsnittet redan tidigt på morgonen innan jobbet, så det var inte precis så att jag själv blev snuvad på konfekten.

Undra vem det är som är en gnällfitta. Gnider sig dina feta små fingrar så pass mycket emot varandra så att du inte klarar av att skriva [spoiler], eller är du en sån där förbannat lat sossetjockis som knappt klarar av att tugga maten själv?

Du klarade tydligen inte av att tänka så jävla långt att samtliga inte har full koll på när ett avsnitt släpps, men kanske gillar att diskutera om serien de följer. Hur kul tror du det är för dem när en fet liten snorunge dyker upp och ger blanka fan i att spoilermarkera sin kommentar, bara för att just han har råkat hålla koll på datumet och pressat in på småtimmarna för att se det nya avsnittet? Eller så kanske någon letar efter en tracker att ladda hem avsnittet ifrån, men får hela dagen förstörd bara för att lata fanskap såsom du själv inte visar hänsyn för någon.

Till resten av er surhelveten, dumskallar eller vanliga svenssons: Det är en oskriven regel att markera spoilers. En parallell vore att stå till höger i rulltrappor; Det går att ställa sig till vänster, men varenda person i köpcentrumet kommer att hata dig eftersom du är en sån taktlös idiot.

Vad i helvete är ditt problem? Ifall serien har sänts så ska man inte spoilertagga för enbart idioter går in här och "råkar" se vad som ska hända och då är det enbart DERAS fel. Ska vi ha en speciellt 13.46timmarsregel för spoiler? Nej har avsnittet släppts så spoilar man inte om du skulle vara aktiv så skulle du veta det så sluta bortförklara ditt misstag.
Citera
2009-03-25, 21:12
Medlem
T.Durdens avatar
Är det bara jag som tycker att serien har gått utför den här säsongen. Det känns som om dom repeterar sig. Skådespeleriet har gått utför också.

Micah är Heroes motsvarighet till Lost's Walt
Citera
2009-03-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.Durden
Är det bara jag som tycker att serien har gått utför den här säsongen. Det känns som om dom repeterar sig. Skådespeleriet har gått utför också.

Micah är Heroes motsvarighet till Lost's Walt

båda är negrer också. så typisk USA, måste vara en svart människa som är "speciell"
Citera
2009-03-25, 22:03
Bannlyst
Dog Daphne i slutet?

Jag håller med om att Heroes börjar suga mer o mer. Serier ska fan vara baserade på en bok eller liknande så att de tar slut någon jävla gång.
Citera
2009-03-25, 22:28
Medlem
Spaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ångmaskin
Två döda på en och samma episod.
Har svårt att förstå varför deras superkrafter inte kan vara i stil som Marvel eller DC hjältarna. T.ex. Tracys iskrafter är ju inte jämförbart med Iceman -p-

Fast det är väl precis det som de hintade på mot slutet när man såg henne blinka? Iceman kunde ju omstrukturera hela hans kropp till organisk is och överleva både som vatten och ånga, nu verkar det ju som Tracy har någon liknande kraft.
Citera
2009-03-25, 22:31
Medlem
T.Durdens avatar
Tracy är ganska lam tycker jag. Enda anledningen till att hon är med som den "okända klonen" eller vad man nu ska kalla det var väl för att Ali Larter skulle få vara kvar i serien.
Citera
2009-03-25, 23:32
Medlem
framtands avatar
Citat:
Till resten av er surhelveten, dumskallar eller vanliga svenssons: Det är en oskriven regel att markera spoilers. En parallell vore att stå till höger i rulltrappor; Det går att ställa sig till vänster, men varenda person i köpcentrumet kommer att hata dig eftersom du är en sån taktlös idiot.

För att citera Ugglas; Snälla Snälla Snälla kan du och dina gelikar bara hålla käften? Det är så förbannat tröttsamt med samma tjat i alla trådar. Har avsnittet sänts ger man fan i att kolla i tråden och man ger fan i att dölja något under spoilertaggar.

Enkelt? ja. Logiskt? ja. Jämförbart med nån jävla rulltrappa? nej
Citera
2009-03-26, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Dog Daphne i slutet?

Citera
2009-03-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xide
jupp

Jag fixade till ditt inlägg åt dig. Säg tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in