2009-09-22, 21:28
Medlem
sAMSONOVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sAMSONOV
vart får man tag på de nya avsnittet ep01se04? Hittar de inte på piratebay!

Hitta, np!
Citera
2009-09-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sAMSONOV
vart får man tag på de nya avsnittet ep01se04? Hittar de inte på piratebay!

Det är inte bara 01, utan den är ihopslagen med 02.

http://thepiratebay.org/torrent/5096267/Heroes.S04E01-E02.Orientation-Jump.Push.Fall.HDTV.XviD-FQM-%5Btrac
Citera
2009-09-22, 23:49
Medlem
Undrar hur mycket guitarhero utgivaren betalat dom, fyfan
Citera
2009-09-23, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse pisse

mm, det var lite cheesy. annars var avsnittet/n bra! hoppas t-bag levererar i denna serie också!
Citera
2009-09-23, 00:12
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:

Med tanke på att dom säger GH3 i dialogen och spelar GH5 så är frågan bra
Citera
2009-09-23, 00:37
Medlem
Jag kan inte förstå hur jävla dum Peter alltid lyckas vara. Varför behöll han inte bara Sylars krafter? Varför skulle han byta ut dom mot Mohinders?
Citera
2009-09-23, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engl
Jag kan inte förstå hur jävla dum Peter alltid lyckas vara. Varför behöll han inte bara Sylars krafter? Varför skulle han byta ut dom mot Mohinders?

kanske inte gillade att skära upp folks huvuden hela dagarna.
Citera
2009-09-23, 01:05
Medlem
Borghesias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woohoo
Citera
2009-09-23, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engl

senaste kraften han tog från Sylar var förmågan att ändra utseendet. det kommer inte hjälpa honom mycket om han vill rädda folk.
Citera
2009-09-23, 16:09
Medlem
RockBoats avatar
Kul att det äntligen har dragit igång igen!

Tycker dock att det är väldigt synd att Robert Knepper spelar rollen som Samuel. Har väldigt svårt att ta honom seriöst/ändra uppfattning av honom efter att ha sett honom i Prison Break.
Citera
2009-09-24, 12:26
Medlem
Citat:

hur mycket stålar lär dom inte plocka in varje avsnitt från japan för att snacak japanska ett par min då?? lär ju sponsra hela skiten själva?

men helt klar grymt att det börjar igen, även om jag kanske tyckte att andra säsongen var bäst. nu fattar man ingenting nästan så ja måste se om hela säsong 3 för att fatta första två avsnitten av nya säsongen. men kanske blir bättre... svårt att hänga med, känns inte som följ punkt a-b serie direkt.
Citera
2009-09-24, 12:57
Medlem
egoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockBoat
Kul att det äntligen har dragit igång igen!

Tycker dock att det är väldigt synd att Robert Knepper spelar rollen som Samuel. Har väldigt svårt att ta honom seriöst/ändra uppfattning av honom efter att ha sett honom i Prison Break.

Jag blev faktiskt väldigt glad över att se "T-bag" i de nya heroes. Han är ju så klockren i Prison Break så jag har höga förväntningar på honom.
Annars tycker jag Peter alltid varit en fjant, vill att han ska använda sina krafter till fullo utan att vara nån ambulansnisse. Menmen det kommer säkert bara början av säsongen verka sjukt najs som vanligt. Heroes e bäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in