Tycker att det är ganska uppenbart att det är en svarthåriga tjejen som mördat claire's rumskompis för att hon äntligen fått en vän - claire. Hon vill ju ha henne för sig själv!
Claire hoppade ju och bevisade teorin om att hon hoppade själv om jag inte har helt fel. Dock är jag nästan säker på att den svarthåriga bruden har en kraft också
Claire hoppade ju och bevisade teorin om att hon hoppade själv om jag inte har helt fel. Dock är jag nästan säker på att den svarthåriga bruden har en kraft också
Ja, det har jag faktiskt inte tänkt på - att hon har en kraft. Hur som helst är hon mördaren
Jag tyckte avsnittet var överlag starkt. Även om berättelsen om "Ice Queen" hämndaktioner tog slut lite snabbt (om ni läst serien så är det ju rätt mycket hat som driver henne). Tyckte de kunde sugit lite mer på Sylarkaramellen också, hintat lite i avsnitten. Få Parkman att tro att han är "normalt" galen.
Och ja, kompisen har garanterat krafter. Kanske övertalning som hon tjejen ifrån andra (?) säsongen, eller något som liknar Parkmans?
Jag tycker inte avsnittet var särskilt spännande alls. Tracy-delen avklarades fort och sylars/matts hjärnkamp var tjatig. Tycker för den delen att dom nya karaktärerna var ganska bleka.
Hiros historia var som vanligt genomtråkig. Att han nu plötsligt skall genomgå någon sorts "redemption" lovar ju inte gott.
Slutligen hoppas jag verkligen inte att det var brunetten som dödat Claires room mate för det känns för uppenbart.
Förresten skippa spoilersarna, för det var väl inte pre air?
Den svarthåriga tjejen sa ju när de spelade GH att det kändes som att hon lärde sig mer för varje sekund vilket förmodligen är hennes förmåga d.v.s. lära sig saker snabbt
Den svarthåriga tjejen sa ju när de spelade GH att det kändes som att hon lärde sig mer för varje sekund vilket förmodligen är hennes förmåga d.v.s. lära sig saker snabbt
Där sa du något! Stämmer nog bra.. något är det med henne i alla fall.