2008-12-10, 00:24
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Arthur är Bad Guy för att han strävar efter typ "World Domination".

Sylar är en Bad Guy för att han är (Var, Blir, Är, Whatever :P) bara överjävligt ond!
Sylar strävar efter alla krafter!
Citera
2008-12-10, 00:32
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Riktigt bra avsnitt, vill ha nästa nu !

Sylars "Cake?" och "Does kinda tingle" är redan klassiker

Nån annan än jag som undrar hur Sylars krafter funkade när Haitern va precis brevid han ?
Nä, det var väl rätt uppenbart att haitiern hade fullt upp med att försöka hålla tillbaka Arthurs krafter. Han hade ingen energi över till att "inaktivera" Sylars krafter helt enkelt.
Citera
2008-12-10, 01:24
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Blade
Nä, det var väl rätt uppenbart att haitiern hade fullt upp med att försöka hålla tillbaka Arthurs krafter. Han hade ingen energi över till att "inaktivera" Sylars krafter helt enkelt.

Tycker inget är uppenbart i den här serien men det ska väl va det isåfall,aja det blir kanon

Vilket fall som helst trodde jag det bara va för Haitern att glida in i rummet så va det avklarat, nu stod han och mätte krafter med Arthur som i form av att Haitern va i rummet inte skulle haft några krafter att mäta sig med, lite löjligt.
Citera
2008-12-10, 02:00
Medlem
Chowies avatar
såg inte förra veckans avsnitt förän idag, så jag & tjejen hade dubbelmarathon . fy fan vad det var bra.

det enda som inte är bra är peter's actingskills han pratar så djävla monotomt & "tufft"
Citera
2008-12-10, 03:20
Medlem
Det känns som att serien står stilla när flera kan åka i tiden och ändra utgången hela tiden, när vissa har regeneration och några stycken har en mängd olika skills.. Blir potatismos och manusförfattarna kan ta sig en joint och hitta på lite vad fan som helst liksom.
Citera
2008-12-10, 05:20
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Riktigt bra avsnitt, vill ha nästa nu !

Sylars "Cake?" och "Does kinda tingle" är redan klassiker

Nån annan än jag som undrar hur Sylars krafter funkade när Haitern va precis brevid han ?

Han fick ju blackout.

När ska Peter får tillbaka sina krafter? :\

Sylar behöver en jämlike.
Citera
2008-12-10, 16:12
Medlem
tomas_sws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
All is peace! Sylar är som han ska vara.

+1
Citera
2008-12-10, 17:28
Medlem
Whiterights avatar
Det känns ju verkligen som vissa karaktärer fastnat i sin utveckling, både Hiro och Peter står fortfarande och stampar på ruta ett. Båda klantar till det regelbundet och får vänta på nån annan att rädda dem. På sätt och vis skulle det inte göra nåt om båda försvann, dock är ju Hiro åtminstone underhållande...
Citera
2008-12-10, 19:24
Medlem
moviemovies avatar
Stör mig på att Arthur kunde hitta Hiro. Om det vorde så enkelt. Varför åkte han inte bara tillbaka i tiden från första början och tog catalysten från Claire när hon var ung?

Annars tycker jag att detta avsnitt var riktigt bra. Säsong 1-klass på det. Sylar är ond som han ska vara. Riktigt bra scen när han dödar (?) Arthur istället för att Peter gör det. Sylar ska vara mäktigt och elak som han var i säsong 1 när man verkligen fruktade honom. Tycker han har blivit mer mänsklig senaste säsongen, vilket inte är så bra.

Hoppas nu bara inte att den där soldaten löper amok och får hybris. Eller om det händer så vill jag att Sylar knäpper honom genast.
Citera
2008-12-10, 19:28
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Hoppas nu bara inte att den där soldaten löper amok och får hybris. Eller om det händer så vill jag att Sylar knäpper honom genast.
Dom kanske ger honom en dräkt och sköld till vapen?

Citat:
Ursprungligen postat av Whiteright
Det känns ju verkligen som vissa karaktärer fastnat i sin utveckling, både Hiro och Peter står fortfarande och stampar på ruta ett. Båda klantar till det regelbundet och får vänta på nån annan att rädda dem. På sätt och vis skulle det inte göra nåt om båda försvann, dock är ju Hiro åtminstone underhållande...
Finns det några karaktärer som du tycker har utvecklats på ett bra sätt?
Citera
2008-12-10, 19:47
Medlem
KruxaNs avatar
Väldigt bra avsnitt, som dom andra har nämnt, konstigt att Arthur bara kunde åka bak i tiden och ta från Hiro när han kunde ta från clarie som bebis? ..

Arthur död, bra!
Sylar the bad ass
Citera
2008-12-10, 20:21
Medlem
santacls avatar
Finns säkert nåt svar på varför Arthur dyker upp exakt när han ska, det finns säkert nån anledning att han kanske kan styra situationer som alla tror, eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in