2009-10-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Vad har du för problem? Har du läst reglerna för forumet?

0.07. Använd spoilerfunktion när du publicerar känslig information

När man postar inlägg som avslöjar information som kan förstöra för andra användare ska forumets inbyggda spoilerfunktion användas. Exempel på sådan information är att avslöja vinnaren i en tävling före det officiella tillkännagivandet eller slutet på en film eller bok. Allt sådant ska döljas så att det står läsaren helt fritt att välja om han/hon önskar läsa denna.

Detta kan ju knappast tillämpas på tv-serier då det hela tiden kommer nytt. Då skulle man ju aldrig kunna föra en diskussion om det senaste avsnittet
Citera
2009-10-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaffell
Förlåt, ska försöka vara mindre utav ett "gnäll ollon"...men ser ingen som helst anledning till varför man inte skulle göra det då det även diskuteras teorier och åsikter här...

Som deltagare i dessa diskussioner kanske man inte i förtid vill veta vad som hänt/kommer att hända i ett kommande avsnitt.

Om jag nu skulle få för mig att skapa en tråd med rubriken "Endast teorier och åsikter angående serien Heroes" skulle jag rätt genast hänvisas till denna tråd utav en moderator.

Då vi som sett/inte har sett det senaste avsnittet utav Heroes skall samsas i denna tråd är det väl enklast om man bara bestämmer sig för att använda spolier taggar då man beskriver något som hänt i ett avsnitt.

Se gärna mitt inlägg ovan eller mina tidigare inlägg i denna tråd.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=19064728&postcount=3525

Nu så.. angående avsnittet:

Tycker säsongen har börjat bra! Döva tjejens (vad heter hon?) kraft verkar riktigt fet. Hoppas att Sylar snart är tillbaks i gammalt gott slag och att det får Peter att sluta vara sån mes.

Fan vad man älskar att se T-Bag också.
Citera
2009-10-13, 20:36
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Detta kan ju knappast tillämpas på tv-serier då det hela tiden kommer nytt. Då skulle man ju aldrig kunna föra en diskussion om det senaste avsnittet

Det är väll klart det går att diskutera nya avsnitt, det är ju trots allt inte så svårt att använda

För övrigt tycker jag

Citera
2009-10-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Vad har du för problem? Har du läst reglerna för forumet?

0.07. Använd spoilerfunktion när du publicerar känslig information

När man postar inlägg som avslöjar information som kan förstöra för andra användare ska forumets inbyggda spoilerfunktion användas. Exempel på sådan information är att avslöja vinnaren i en tävling före det officiella tillkännagivandet eller slutet på en film eller bok. Allt sådant ska döljas så att det står läsaren helt fritt att välja om han/hon önskar läsa denna.

som sagt, eftersom avsnittet REDAN sänts så klart som fan man ska kunna diskutera det utan att behöva hysh hysh om det... ok om det inte har sänt...jag kommer iaf inte använda spoiler funktionen sen är det upp till dig att inte läsa det jag skriver.
Citera
2009-10-13, 22:02
Bannlyst
Vafan. Jag fattar inte vad brudens kraft är till för? Visst hon spelade på det där instrumentet och hade sönder väggen lite. Men kan färgerna vara till för som hon ser när t.ex. polisserener är igång eller när barnen sjöng?

En annan sak, vafan kan den där "familjens" mål vara? Den t-bag är med i och som sylar hittade till idag.

Sen att Sylar inte är sig själv det är ju förståeligt. Hans minne är ju kvar i polisen...
Citera
2009-10-13, 22:47
Medlem
greger87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omgwtfbbq
Vafan. Jag fattar inte vad brudens kraft är till för? Visst hon spelade på det där instrumentet och hade sönder väggen lite. Men kan färgerna vara till för som hon ser när t.ex. polisserener är igång eller när barnen sjöng?

En annan sak, vafan kan den där "familjens" mål vara? Den t-bag är med i och som sylar hittade till idag.

Sen att Sylar inte är sig själv det är ju förståeligt. Hans minne är ju kvar i polisen...

Ser hon inte ljudvågor? eller har jag fattat helt fel?
Citera
2009-10-13, 22:59
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger87
Ser hon inte ljudvågor? eller har jag fattat helt fel?

Grejen är väl vad kraften kan användas till, det har ju inte framkommit riktigt ännu, förutom att hon gjorde en spricka i lägenhetsväggen....wow.
Det blir väl nån stor grej till slut antar jag.
Citera
2009-10-13, 23:27
Bannlyst
Jo, ljudvågor är det väl :P Måste ju vara någon grym kraft med tanke på att hon är döv också, tror den kommer hjälpa henne på det sättet med :P
Citera
2009-10-13, 23:46
Medlem
sate.1337s avatar
Bästa avsnittet på MYCKET länge.
Citera
2009-10-14, 00:05
Bannlyst
wow, lite runkmaterial till de som gillar lesbiska
Citera
2009-10-14, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llapushnik
wow, lite runkmaterial till de som gillar lesbiska

Claires äckliga rumskamrat är inget runkmaterial....
Citera
2009-10-14, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pattox
Claires äckliga rumskamrat är inget runkmaterial....

Claire är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in