2008-10-14, 22:49
Medlem
KruxaNs avatar
Såg senaste avsnittet förut och nu försöker jag fatta slutet.
När Nathan, Tracy och Peter dog var det framtiden Angela såg in i?
Och Mr. Petrelli kan ta bort krafter som jag läste ovan?
Blev lite chockad att Hiro dödade Ando bara sådär ..
Citera
2008-10-14, 23:06
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trpezi
Va!? missade totalt att sesong 3 är ute.

Inte undra på om du sökte på sesong istället för säsong

Btw så sög detta avsnitt. Oerhört drygt att Linderman är kvar och hela skiten kring Suresh... riktigt lamt. Känns som om det fortsätter att skapas nya oupplösta trådar. De får börja knyta ihop några snart, annars blir det bara en stor röra.

Längesedan det hände något bra i serien nu, det mesta är ju bara samma grejer fast i olika synvinklar. Liksom, hur många gånger har vi inte sett Angela drömma om att Peter och de dör och att framtiden måste räddas blablabla. Testa med ett nytt recept snart kanske. Eller gör det bättre om ni måset ha just det receptet. Kommer dock fortsätta att kolla på Heroes, helt klart. Så dåligt är det inte Men det har varit bättre och kan bli mycket bättre.
Citera
2008-10-14, 23:08
Medlem
pilepeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Inte undra på om du sökte på sesong istället för säsong

Btw så sög detta avsnitt. Oerhört drygt att Linderman är kvar och hela skiten kring Suresh... riktigt lamt. Känns som om det fortsätter att skapas nya oupplösta trådar. De får börja knyta ihop några snart, annars blir det bara en stor röra.

Längesedan det hände något bra i serien nu, det mesta är ju bara samma grejer fast i olika synvinklar. Liksom, hur många gånger har vi inte sett Angela drömma om att Peter och de dör och att framtiden måste räddas blablabla. Testa med ett nytt recept snart kanske. Eller gör det bättre om ni måset ha just det receptet. Kommer dock fortsätta att kolla på Heroes, helt klart. Så dåligt är det inte Men det har varit bättre och kan bli mycket bättre.

Lol, det är ju "the boogieman" som gör en illusion av Linderman
Citera
2008-10-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trpezi
Va!? missade totalt att sesong 3 är ute.

hahahaha, gjorde min dag
Citera
2008-10-14, 23:28
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilepele
Lol, det är ju "the boogieman" som gör en illusion av Linderman

Ja, men jag syftade på att han ens är kvar, själva karaktären. Du tror inte att jag visste att han var död?

Sen är det väl inte the boogieman som gör illusion av honom. Det är någon annan, han i slutet där. The boogieman var ju och käka middag med Meredith. De kanske har samma kraft? Eller så var det väl Matts pappa i slutet då, tyckte inte han liknade den som käkade middag.
Citera
2008-10-14, 23:41
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Ja, men jag syftade på att han ens är kvar, själva karaktären. Du tror inte att jag visste att han var död?

Sen är det väl inte the boogieman som gör illusion av honom. Det är någon annan, han i slutet där. The boogieman var ju och käka middag med Meredith. De kanske har samma kraft? Eller så var det väl Matts pappa i slutet då, tyckte inte han liknade den som käkade middag.

Mannen som käkar middag i slutet är Eric "The Puppetmaster" Doyle, inte Matts farsa. Matts farsa är Maury Parkman. The Boogeyman är f.ö Sylar.

Edit - Maury Parkman kallas även "The Nightmare Man" kom jag på.
Senast redigerad av Giorgi 2008-10-14 kl. 23:49.
Citera
2008-10-15, 00:54
Medlem
roaders avatar
Kan inte låta bli att störa mig på Hiros tidshoppande.

När han åker tillbaka/framåt i tiden en dag så ser han sitt andra jag i den aktuella tidslinjen, men sitter han och fifflar på sitt kontor och leker med att hoppa fram och tillbaka några minuter eller timmar händer inget sånt.
Citera
2008-10-15, 19:57
Medlem
NirvanAs avatar
Hur kunde Hiro bara döda ando sådär? eller har han något tidshopp inplanerat?

Mr.Petrelli i slutet.. antar att det är nathan, peters och gabriels farsa?

Bah, denna serie spårar ur fan
Citera
2008-10-15, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roader

När han åker tillbaka/framåt i tiden en dag så ser han sitt andra jag i den aktuella tidslinjen, men sitter han och fifflar på sitt kontor och leker med att hoppa fram och tillbaka några minuter eller timmar händer inget sånt.
Men han kan ju göra både och
Citera
2008-10-15, 20:41
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koks_Tina
Men han kan ju göra både och

Ja det framgick ju tydligt av min post.

Att säga att "jo men han kan välja att separera sig från sin kropp eller inte" låter tafatt.
Citera
2008-10-15, 21:15
Medlem
Xiaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader

Jag tolkade det som att han spolade fram/tillbaka tiden på kontoret, inte hoppade.
Citera
2008-10-16, 02:43
Medlem
Det känns som att man kanske kommer förstå den här serien när den äver över, om man tittar igenom den sen igen när den tagit slut kommer man nog få en stor "Aha" upplevelse, men just nu är ju allt bara väldigt rörigt.

Känns inte som att nått hänger ihop alls, sa de inte något inför säsong 3 att man inte skulle behövt se tidigare säsonger? Eller har jag bara drömt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in