2007-10-06, 13:21
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrhimself
Niki kommer tillbaka i nästa avsnitt enligt IMDB , hon är den tråkigaste karaktären av dem alla. Enligt IMDB är även sylar med i nästa avsnitt, å andra sidan var han enligt dem med i avsnitt 2 så frågan är hur mycket man kan lita på dem.

Kanske talar för att det är Sylar som dödat Hiros pappa.
Citera
2007-10-06, 13:31
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrhimself
Niki kommer tillbaka i nästa avsnitt enligt IMDB , hon är den tråkigaste karaktären av dem alla. Enligt IMDB är även sylar med i nästa avsnitt, å andra sidan var han enligt dem med i avsnitt 2 så frågan är hur mycket man kan lita på dem.
Han kanske var med? *kikar sig omkring*
Men jo Niki har jag ogillat från början, hennes son o snubbe är rätt tråkiga också.
Citera
2007-10-06, 13:54
Medlem
Jag tänkte på en sak med DL, varför går inte skott igenom honom?

Varje gång han blev träffad trodde jag bara att skottet skulle gå rakt igenom som när han går igenom en vägg, då skulle han bli en väldigt intressant karaktär.
Citera
2007-10-06, 14:24
Medlem
NirvanAs avatar
Vafan, Sylar dog ju... dom stabbade ju honom!?
Citera
2007-10-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vafan, Sylar dog ju... dom stabbade ju honom!?

Vi vet ju inte exakt vilka han har dödat eller vad han de hade för krafter.
Citera
2007-10-06, 15:03
Medlem
snakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Jag tänkte på en sak med DL, varför går inte skott igenom honom?

Varje gång han blev träffad trodde jag bara att skottet skulle gå rakt igenom som när han går igenom en vägg, då skulle han bli en väldigt intressant karaktär.

Har han ens blivit skjuten mer än en gång och då för att rädda niki? Sen måste väl han också fokusera sig för att hans kraft ska fungera annars skulle han ju inte kunna ta tag i någonting alls.
Citera
2007-10-06, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakke
Har han ens blivit skjuten mer än en gång och då för att rädda niki? Sen måste väl han också fokusera sig för att hans kraft ska fungera annars skulle han ju inte kunna ta tag i någonting alls.

Ja, han blev väl skjuten av linderman? Alla andra lär sig att använda sina förmåger nästan utan någon fokus alls, t.ex Peter.

Och Hiro kan väl flytta på sig nu ganska smidigt också.
Citera
2007-10-06, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Kröp inte han ner i kloaken, när alla todde han var död, i sista avsnittet förra säsongen?

fick man se när han kröp? jag fick intrycket att någon drog ner honom (den jätteonda killen som molly ser, han som verkar ha något att göra med alla kackerlackor)
Citera
2007-10-06, 23:43
Medlem
Crazyracers avatar
Hela tråden är ju förstörd iomed att alla nördar och tankar hem senaste USA avsnitten. Ingen som är sugen på en tråd som går efter den svenska avsnittsräkningen?
Citera
2007-10-06, 23:47
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazyracer
Hela tråden är ju förstörd iomed att alla nördar och tankar hem senaste USA avsnitten. Ingen som är sugen på en tråd som går efter den svenska avsnittsräkningen?

Det finns det redan. Hade du använt din tid att söka istället hade du inte behövt skriva inlägget.

Här är tråden: http://www.flashback.org/showthread.php?t=540765&page=7&highlight=heroes
Citera
2007-10-06, 23:49
Medlem
Crazyracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Det finns det redan. Hade du använt din tid att söka istället hade du inte behövt skriva inlägget.

Här är tråden: http://www.flashback.org/showthread.php?t=540765&page=7&highlight=heroes

Tackar!

Sökfunktionen är inte vad den borde, tyvärr.
Tid råder det ingen brist på ikväll så du behöver inte beklaga dig över min förlorade minut
Citera
2007-10-07, 01:21
Medlem
MiniGangsters avatar
Såg precis hela säsong 1 på ungefär 3 dagar, satt som fastklistrad, rikigt bra serie tycker jag, men tycker att den blev lite för larvig vid dom sista episoderna, Hiro var ju lätt tuffast. Jag har verkligen stora förväntningar på säsong två(ska ta hem hela säsong två när dom har släppt minst 13 avsnitt ).

Enda tråkiga med denna och nästan alla andra serier är att dom alltid ska sluta i mitten av något spännade eller en bra fight för att sedan i nästa episod visa att det inte var särklit spännande eller att fighten ändo skulle sluta efter någon minut, jag förstår ju själv att dom gör så för att dom vill att alla ska titta nästa gång också men ibland blir det lite för fjanting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in