2008-01-24, 18:26
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Får väl erkänna att jag också provat att försöka flytta grejer med tanken, fast har inte fått in knycken än riktigt
Bara jag som klarar det eller?
Citera
2008-01-29, 10:34
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
För er som inte har dator hemma/inte orkar tanka ner så kan jag rekomendera sidan http://www.prisonbreakheroes.com
där kan ni titta på alla avsnitten streamade i förvånandsvärt bra kvallite
Citera
2008-01-29, 14:34
Medlem
CRONZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPåsfågel
För er som inte har dator hemma/inte orkar tanka ner så kan jag rekomendera sidan http://www.prisonbreakheroes.com
där kan ni titta på alla avsnitten streamade i förvånandsvärt bra kvallite

tack som fan hittade gamla entourage avsnitt!!!
Citera
2008-01-29, 16:22
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarförJustJag?
Visst kan man tycka att den är bra. Jag gör det inte, men whatever. Däremot håller den inte nån vidare kvalitet, eller har nåt större djup. Den är snyggt gjord och funkar bra som underhållning, men tyvärr är den oerhört hypad och överskattad. När den kom till Sverige skulle alla, precis varenda människa kolla på den för att de hört att den var så bra (lite som facebook). Och såklart höjdes den till skyarna. Själv såg jag ingenting som imponerade. Tvärtom.

du är ju dumm i huvet gå och kolla på tre kronor
Citera
2008-02-14, 14:07
Medlem
Jag kan meddela att manusförfattarstrejken är över! så nu hoppas jag på herosavsnitt så snabbt de bara går XD
Citera
2008-02-14, 14:12
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koehler
Jag kan meddela att manusförfattarstrejken är över! så nu hoppas jag på herosavsnitt så snabbt de bara går XD
woho! om det nu stämmer,
källa, länk?
Citera
2008-02-14, 17:14
Medlem
Deaf Penguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
woho! om det nu stämmer,
källa, länk?

Jag läste det på text-TV för några dagar sedan.
Citera
2008-02-14, 18:27
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deaf Penguin
Jag läste det på text-TV för några dagar sedan.
a men då läste du fel för senast i måndags var de inte över, dock på väg att lida mot sitt slut men inte helt över
Citera
2008-02-14, 20:44
Medlem
Whatevahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
a men då läste du fel för senast i måndags var de inte över, dock på väg att lida mot sitt slut men inte helt över

"The 2007–2008 Writers Guild of America strike was a strike by the Writers Guild of America, East (WGAE) and the Writers Guild of America, West (WGAW).[1] The WGAE and WGAW labor unions represent film, television and radio writers working in the United States. More than 12,000 writers joined the strike[2] which started November 5, 2007 and concluded on February 12, 2008."

Så den är över, detta är kopierat rakt av från wiki så inte 100% säkert och orka inte lägga ner någon större kraft på att fixa bevis men google är din vän.
Citera
2008-02-14, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatevah
"The 2007–2008 Writers Guild of America strike was a strike by the Writers Guild of America, East (WGAE) and the Writers Guild of America, West (WGAW).[1] The WGAE and WGAW labor unions represent film, television and radio writers working in the United States. More than 12,000 writers joined the strike[2] which started November 5, 2007 and concluded on February 12, 2008."

Så den är över, detta är kopierat rakt av från wiki så inte 100% säkert och orka inte lägga ner någon större kraft på att fixa bevis men google är din vän.
http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/organizations/w/writers_guild_of_america/index.html?excamp=GGGNwritersstrike&WT.srch=1&WT.m c_ev=click&WT.mc_id=GN-S-E-GG-NA-S-writers_strike
Citera
2008-02-16, 01:37
Medlem
Herr_Greens avatar
Sweet att strejken verkar vara över När var det planerat att nya Heroes-avsnitt skulle dyka upp? Eller Heroes Origins?
Citera
2008-02-16, 12:52
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Green
Sweet att strejken verkar vara över När var det planerat att nya Heroes-avsnitt skulle dyka upp? Eller Heroes Origins?
som jag fattar det så är det inte klart när nästa volym kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in