2008-01-23, 22:25
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordvader
Ingenting de sagt tyder på att han bara behöver se på krafter för att lista ut vad de gör.

Jo, eller iaf visat. I början när han fortfarande är klockmakare säger han ju att han har en känsla för hur saker hänger ihop, och fattar vad som är fel med klockan bara genomn att lyssna på den. Det borde väl betyda att han kan koppla jävligt snabbt bara genom att se saker och para ihop 2 och 2 också?

Så har jag fattat det iaf
Citera
2008-01-23, 22:57
Medlem
perezhiltohs avatar
Är det bara jag som har blivit extremt påverkad av denna serien?

Börjat tro på olika krafter osv? Hade jag sett mig själv idag för 1 år sedan så hade jag blivit rädd för mig själv..

Jag tror verkligen på det här med Telekinesi.. tycker det bara är för jävla coolt
Citera
2008-01-23, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av perezhiltoh

Börjat tro på olika krafter osv?

Jajamän. Only you.

När sätter skiten igång igen? Heroes, alltså.
Citera
2008-01-24, 06:20
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Jo, eller iaf visat. I början när han fortfarande är klockmakare säger han ju att han har en känsla för hur saker hänger ihop, och fattar vad som är fel med klockan bara genomn att lyssna på den. Det borde väl betyda att han kan koppla jävligt snabbt bara genom att se saker och para ihop 2 och 2 också?

Så har jag fattat det iaf

Precis. Sylar "förstår" saker. Han "kopplar", "fattar", "ser hur det hänger ihop". Finns många olika sätt att säga det på.

Hursomhelst så är Sylar jävligt häftig iaf.
Citera
2008-01-24, 09:07
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Sylar är ju lätt grymmast i serien
Men jag tror (kanske bara för att han ska få lite extra psyko-status) att han på något sätt äter eller får i sig offrets dna

har för mig att Bennet sa till Sylar när dom hade honom fången att all dna han hade fått i sig skulle ha gjort honom någontig....

minns inte, var så jävla länge sen jag såg det avsnittet
Citera
2008-01-24, 09:15
Medlem
VarförJustJag?s avatar
Citat:

Börjat tro på olika krafter osv? Hade jag sett mig själv idag för 1 år sedan så hade jag blivit rädd för mig själv..

Jag tror verkligen på det här med Telekinesi.. tycker det bara är för jävla coolt
Är du född igår eller?
Citera
2008-01-24, 14:09
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarförJustJag?
Är du född igår eller?

fast det här med att läka jävligt snabbt och att ben osv växer ut är ju faktiskt möjligt... vem vet, om människan finns kvar i sisådär 100 000 år till så kanske nån blir så

Fast man lär ju behöva äta en del...
Citera
2008-01-24, 15:17
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarförJustJag?
Är du född igår eller?

Nej

Googla på Telekinesi, Telepati osv..

Vi är 6 miljarder människor på denna planet, tror andra har andra förutsättningar än andra.
Citera
2008-01-24, 15:43
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:

hahaha dagens roligaste du var en skön snubbe du
Citera
2008-01-24, 15:46
Medlem
Samwises avatar
Citat:

Du har en broder här, jag försöker alltid efter serierna att få saker att flytta på sig och stanna tiden, men det funkar inte så bra som i serien.
Citera
2008-01-24, 17:52
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Du har en broder här, jag försöker alltid efter serierna att få saker att flytta på sig och stanna tiden, men det funkar inte så bra som i serien.

Får väl erkänna att jag också provat att försöka flytta grejer med tanken, fast har inte fått in knycken än riktigt
Citera
2008-01-24, 18:04
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Nej

Googla på Telekinesi, Telepati osv..

Vi är 6 miljarder människor på denna planet, tror andra har andra förutsättningar än andra.

Hahaha, snacka om att tro på teve
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in