2009-05-03, 20:35
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callelibb
japp, hål kanske var fel att säga, men jag tror dom kommer missa på den här punkten längre fram och det borde ju inte ta så lång tid innan någon av de här passiva förmågor borde visa sig då han har ett gäng som funkar i de flesta situationer i vardagen.

Om de som kommer missa är Angela, Parkman och Claires farsa som namnet jag nyss glömt på är de du menar så är det ju sannerligen korrekt.
Om du menar skaparna så tror jag du är fel ute, då detta nog är planerat att så småningom på något så kommer Sylar upptäcka sig själv och sedan antingen direkt återgå till sig själv eller köra något dubbelspel tror jag.
Citera
2009-05-04, 00:41
Medlem
Reffe0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callelibb
Annat hål enligt mig var ju att även om sylar trodde att han var nathan borde han ha kvar sina passiva krafter såsom att han "helas", och något sånt borde han ju märka rätt snabbt.

Det skulle kunna förklaras med att Parkman kanske skulle ha möjlighet att kunna stänga av andras krafter, dock så kanske Nathan har "hungern" nu.

Avslutet skulle nog kunna gjorts bättre imo
Citera
2009-05-04, 07:08
Medlem
laserlasses avatar
Sylar har tappat minnet men alla hans krafter måste ju han ha kvar eller?
Citera
2009-05-04, 07:34
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reffe0
Det skulle kunna förklaras med att Parkman kanske skulle ha möjlighet att kunna stänga av andras krafter, dock så kanske Nathan har "hungern" nu.

Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
Sylar har tappat minnet men alla hans krafter måste ju han ha kvar eller?

Angela säger ju till HRG och Matt att Sylar kommer forsätta absorbera minnen ifrån Nathans saker, som kommer fylla i glappen i hans minne.

Vilket, med risk för att låta upprepande jag tror också kommer vara katalysatorn för att den riktiga Sylar kommer tillbaka, att han hittar t ex sin klocka (som dessutom syns i flasbacken han får när Parkman raderar hans minne) och absorberar alla de onda minnena igen.
Citera
2009-05-05, 10:31
Medlem
SylarQQs avatar
Hey All,
One week after the Season 3 finale most of you are wondering who will return in Volume 5 and what will it be about. We have received several different tidbits already and today EW confirms (again) that Zachary Quinto as Sylar will return, but in a "Fight Club-esque way".

Kristin also confirms that a few of our favorite characters "may be resurrected". The key word for me of course is "may", but for some it is "resurrected". I point out "may" because this seems to be speculation based on other reports that we have also read but if a dead character does return who could that be!?

What do you all think!?

Source: The ODI

Vad betyder "Fight Club-esque way".?
Citera
2009-05-05, 10:47
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylarQQ
Hey All,
One week after the Season 3 finale most of you are wondering who will return in Volume 5 and what will it be about. We have received several different tidbits already and today EW confirms (again) that Zachary Quinto as Sylar will return, but in a "Fight Club-esque way".

Kristin also confirms that a few of our favorite characters "may be resurrected". The key word for me of course is "may", but for some it is "resurrected". I point out "may" because this seems to be speculation based on other reports that we have also read but if a dead character does return who could that be!?

What do you all think!?

Source: The ODI

Vad betyder "Fight Club-esque way".?

Har du inte sett Fight Club eller?
Citera
2009-05-05, 12:39
Medlem
Du borde lägga spoiler på det där, och du idiot som citerade också.
Inte för att det spelar någon roll för mig men iaf.

Citera
2009-05-05, 16:11
Medlem
Chiffres avatar
Hur kommer det sig att Peter inte känner "hungern" nu när han fått tag i Sylars kraft igen? Eller är detta någonting som kommer hända i ett senare skede...

Vi har även sett att andra personers krafter inte haft någon effekt på Sylar eftersom han är för "stark". Till exempel Sylars pappa och Haitiern. Har Matt Parkman verkligen utvecklat sin kraft så mycket att han kan byta ut Sylar mot Nathan? Antagligen inte, och som många spekulerat kommer det säkert skapas någon shizo-relation mellan Nathan och Sylar.

Gillar inte dessa plot-holes som inte fått någon förklaring. Ett exempel är att Matt Parkman lärt sig att måla framtiden, helt utan anledning. Om jag missat förklaringen av detta ber jag någon vis person upplysa mig.
Citera
2009-05-05, 16:19
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiffre
Hur kommer det sig att Peter inte känner "hungern" nu när han fått tag i Sylars kraft igen? Eller är detta någonting som kommer hända i ett senare skede...

Vi har även sett att andra personers krafter inte haft någon effekt på Sylar eftersom han är för "stark". Till exempel Sylars pappa och Haitiern. Har Matt Parkman verkligen utvecklat sin kraft så mycket att han kan byta ut Sylar mot Nathan? Antagligen inte, och som många spekulerat kommer det säkert skapas någon shizo-relation mellan Nathan och Sylar.

Gillar inte dessa plot-holes som inte fått någon förklaring. Ett exempel är att Matt Parkman lärt sig att måla framtiden, helt utan anledning. Om jag missat förklaringen av detta ber jag någon vis person upplysa mig.

Negern i Afrika lärde honom, hur vet jag inte.
Citera
2009-05-05, 18:00
Medlem
Lady Tesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Negern i Afrika lärde honom, hur vet jag inte.

Matt fick väl käka nåt som han blandade ihop.
Citera
2009-05-05, 18:24
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:

Sen när har han varit för stark för Haitern?
Citera
2009-05-05, 20:30
Medlem
Citat:

Peter har fått sin kraft nerfad om du inte kommer ihåg. Han sa också på scenen då han knockade ut Sylar med elefantbedövning " bet you didn't think I took that one from you "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in