2007-12-09, 19:26
Medlem
Beddens avatar
+1

skulle va tragiskt om Nathan dog
Citera
2007-12-09, 21:12
Medlem
coronos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedden
+1

skulle va tragiskt om Nathan dog

äsch han gör ju inget vettigt ändå .. tänk så här, om han inte dör går ju inte peter bärsärk, och vi vill ju absolut att han gör det!
Citera
2007-12-09, 21:18
Medlem
l00zekks avatar
Peter behöver bara åka någon minut tillbaka i tiden och stoppa mördaren.
Citera
2007-12-09, 22:45
Medlem
muneys avatar
Peters blod läker väl så jag tror inte att Nathan dör. Peter blir nog hyffsat sur ändå när han får reda på att morsan ligger bakom.
Citera
2007-12-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Peter behöver bara åka någon minut tillbaka i tiden och stoppa mördaren.

Allr verkar inte kunna ändras..

Hiro kunde ju inte stoppa "sin kärlek" från att mördas av Sylar..
Citera
2007-12-09, 23:00
Medlem
Spinnacers avatar
Sluta tönta er, det är ingen interaktiv deckare. Det ni "upptäcker" är antingen inbillning eller en miss i regi. Om ni ska leka Watson så får ni fan hålla er till lost-tråden där det faktiskt finns ett mysterium till skillnad från heroes.
Citera
2007-12-09, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnen13
Det kanske var nathan som sköt sig själv? :O

Vad hände förresten med tjejen som var med kärnexplosions killen? Hon som kunde skriva på datorer fastän de inte var anslutna? (Låter som en konstig förklaring, men jag hoppas någon förstår)
haha ja de glömde ju bort henne fullständigt
Citera
2007-12-09, 23:14
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnen13
Allr verkar inte kunna ändras..

Hiro kunde ju inte stoppa "sin kärlek" från att mördas av Sylar..
Förklara tack. Förstår inte vad du menar, måste ha glömt.
Citera
2007-12-09, 23:17
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corono
äsch han gör ju inget vettigt ändå .. tänk så här, om han inte dör går ju inte peter bärsärk, och vi vill ju absolut att han gör det!

Håller med till fullo! skit i nathan, jag vill se Peter gå bärsärk, finns inget bättre än de!

en über fight mellan sylar och peter, fan vad jag längtar efter det (helst en överdriven hollywood variant) ;D
Citera
2007-12-09, 23:36
Medlem
Alimentas avatar
Den där maya!

Vad var hon bra för? Var det endast för att Sylar skulle komma hem igen? Iofs ska man inte glömma bort att många karaktär har bara kommit och gått! Antar att det finns en anledning till att Maya överlevde!

Vad tror ni om Niki då, död? Jag hoppas det, kanske en av de mer onödiga karaktärerna...

Är rikktigt sugen på att höra vilka krafter de andra i den första generation besitter för krafter! speciellt peter och nathans morsa.
Citera
2007-12-10, 09:28
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alimenta
Vad var hon bra för? Var det endast för att Sylar skulle komma hem igen? Iofs ska man inte glömma bort att många karaktär har bara kommit och gått! Antar att det finns en anledning till att Maya överlevde!

Vad tror ni om Niki då, död? Jag hoppas det, kanske en av de mer onödiga karaktärerna...

Är rikktigt sugen på att höra vilka krafter de andra i den första generation besitter för krafter! speciellt peter och nathans morsa.

nr1; vem vet, maya kanske får någon betydande roll sen ändå. Det är iaf vad jag tror, varför skulle dom annars låte henne återupplivas efter att hon hade dött, dom har nog någon plan för henne...

niki är ju sjuuukt snygg, låt henne vara med ^^

mhm verkligen, skulle vara ballt att få se lite mera flashbacks från den tiden då de höll på med sina grejor..
Citera
2007-12-10, 10:55
Medlem
hanna Gitelman dog, men det fick man aldrig se i serien utan det fick man reda på i den tecknade serien, lite dumt jag vet.

dock undrar jag varför man aldrig får / fick se Kaito nakamuras krafter? eller fru petrelli? Kunde dom ens göra något? eller what's the deal?

In med mer scener där de använder sina krafter, känns som att alla utan de 2 sista avsnitten drog sig för att använda dom. MORE ACTION
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in