2007-12-10, 11:35
Medlem
Det har snackats om att det skulle vara en nackdel att inte alla karaktärerna är tydligt onda eller goda. Jag tycker det är en sjukt bra grej att man inte vet vem som är ond eller god. Allt blir inte så svart eller vitt platt utan mer som i verkliga livet, ingen är ju helt ond eller god på riktigt...

Ni pratade ju om att mr Bennets hjärta fortfarande skulle slå och därför skulle det gå att rädda honom. Det tror jag inte alls på. Kommer ni inte ihåg i säsong ett när Clair höll på att bli våldtagen och inte vaknade upp för än på bårhuset. Jag tror lätt att Peters blod kan rädda nathan om bara manusförfattaren vill (och får sina pengar så att han slutar strejka)
Citera
2007-12-10, 11:36
Medlem
Le Grills avatar
Finalen var väl inte jättebra, men måste säga att säsong 2 har överraskat.
Fru Petrelli verkar ju ha någon form av tankeläsande kraft, då hon "pratade" med Parkman. Kaito Nakamuras krafter har vi väl däremot inte fått se något av, kanske att han kan slåss med ett svärd?

Några andra grejer jag tänkte på.

-Kommer Adam att överleva hur länge som helst i den där jävla kistan?
-Kommer Claire alltid att vara oskuld, i och med att hon kan hela sig själv?
Citera
2007-12-10, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grill
Fru Petrelli verkar ju ha någon form av tankeläsande kraft, då hon "pratade" med Parkman. Kaito Nakamuras krafter har vi väl däremot inte fått se något av, kanske att han kan slåss med ett svärd?

Några andra grejer jag tänkte på.

Parkman hörde henne prata. Hon ville inte säga det högt så att Nathan kunde höra.

Adam - Antagligen
Claire - Är vi helt säkra på den saken? Sen så är ju inte oskuld något biologiskt som kan repareras?
Citera
2007-12-10, 11:54
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Antagligen tillräckligt länge för att kunna räddas
Citat:
Bara om hon har sex med haitiern kan hon fortfarande tro att hon är det
Citera
2007-12-10, 12:29
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alimenta
Vad tror ni om Niki då, död? Jag hoppas det, kanske en av de mer onödiga karaktärerna...
Jag hoppas verkligen Nikki dör och att hennes son då blir galen och skjuter heter familjen har bor hos för att slutligen göra självmord. Deras del av serien tillför inte mycket nytta och är långt ifrån intressant att följa.

Annars tror jag som många andra redan har sagt att Adam av någon anledning måste hämtas tillbaka. Skulle vara mycket överraskande om han inte var med mer i serien. Även Maya borde bidra med något nyttigt snart. Varför skulle de slösat bort 11 avsnitt på någon som hittils inte tillfört någonting till serien?
Citera
2007-12-10, 12:31
Medlem
Le Grills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euroboy
Sen så är ju inte oskuld något biologiskt som kan repareras?
Jag syftade på att mödomshinnan ofta går sönder vid första samlag. Och har då Claire en helande kraft (som hon egentligen inte kan styra över) kanske den "repareras" ofrivilligt.
Citera
2007-12-10, 15:35
Medlem
glaadens avatar
jag hörde ett rykte häromdagen att manusförfattarna till heroes är i strejk och detta gör att det kommer dröja fett länge innan dom släpper nya avsnitt?
någon som vet något om det ?
Citera
2007-12-10, 15:40
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaaden
jag hörde ett rykte häromdagen att manusförfattarna till heroes är i strejk och detta gör att det kommer dröja fett länge innan dom släpper nya avsnitt?
någon som vet något om det ?

Nej, verkligen inte , var kan du ha hört denna värdefulla information?
Citera
2007-12-10, 15:46
Medlem
ChargEds avatar
På tal om Adam. Borde han inte dö av syrebrist? Regenererande celler i all ära, men hur fan gör han utan luft?
Citera
2007-12-10, 17:10
Medlem
Alimentas avatar
Citat:
Fru Petrelli verkar ju ha någon form av tankeläsande kraft, då hon "pratade" med Parkman.

Tror inte att det är henne kraft om hon nu har en kraft vill säga! Hon kan lika gärna bara tänka det ..
Citera
2007-12-10, 17:50
Medlem
Förlåt om jag är trög, men innebär strejken att vi inte får se nåt mer av Heroes förräns nästa höst? Eller kommer Säsong 3 i vår?
Citera
2007-12-10, 19:04
Bannlyst
Citat:
Jag syftade på att mödomshinnan ofta går sönder vid första samlag. Och har då Claire en helande kraft (som hon egentligen inte kan styra över) kanske den "repareras" ofrivilligt.

OF: Hej smartis där!
Då kan jag ju upplysa dig om att det inte finns något sådant som en mödomshinna. Det är en myt.

OT: Jag är just nu jävligt fucking förbannad över att Heroes S02 är över. Jag menar för i helvete det är freeleech hela Dec på PirateTorrents. Snacka om att jag blir förbannad.

Någon som vet ungefärligt datum för S03?
Orkar inte googla.

Peace

/Ecz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in