2007-12-10, 20:17
Medlem
Le Grills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
OF: Hej smartis där!
Då kan jag ju upplysa dig om att det inte finns något sådant som en mödomshinna. Det är en myt.

Kanske det, men bergreppet finns ju onekligen kvar och därav det lustiga i tankegången. Men den var det ingen som nappade på. Jag håller käften istället.
Citera
2007-12-10, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grill
Kanske det, men bergreppet finns ju onekligen kvar och därav det lustiga i tankegången. Men den var det ingen som nappade på. Jag håller käften istället.

Jo jag fattade det lustiga! Du var ehh ... väldig rolig!

Nää men seriöst, hoppas man får se henne i en framtida P-film.

Inget fel på hennes kropp!

Peace
Citera
2007-12-10, 23:09
Medlem
När kommer säsong 3? i usa så ma kan tanka det sorry för bulle inlägg..
Citera
2007-12-10, 23:10
Medlem
När kommer säsong 3? (på amerekasnsk tv så man kan tanak det..
Citera
2007-12-10, 23:30
Medlem
niklassss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnen13
Allr verkar inte kunna ändras..

Hiro kunde ju inte stoppa "sin kärlek" från att mördas av Sylar..

Jag har för mig att hon hade någon sjukdom som hon ändå skulle dö av senare. Därför gjorde hiro ingenting eftersom det var meningslöst.
Hiro blir verkligen lätt kär, ny brud i varje säsong.
Citera
2007-12-11, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
OF: Hej smartis där!
Då kan jag ju upplysa dig om att det inte finns något sådant som en mödomshinna. Det är en myt.

Peace

/Ecz

Om jag inte minns helt fel så är dendär myten så är det lite av en myt. Det är mera ett veck hos dom flesta tjejerna. Dock föds vissa tjejer med en igentäckt fitta faktiskt. Dock extremt ovanligt vad jag hört.
Citera
2007-12-11, 08:55
Medlem
iadoremyselfs avatar
nog snackat om alla mödomshinnor hit o dit...

någon som har någon värdefull och trovärdig information om Heroes S3?
Citera
2007-12-11, 09:59
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
nog snackat om alla mödomshinnor hit o dit...

någon som har någon värdefull och trovärdig information om Heroes S3?

Vägrar fortfarande att kalla den S3 Planerna var för att säsong 2 skulle ha sammanlagt 24 avsnitt med en paus (hiatus) mitt i våren. Under den pausen så skulle man sända en spin-off serie, Heroes Origins. De resterande 13 avsnitten av säsong 2 kommer att filmas och sändas när strejken är slut. Det är först om strejken försenar serien till nästa höst som man kan tala om en ny säsong.

Man delar in historien i Volymer där varje volym behandlar en viss del av storyn. Volym 1 var början på historien och den tog upp hela säsong 1, volym 2 var det som sänts i höst och hette "generations" och fokuserade på den äldre generationen. Sedan hade man planer på Volym 3 och volym 4 under våren, och volym 3 kommer att heta "Villains". (Pausen var planerad mellan volym 3 och 4) Säsong 2 enligt orginalplanerna skulle vara volymerna 2,3 och 4 hur det blir nu vet man inte.
Citera
2007-12-11, 10:22
Medlem
Ettan^s avatar
Så istället för "när kommer säsong 3?" ska vi säga "när kommer volym 3?" för att göra dig nöjd? ^^
Citera
2007-12-11, 11:44
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Så istället för "när kommer säsong 3?" ska vi säga "när kommer volym 3?" för att göra dig nöjd? ^^

Ha ha, jag vet att jag är knäpp det här blir en diskussion om profetens skägg om vi fortsätter

Svaret på frågan är alltså, när strejken är slut. Den startade första veckan i november och den senaste strejken räckte i 22 veckor. Så om den här blir lika lång så tar den slut i mitten av april och då dröjer det till slutet av april innan vi får se fortsättningen.
Citera
2007-12-11, 12:00
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Ha ha, jag vet att jag är knäpp det här blir en diskussion om profetens skägg om vi fortsätter

Svaret på frågan är alltså, när strejken är slut. Den startade första veckan i november och den senaste strejken räckte i 22 veckor. Så om den här blir lika lång så tar den slut i mitten av april och då dröjer det till slutet av april innan vi får se fortsättningen.

haha okey bara för din skull ska jag börja säga "volym 3"

Men är det någon som har koll på vad manussnubbarna tjänar nu + vad det exakt är de kräver?
Citera
2007-12-11, 12:26
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself
haha okey bara för din skull ska jag börja säga "volym 3"

Men är det någon som har koll på vad manussnubbarna tjänar nu + vad det exakt är de kräver?

Om jag förstått det rätt så får manusförfattarna som det är nu betalt för manuset för varje avsnitt dom skriver, och kanske nån bonus eller så, men sen är det stopp. Det dom vill ha är någon sorts provision baserat på hur bra serien/filmen går på bio t.ex. Om någon skriver en Hollywood-film som sen drar in en halv miljard så känns det såklart lite surt att få lika mycket betalt som en film som "bara" drar in 100 miljoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in