2008-11-06, 20:53
Medlem
KraftSheriffens avatar
Citera
2008-11-07, 00:06
Medlem
Goldenmonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KraftSheriffen

Meh..! Det här visste ju alla redan. Jag längtar till när 8/9 kommer ut!
Citera
2008-11-07, 00:11
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
Har kollat ikapp alla avsnitt hittills i säsong 3 och jag gillar det även fast den känns litet blek ibland. Blek på grund av många nya karaktärer som inte känns lika genuina som originalkaraktärerna från säsong 1 och vissa gamla karaktärer som inte alls ser ut som de skall.
Vissa karaktärer har i princip samma krafter, jag tänker på Peter, Arthur och Gabriel/Sylar.
Mest gillar jag tempot, en fet onding har presenterats och det har hänt grejer med huvudkaraktärerna och det har bara visats sju avsnitt!
Just nu är jag nyfiken på hur Peter skall få tillbaka sina krafter eller om han får någon ny kraft.
Jag är barnsligt förtjust i Heroes just nu.
Ingen spoiler.
Citera
2008-11-07, 01:20
Medlem
KraftSheriffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
Ingen spoiler.

Jag ramlade in här ibland när jag följde Heroes på svensk TV och det var inte kul att råka läsa spoilers.
Citera
2008-11-07, 02:15
Medlem
Citat:
Jag ramlade in här ibland när jag följde Heroes på svensk TV och det var inte kul att råka läsa spoilers.

Lost tråden har som rubrik; Diskussioner om "Lost" (Avsnitten som visas i USA)

Det kanske borde förtydligas i den här tråden också även fast en 5 åring borde anta att så är fallet eftersom tråden exploderar en gång mitt i veckan bara sådär.
Citera
2008-11-07, 03:06
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Lost tråden har som rubrik; Diskussioner om "Lost" (Avsnitten som visas i USA)

Det kanske borde förtydligas i den här tråden också även fast en 5 åring borde anta att så är fallet eftersom tråden exploderar en gång mitt i veckan bara sådär.
Alla kanske inet orkar sitta och F5a Tv-serie forumet 24/7.. tyckte det var bra att det var i spoiler även fast jag har sett alla. Skulle iofs inte brytt mig annars heller men sluta hetsa. Haft en dålig dag eller? Ta ut det på nån riktig person inte på nått internetforum.. pajas
Citera
2008-11-07, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Alla kanske inet orkar sitta och F5a Tv-serie forumet 24/7.. tyckte det var bra att det var i spoiler även fast jag har sett alla. Skulle iofs inte brytt mig annars heller men sluta hetsa. Haft en dålig dag eller? Ta ut det på nån riktig person inte på nått internetforum.. pajas

Frågan är nog vem det är som verkar ha haft en dålig dag? Inte är det jag åtminstone.

Jag hetsade inte, utan förklarade bara hur det låg till och det var inte DIREKT riktat mot en person utan hela "använd spoiler - nej det behövs inte för avsnittet har redan sänts" hysterin som tar upp ett par poster efter ungefär varje avsnitt.

Pajas verkar ju redan tagit på dig att vara, du passar som det så tänker låta dig fortsätta vara det ett tag till.
Citera
2008-11-07, 09:31
Medlem
Rocky69s avatar
Vafan har avsnitt 8 med text tagit vägen?
Knarkar de där djävlarna som översätter?
Citera
2008-11-07, 09:35
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Vafan har avsnitt 8 med text tagit vägen?
Knarkar de där djävlarna som översätter?
http://www.imdb.com/title/tt0813715/episodes#season-3
Skippade ett avsnitt pga valet.

Edit: Kommer den 10:e
Citera
2008-11-08, 02:38
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
http://www.imdb.com/title/tt0813715/episodes#season-3
Skippade ett avsnitt pga valet.

Edit: Kommer den 10:e

Men.
Varför ligger avsnitt 8 ute då? Utan swesub dvs.
Citera
2008-11-08, 05:46
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Men.
Varför ligger avsnitt 8 ute då? Utan swesub dvs.
Så vitt jag vet finns det bara till avsnitt 6? .. Peka mig gärna åt rätt håll om det finns fler.
Citera
2008-11-08, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Så vitt jag vet finns det bara till avsnitt 6? .. Peka mig gärna åt rätt håll om det finns fler.

7 finns det. Pekar mot valfri torrenttracker, exempelvis thepiratebay.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in