2007-10-23, 22:25
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Lätt hänt... folk tar ingen hänsyn, va f-n skall de ringa till mig för vet dom inte att jag börjar arbetsdagen med nattens USA serier?

Men det blir mer och mer spännande i Heroes undrar om de lyckas hålla sig på den här nivån hela säsongen...

Det var faktiskt telefon som störde för mig också den här gången.

OFF TOPIC!
Citera
2007-10-23, 23:17
Medlem
Calaveras avatar
Trevligt avsnitt!
Man fick verkligen fart på det och mixade ihop det hela..."I can no longer hide".
Citera
2007-10-24, 00:01
Medlem
Alimentas avatar
Riktigt bra avsnitt måste jag säga! Tycker serien nästa börjar bli bättre än säsong 1. Det verkar som Nathan redan har träffat Carmen Electra då han har den förmågan redan!
Citera
2007-10-24, 00:30
Medlem
NirvanAs avatar
Alltså jag fattar inte.. hur kan mohinder suresh vara i newyork, sen andra minuten är han i new orleans.. finns fan inge tidsperspektiv i seriehelvetet... annars rätt bra avsnitt som vanligt.. bra mycket bättre än prison break.
Citera
2007-10-24, 01:47
Medlem
Inhales avatar
Trevligt avsnitt, kul med ett par fler förmågor.

Hiros fjanteri fortsätter tyvärr, och det är kanske inte så konstigt, för han är nog den karaktären som kostar minst, dvs. inga specialeffekter.
Nästa avsnitt får vi nog se lite mer av Sylar tror jag, kanske han snor någon ny förmåga.

Skulle vara jävligt kul att veta vilken förmåga Peter och Nathans morsa har, likaså de övriga på kortet.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Alltså jag fattar inte.. hur kan mohinder suresh vara i newyork, sen andra minuten är han i new orleans.. finns fan inge tidsperspektiv i seriehelvetet... annars rätt bra avsnitt som vanligt.. bra mycket bättre än prison break.

42 minuter verklig tid är inte direkt 42 minuter i serien.
Ganska övertygad om att varje avsnitt utspelar sig om 2-3 dagar.

ja... förutom hiros tidsresor förståss.
Citera
2007-10-24, 02:10
Medlem
Citat:

Jag tror att Mohinder@New Orleans är Sylar. Nu kommer jag inte riktigt ihåg var Sylar var senast vi såg honom, men den där illusionsförmågan som han åtminstone försökte överta skulle ju i princip kunna tillåta honom att anta Mohinders skepnad.
Citera
2007-10-24, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kårrv
Jag tror att Mohinder@New Orleans är Sylar. Nu kommer jag inte riktigt ihåg var Sylar var senast vi såg honom, men den där illusionsförmågan som han åtminstone försökte överta skulle ju i princip kunna tillåta honom att anta Mohinders skepnad.

Och varför skulle Sylar byta skepnad till Suresh? Skulle det göra någon som helst skillnad för Nathalie? Han kan ju lika gärna vara sig själv..
Citera
2007-10-24, 08:22
Medlem
Reffe0s avatar
Bra avsnitt kan knappt vänta tills nästa!

Men var Claire med i det här avsnittet? Isf missade jag henne men enligt imdb så hat hon varit med i alla 28 avsnitt.
Citera
2007-10-24, 09:17
Medlem
Statics avatar
bra avsnitt.. Älska fler heroes =) dock jobbar hon för The company.. "Det finns många företagare "

Men Matts Fassa ganska ond
Rätt coolt sak att han kan spela med andras tankar/hjärnor göra så dom dagdrömer
Citera
2007-10-24, 09:59
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Mohinder fick ju i uppdrag av Bob att hämta/prata med en person. Alltså hon copy cat tjejen.
Citera
2007-10-24, 10:17
Medlem
Power_s avatar
Citat:

Väldigt intressant teori måste jag säga Skulle inte ha nåt imot om det stämde heja Sylar
Citera
2007-10-24, 11:42
Medlem
Citat:

Men det kan inte ta mer än ett par timmar att flyga till New Orleans från NYC så jag tycker inte det är så konstigt som du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in