2007-03-12, 16:54
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bantumi
Hatar uppehåll i tv-serier, alltid en spännande cliffhanger som man vill veta fortsättningen på. Ska man behöver vänta över en månad nu alltså?

Yesbox, dock inte så otippat. Som någon sa så är de sista avsnitten på säsongen inte ens inspelat än.
Citera
2007-03-13, 14:04
Medlem
Stefanapas avatar
Hur många avsnitt är det på en säsong, och hur många säsonger kommer det?
Citera
2007-03-13, 14:22
Medlem
NirvanAs avatar
Standard för amerikanska tv-serier ligger på 21-23eps.
Citera
2007-03-13, 16:19
Medlem
Stefanapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Standard för amerikanska tv-serier ligger på 21-23eps.

Tack för svar på den frågan, men är det möjligt att säga hur många säsonger det kommer bli, så man vet att man har något och se fram emot.
Citera
2007-03-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanapa
är det möjligt att säga hur många säsonger det kommer bli, så man vet att man har något och se fram emot.
Det finns nog ingen ny serie idag som går in och säger att dom kommer sända x antal säsonger. Dom kör en i taget och ser hur det går. Har dom många tittare så fixar dom till aktuella säsongen så att det kan bli ny säsong, om inte gör de ett slut.
Heroes kommer att köra en ny säsong. Vad som händer sen vet vi inte ännu, antagligen inte producenterna heller.
Citera
2007-03-13, 16:42
Medlem
Stefanapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Det finns nog ingen ny serie idag som går in och säger att dom kommer sända x antal säsonger. Dom kör en i taget och ser hur det går. Har dom många tittare så fixar dom till aktuella säsongen så att det kan bli ny säsong, om inte gör de ett slut.
Heroes kommer att köra en ny säsong. Vad som händer sen vet vi inte ännu, antagligen inte producenterna heller.

Jag förstår.
På tal om antal tittare osv. räknas folk som laddar ner avsnitten som tittare då eller är det bara ett mörkertal som dem som gör programen inte vet om.
Så om man säger att folk som laddar ner avsnitt inte räknas med, så kan dem säga att det har för låga tittarsiffror och slutar göra nya avsnitt.
Citera
2007-03-13, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanapa
Jag förstår.
På tal om antal tittare osv. räknas folk som laddar ner avsnitten som tittare då eller är det bara ett mörkertal som dem som gör programen inte vet om.
Så om man säger att folk som laddar ner avsnitt inte räknas med, så kan dem säga att det har för låga tittarsiffror och slutar göra nya avsnitt.

Du förstår nog själv att dom som laddar ner inte räknas med i tittarsiffrorna : )

Sen är nog dom som laddar ner försumbara om dessa skulle ha registrerats, det är ju inte så att folk i USA laddar ner avsnitten när dom kan se det på TV direkt.

Det är ju mestadels vi här i Europa som står för nedladdning av amerikanska serie då det brukar dröja ett halvår eller år innan serierna visas i Sverige till exempel, vissa serier kommer aldrig att visas.
Citera
2007-03-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Du förstår nog själv att dom som laddar ner inte räknas med i tittarsiffrorna : )

Sen är nog dom som laddar ner försumbara om dessa skulle ha registrerats, det är ju inte så att folk i USA laddar ner avsnitten när dom kan se det på TV direkt.

Det är ju mestadels vi här i Europa som står för nedladdning av amerikanska serie då det brukar dröja ett halvår eller år innan serierna visas i Sverige till exempel, vissa serier kommer aldrig att visas.
Och en annan aspekt, varför skulle dom räkna in dom som laddar ner? Det visas ju ingen reklam i dom nerladdade versionerna. De är inte intresserade av att veta vilka de inte tjänar pengar på.
Citera
2007-03-13, 17:11
Medlem
Stefanapas avatar
Så då kan vi som laddar ner inte behöva oroa oss så mycket att den slutar sända Heroes så länge det går bra i USA.

Vi Europer är "Paracites" (Chapter 18)
Citera
2007-03-16, 13:25
Medlem
http://youtube.com/watch?v=IWJJBwKhvp4

Ganska kul.
Citera
2007-03-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laine
http://youtube.com/watch?v=IWJJBwKhvp4

Ganska kul.
Den var rätt kul redan här
Citera
2007-03-18, 18:10
Medlem
Jag tog och laddade ner de fem första avsnitten. Sett fyra nu och ska väl se det femte avsnittet så småningom. Men jag tycker inte serien är speciellt bra. Spegelkvinnan slåss utanför bild, hejaklackstjejen verkar inte ha andra kläder än hejaklacksuniformen, den synske mannen målar bättre ju högre han är. Flygande bröderna är ganska jobbiga: "Hej, jag är 10 points bakom min motståndare och har superkrafter men berättar det inte för någon" brodern samt "Tro på mig, jag kan flyga!" brodern. Sen har vi polisen som är misstänkt lik en av snutarna i third watch som hör när folk tänker och japsarna. Japsarna är väl de enda som använder den förmåga de fått effektivt. Fast poker kanske man inte ska använda den mot motståndaren om motståndaren vet vad han har för kort.

Skillnad mot om sånt skulle hända i verkligheten, ingen berättar det för media för att tjäna ännu mer pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in