2006-10-16, 17:30
Medlem
mushys avatar
Det ska vara den äkta.

Men det låter ju som ett trevligt altenativ till dom kvällar man inte hittar bättre?.

Som tidigare frågat. hur länge satt det i?
Citera
2006-10-16, 18:18
Medlem
weirdbeatss avatar
Det satt inte i så länge (men det kändes så) peakade kanske efter 1,5-2timmar. Efter 5 timmar definitivt borta men detta kanske man kan lösa genom att snorta mer

Det var verkligen potent, men de visuella effekterna kände jag bara av ibland(kom i vågor)
Min kompis som vägde mindre såg betydligt mer.
Citera
2006-10-16, 18:20
Medlem
weirdbeatss avatar
Kände att det jag tog var lite för lite men ville inte ta mer eftersom min tjej var nere på stan och var full. Kanske skulle bli tvungen att hämta henne.

Blir garanterat mer nästa gång och utan brajj...

Då ska jag skriva en rapport.

Missförstå mig inte, det var väldigt visuellt, men Svamp och DXM är de enda hallucinogener jag har att jämföra med så...
Citera
2006-10-17, 12:34
Medlem
FreSChans avatar
nån som vet om det går att blanda med sprit?
Citera
2006-10-17, 14:13
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreSChan
nån som vet om det går att blanda med sprit?
Varför skulle man?
Citera
2006-10-18, 15:23
Medlem
25 mg är rekomenderad dos eller?
Citera
2006-10-18, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frilaust

Till att börja med antagligen, ja.
Citera
2006-10-18, 20:54
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frilaust

Nåt däromkring borde det vara. Jag tog en ungefär en tredjedel ur påsen, ca33,33333mg nånting...
Citera
2006-10-20, 00:52
Medlem
nån om kan bekräfta att det haar samma effekte som gammla hderliga 2cb
Citera
2006-10-20, 01:32
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralf2
Lur.

Substituering med alkylgrupp(er) på aminogruppen på psykedeliska fenetylaminer tar bort deras psykedeliska effekt. Detta visades ju inte minst med N-metyl-2C-I såldes förut, som ju var utan effekt enligt försökskaninerna här på fb. Ser ingen anledning till att det skulle bli på nåt annat vis denna gång heller.

Edit: Det var intressant förra gången att se ifall de hittat ett undantag från regeln, men nu är det nog ingen idé att ha några större förhoppningar.

Gör inte DETTA er rädda?
Är det inte lite äckligt att inte ha en aning om vad man egentligen blir höga på.
För att det skulle vara ett undantag från regeln som forskare som Shuglin o.sv formulerat känns ganska så mycket mindre sanolikt än att Läderlasse becknar good shit fast under felaktigt namn. Frågan är, vad är det?

Teori:
Han har fått in N-hydroxi-2C-b
http://www.flashback.org/showthread.php?t=326715
Han har insett att "fan, jag har bra grejjer här!" så han säljer det under ett "lite" felaktigt namn. När myndigheterna sedan klassar den substansen han utger sig för att sälja så börjar Lars sälja det under riktigt namn - och kan däremot ha kvar något hypat och fungerande dubbelt så länge. (Dessutom blir många sugna på att testa det nya han fått in.. även om det är same old).

Någon som annars har en idé? Någon som har tillgång till en hääärlig gaskromatograf och kan köra ett test - och denna gång också publicera ett resultat av något slag... - eller något liknande. För okej, det kanske betyder att försäljningstiden för substansen halveras.

Men! man kan ju köpa stooora mängder utan att bli direkt fattig. (Har man bara sinne för affärer kan man säkert beckna av det till bra avkastning t.om. Alla känner ju inte till den lagliga drogscenen som vill gärna testa "hallisdroger". Säg bara att det är en väldigt ovanligt substans o.sv o.sv).

Nyttan av att veta vad folk stoppar i sig är ju rätt mycket större än att några fjortisar ska få möjligheten att spara sina studiebidrag i fyra månader för att kunna bunkra upp innan det blir olagligt.

Jag hade blivit jävligt glad av att veta vad exakt det är... då hade kanske t.om jag blivit intresserad, och jag har blivit väldigt kräsen på drogfronten det senaste halvåret. Men fortfarande är man väl lite av en substansrunkare, även om jag gärna bara runkar till det som är ett par pinnhål upp i stegen nu mer.... Förståndig eller feg, inte vet jag. Egotrippen slutar nu iaf.
Citera
2006-10-20, 10:49
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Gör inte DETTA er rädda?
Är det inte lite äckligt att inte ha en aning om vad man egentligen blir höga på.
För att det skulle vara ett undantag från regeln som forskare som Shuglin o.sv formulerat känns ganska så mycket mindre sanolikt än att Läderlasse becknar good shit fast under felaktigt namn. Frågan är, vad är det?

Teori:
Han har fått in N-hydroxi-2C-b
http://www.flashback.org/showthread.php?t=326715
Han har insett att "fan, jag har bra grejjer här!" så han säljer det under ett "lite" felaktigt namn. När myndigheterna sedan klassar den substansen han utger sig för att sälja så börjar Lars sälja det under riktigt namn - och kan däremot ha kvar något hypat och fungerande dubbelt så länge. (Dessutom blir många sugna på att testa det nya han fått in.. även om det är same old).

Skulle personligen inte tro att myndigheterna klassar ett ämne de aldrig har fått bevis för att det existerar, alltså kommer de(om de inte redan har) kolla upp det innan en eventuell klassning, så oavsett om lasse säljer det under falsk flagga kommer själva substansen ändå klassas i rätt namn!

Annars är det ju egentligen inte substansen de klassar, utan namnet som blir olagligt
Citera
2006-10-20, 15:39
Bannlyst
Mr. Hyde, trolig teori faktiskt. Särskilt rädd är jag dock inte, blir kanske till och med att jag provar det ikväll...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in