• 1
  • 2
2006-05-11, 12:34
Bannlyst
Denna produkt ger precis samma effekt som 2c-b http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml

Pris:

100mg 195:-

1gram 1500:-

Vad ska man säga , en till scam produkt
Citera
2006-05-11, 12:38
Medlem
Shadowss avatar
Givetvis ger den samma effekt

Nej fy fan, jag inväntar försökskaniner och vetenskapliga uttalanden.
Citera
2006-05-11, 12:39
Medlem
Ralf2s avatar
Tja, om det nu verkligen är N-hydroxi-2C-B så borde det ha samma effekt faktiskt.

Om man lägger till samma sak på aminogruppen i t.ex. amfetamin eller MDA så har det resulterande ämnet nämligen samma effekt vid samma dos. N-hydroxiamfetamin är dessutom redan förbjudet sedan ett antal år.

Se PIHKAL för mer info om såna ämnen. Så här skriver Shulgin bland annat:
Citat:
I first observed the intimate connection between an amine and a hydroxylamine with the discovery that N-hydroxy-MDA (MDOH) was equipotent and of virtually identical activity to the non-hydroxylated counterpart (MDA). And I have speculated in the recipe for MDOH about the possible biological interconversions of these kinds of compounds. And here, the simple addition of a hydroxyl group to the amine nitrogen atom of MDMA produces a new drug that is in most of its properties identical to MDMA. The concept has been extended to 2C-T-2, 2C-T-7, and 2C-T-17, where each of these three active compounds was structurally modified in exactly this way, by the addition of a hydroxyl group to the amine nitrogen atom. The results, HOT-2, HOT-7 and HOT-17 were themselves all active, and compared very closely with their non-hydroxylated prototypes.
Citera
2006-05-11, 12:42
Medlem
Shadowss avatar
Isåfall är ju den stora frågan om det verkligen är det man får om man beställer det från CA.
Citera
2006-05-11, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ralf2
Tja, om det nu verkligen är N-hydroxi-2C-B så borde det ha samma effekt faktiskt.

Om man lägger till samma sak på aminogruppen i t.ex. amfetamin eller MDA så har det resulterande ämnet nämligen samma effekt vid samma dos. N-hydroxiamfetamin är dessutom redan förbjudet sedan ett antal år.

Se PIHKAL för mer info om såna ämnen.

Men lasse har lyckas förut, Döpa oaktiva substanser till aktiva substanser, tror faktiskt han har gjort det igen..

Vem känner sig utmanad till att bli blåst?
Citera
2006-05-11, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
Men lasse har lyckas förut, Döpa oaktiva substanser till aktiva substanser, tror faktiskt han har gjort det igen..

Nja, han tjänar inte på det i just det här fallet.
Citera
2006-05-11, 13:40
Medlem
Ado0s avatar
hade man haft lite mer pengar så hade jag slängt iväg en beställning...

men nu är det som det är och tiden får avgöra om jag har tur i oturen

om de inte funkar så börjar man nog fundera på om han inte varvar fungerande med icke (så väl) fungerande

på senaste tiden kom ju först LSA dHCL - fungerar
sen N-methyl-2C-I - inte fungerande
6-meo-dipt - slöseri med pengar
Phenibut - Fungerar
Pulse2 - Fungerar (iaf lite grann...om jag förstått saken rätt)
2CIBZ - antagligen ej fungerande - kan inte på rak arm erinra mig att jag hört nån rapportera
4-HO-MET - bättre finns att lägga sina slantar på
Bromo DragonFly - Tjofaderittan
och nu sist då:
N-hydroxy 2C-B
Citera
2006-05-11, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
Denna produkt ger precis samma effekt som 2c-b http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml

Pris:

100mg 195:-

1gram 1500:-

Vad ska man säga , en till scam produkt

asså vad killen hittar på, samma piss som N-Methyl 2C-I :et säkert,
2c-b :et blir förmodligen helt oaktivt med den gruppen före, men som sagt man vet aldrig förrän man testat.

bara för att de inte blev någon skillnad på 2c-t-2, 2c-t-7 och 2c-t-17 så behöver det inte betyda att är samma angående 2c-b.

och sen kan man ju undra om det är det lasse utger sig för att sälja som han säljer, som typ 4-ho-met funkar säkert om det är RIKTIGT 4-ho-met men hans kan lika gärna vara malda kaffebönor som han döper till 4-ho-met..

slutar aldrig att förvåna mig över att han bara har mage att göra en sån grej, de är som att man skulle sälja halstabletter och påstå att det är ecstasy, nej fan.. bojkotta läderbögen.
Citera
2006-05-12, 03:35
Bannlyst
Opsan, nu har 2c-b:et försvunnit från CA helt plöstligt, hoppats ingen han slänga in en order..
Citera
2006-05-12, 13:15
Bannlyst
Va? Har han plockat bort det nu :/ skum han är.
Citera
2006-05-12, 21:32
Bannlyst
Jag mejlade honom och fråga varför han plocka bort det, hans svar var :

Vi var lite snabba med att lägga ut det på sidan, det blev stoppat i tullen så vi får inte in det i vårt lager förrän om några veckor.

Nått i den stilen skrev han.
Citera
2006-05-12, 23:47
Medlem
tommy_yongs avatar
Yea yea yea.. Here we go again.. Fan vad folk gillar att bli blåsta på det här stället.. Knuk!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in