2006-10-21, 12:03
Bannlyst
Det funkade faktiskt förvånansvärt bra och var mycket visuellt ("starkare" och mer konkreta hallucinationer än till exempel LSD, allt såg mest ut som en såsig, bubblig röra dock). Tog ungefär 30mg nasalt, sved till som fan i snoken (störande som fan i början men det var lugnt värt det) och effekterna kom igång inom 20 min. Tankemässigt var det inte så kul under peaken då jag blev mycket mer förvirrad än vanligt vilket kan bero på att jag var rätt trött redan innan. Kollade på The Simpsons och fyfan vad färglatt och djupt det var alltså. Kände inte av någon nämnvärd eufori eller energi som är karaktäristiskt för MDMA vilket var lite synd... faktum är att man fick en del bodyload som egentligen inte var obehaglig men mycket störande - man var slapp och klumpig samtidigt som man inte riktigt visste vad man skulle sitta, gå eller stå. Blir nog att experimentera mer med den här substansen, fast då kanske oralt istället. För övrigt inte lika intressant som LSD enligt mig, en hel del av alla de där olika atmosfärererna saknades om ni förstår vad jag menar.

Det måste nästan vara hydroxi-2c-b...

Skulle vara bra om någon som har tagit 2c-b kan ta det här och jämföra, eller ännu bättre - ett sånt där test som Dr.Jekyll skrev om...
Citera
2006-10-21, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Det funkade faktiskt förvånansvärt bra och var mycket visuellt ("starkare" och mer konkreta hallucinationer än till exempel LSD, allt såg mest ut som en såsig, bubblig röra dock). Tog ungefär 30mg nasalt, sved till som fan i snoken (störande som fan i början men det var lugnt värt det) och effekterna kom igång inom 20 min. Tankemässigt var det inte så kul under peaken då jag blev mycket mer förvirrad än vanligt vilket kan bero på att jag var rätt trött redan innan. Kollade på The Simpsons och fyfan vad färglatt och djupt det var alltså. Kände inte av någon nämnvärd eufori eller energi som är karaktäristiskt för MDMA vilket var lite synd... faktum är att man fick en del bodyload som egentligen inte var obehaglig men mycket störande - man var slapp och klumpig samtidigt som man inte riktigt visste vad man skulle sitta, gå eller stå. Blir nog att experimentera mer med den här substansen, fast då kanske oralt istället. För övrigt inte lika intressant som LSD enligt mig, en hel del av alla de där olika atmosfärererna saknades om ni förstår vad jag menar.

Det måste nästan vara hydroxi-2c-b...

Skulle vara bra om någon som har tagit 2c-b kan ta det här och jämföra, eller ännu bättre - ett sånt där test som Dr.Jekyll skrev om...

jag har tagit 2c-b flertal ggr när de fanns... man kanske får prova detta då!
Citera
2006-10-21, 20:18
Medlem
Knarkofantens avatar
Hur länge satt dt i?
Citera
2006-10-21, 21:19
Medlem
FoxNetworks avatar
Om det nu är hyrdoxi, varför skriver inte bara LL detta?
Det namnet skulle ju trots allt vara betydligt bättre för försäljningen, är ju något bättre att sälja ett preparat som ska fungera än ett som inte ska fungera. Att han kallat det ethyl gör en ju bara förbannat misstänksam.

Dr.Jekyll teori tycker jag inte är så trolig, helt enkelt av den anledningen att staten knappast klassar droger endast efter namn? Eller!?
De måste väl för guds skull göra någon form av research, om inte annat vore det ju förtroendemässigt självmål att klassa en substans som inte ens har någon effekt. Som riktigt ethyl inte ska ha.

PS. Ursäkta min lathet med att skriva ut hela namn, men ni fattar...
Citera
2006-10-22, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
Skulle vara kul om du orkade skriva en tripprapport, Didrik!

Jag är för lat.

Citat:
Ursprungligen postat av Knarkofanten
Hur länge satt dt i?

Peaken varade kanske två timmar och sen tog det ytterligare två-tre timmar innan man kände sig hyfsad normal.
Citera
2006-10-23, 01:42
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
hur kan N-Ethyl-2C-B slå så bra? =D detta måste provas, ska köpa hem ett litet lager här snart så fort man fått pengar för det var N-Ethyl-2C-B ni snackade om va?
Citera
2006-10-23, 02:13
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxNetwork
Om det nu är hyrdoxi, varför skriver inte bara LL detta?
Det namnet skulle ju trots allt vara betydligt bättre för försäljningen, är ju något bättre att sälja ett preparat som ska fungera än ett som inte ska fungera. Att han kallat det ethyl gör en ju bara förbannat misstänksam.

Dr.Jekyll teori tycker jag inte är så trolig, helt enkelt av den anledningen att staten knappast klassar droger endast efter namn? Eller!?
De måste väl för guds skull göra någon form av research, om inte annat vore det ju förtroendemässigt självmål att klassa en substans som inte ens har någon effekt. Som riktigt ethyl inte ska ha.

PS. Ursäkta min lathet med att skriva ut hela namn, men ni fattar...

Lita aldrig på myndigheterna.
Det ska ju egentligen göra stora utredningar men när deras jävla raporter de lagt ner månader på ofta inte ger mer än 20 minuter på google så gissar jag på att det är mycket kaffe och lite jobb.

Jag gissar på att det blir såhär:
1. Någon/några hamnar på sjukan med överdoser/nojjor, substansnamnet kommer in i "systemet". Samtidigt har snuten hittat att det finns på nätet.
2. Den väldigt mäktiga internetroteln kopplas in och efter flera dagars hårt slit (kafferast och google) så hittar de att substansen finns och säljs.
3. De märker att det nog fan kan vara en knarkig substans som det snackas om.
4. Man undersöker så inte den namngivna substansen används i industrin eller sådär.
5. Man lägger fram ett bevis i stil med att det är knark och knark är farligt enligt forskning och med hänvisning till folkhälsan bör därför den klassas som hälsofarlig vara.
6. Klassning av N-Etyl-2C-B

Såhär brukar det ju se ut.
http://www.fhi.se/templates/page____6534.aspx
Det kan se ut som det är bra för de skriver på sin jävla byråkratsvenska men jag litar inte för fem öre på kompetensen hos de olika myndigheterna. Gubbar och tanter i fina kläder som inte är bra för någon eller något utan ägnar sina liv åt att skriva skitrapporter i sin enorma byråkrati och kostar skattebetalarna röven - bara för att på moraliska grunder förbjuda människor att göra saker.

Men vi får väl se. Kanske ändras hela stadsapparaten när jag presenterar sanningen såhär publikt. Jag är fan den nya varianten av wallraff, jag kör publikt via nätet. Kanske ändras alla gamla rutiner av rädsla när folket gör uppror!!!

// Killen som tar sig själv på för stort allvar.
Citera
2006-10-23, 02:50
Medlem
Bullsquids avatar
Har nu beställt 250 mg 2c-b som ska testas såfort det kommer
Citera
2006-10-23, 13:37
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Lita aldrig på myndigheterna.
Det ska ju egentligen göra stora utredningar men när deras jävla raporter de lagt ner månader på ofta inte ger mer än 20 minuter på google så gissar jag på att det är mycket kaffe och lite jobb.

Jag gissar på att det blir såhär:
1. Någon/några hamnar på sjukan med överdoser/nojjor, substansnamnet kommer in i "systemet". Samtidigt har snuten hittat att det finns på nätet.
2. Den väldigt mäktiga internetroteln kopplas in och efter flera dagars hårt slit (kafferast och google) så hittar de att substansen finns och säljs.
3. De märker att det nog fan kan vara en knarkig substans som det snackas om.
4. Man undersöker så inte den namngivna substansen används i industrin eller sådär.
5. Man lägger fram ett bevis i stil med att det är knark och knark är farligt enligt forskning och med hänvisning till folkhälsan bör därför den klassas som hälsofarlig vara.
6. Klassning av N-Etyl-2C-B

Tror inte det där är så långt från sanningen tyvärr..
Citera
2006-10-23, 23:50
Medlem
speedracers avatar
Älskar detta preparatet som fan, blev lite orolig i början att jag snortat för mycket på en gång, men sedan blev det hur skevt som helst. Billigt och bra, ska beställa mer!

Tog en tredjedel av innehållet (på 100mg), effekterna kom efter ca. 5 minuter och höll i sig nästan hela kvällen. Påminner om ett LSD-rus med mindre mindfuck, men annars ganska likt.
Citera
2006-10-26, 09:50
Medlem
weirdbeatss avatar
Funderar fan på att starta en egen webbshop med endast fungerande kemikalier. Man blir ju irriterad på karln's slarv(LL's) när det gäller att skicka, hålla koll på orders, skicka rätt mängd m.m. Dessutom blir man ju orolig när man ser designen på CA/ND och de dåliga grammatiska kunskaperna. Frågan är: Vågar man lita på någonting som kommer från en så uppenbart dum/ond/slarvig/blind människa.

Vem som helst kan ju beställa stora mängder av dessa kemikalier från företag i t.ex. kina. Lite extra jobb att beställa bara, men det blir betydligt billigare och MER . Och även om t.ex. DXM är "äkta vara" så känns det fel att beställa av karl'n enligt samma anledning det känns fel att äta tonfisk utan emblemet "dolphin safe" på framsidan.

Bojkotta den jäveln.
Citera
2006-10-26, 14:22
Medlem
Ninjalittles avatar
Jag skulle ta det väldigt lugnt med detta preparat om jag var i er position...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=392401

Läder-Lars är satan. Han kan endast beskrivas som Lucifers materiella avbild och bryr sig inte det minsta om vilka konsekvenser hans konsumenter kan tänkas gå tillmötes...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in