2006-10-12, 12:27
Medlem
Onerrs avatar
http://www.flashback.info/showthread.php?t=383348

Jag bangar inte
Citera
2006-10-12, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
Hur har det gått med testet? Vore kul att höra lite om dessa två substanser.

Har inte fått hem paketet ännu. Räknar med att få det till helgen men man vet ju aldrig när läderlasse och co. behagar att skicka paketet.
Citera
2006-10-12, 14:10
Medlem
FreSChans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Det är ingen ide att hoppas på något från Ca längre. LL har blåst oss om och om igen.

Tro inte på det den här gången heller, utan strunt i han. Illegalt e bättre,

Förvissa men psykedlic snuff funkar för jävla bra, den är riktit nice.
dock har jag blivit riktigt sjuk av en del andra grejer han sålt, spytt i flera timmar och sånt trevligt....
Citera
2006-10-13, 03:30
Medlem
weirdbeatss avatar
jahaja

Fick hem mitt N-Ethyl-2C-B för nåra dar sen. Funderar på att testa snart men har ingen aning om hur mycket jag ska ta. Det står inget om dosering på Cyberacid(killen på CA verkar antingen oseriös eller imbecill), så har ingen aning om vilken mängd jag ska ta. Nån som vet?

Beställde även 4-ho-met vilket var skit. Satte i mig kanske 60-70 mg sammanlagt, dessutom under påverkan av Cannabis men kunde inte urskilja något annat än en diffus känsla av lätthet i huvudet. Kan ju lika gärna vart brajjet.

Aja, funkar inte det här borde någon stämma aset för falsk marknadsföring.
Citera
2006-10-13, 07:52
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Fick hem mitt N-Ethyl-2C-B för nåra dar sen. Funderar på att testa snart men har ingen aning om hur mycket jag ska ta. Det står inget om dosering på Cyberacid(killen på CA verkar antingen oseriös eller imbecill), så har ingen aning om vilken mängd jag ska ta. Nån som vet?

Beställde även 4-ho-met vilket var skit. Satte i mig kanske 60-70 mg sammanlagt, dessutom under påverkan av Cannabis men kunde inte urskilja något annat än en diffus känsla av lätthet i huvudet. Kan ju lika gärna vart brajjet.

Aja, funkar inte det här borde någon stämma aset för falsk marknadsföring.

joimen som har skrivit en tripprapport tog 25mg och han verkade få ganska bra tripp, så börja med en dos därikring =)

EDIT:
Rapport om hur det gick önskas
Citera
2006-10-13, 11:09
Medlem
Vilsens avatar
låter intressant detta. avvaktar lite själv tills någon galning tagit en monsterdos och överlevt.
Citera
2006-10-13, 13:53
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen
låter intressant detta. avvaktar lite själv tills någon galning tagit en monsterdos och överlevt.

Om ett andra utlåtande från t ex weirdbeats visar att det fungerar finnemang blir det nog att beställa till månadsskiftet å slänga i sig en monsterdos
(men just nu har man inga stålar till det )
Citera
2006-10-15, 21:05
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
testat än ?
Undrar jag med..eller måste vi hållas ytterligare en vecka?
För enligt joimen verkar det ju ändå vara krut i det
Citera
2006-10-16, 15:16
Medlem
weirdbeatss avatar
Ja ass

Jag och en kompis tog 25-30mg var i lördags och det var riktigt nice!

Kroppskänslan påminde om en blandning av nåt dissociativt(DXM) och E. Det visuella kan jag beskriva som en blandning av Svamp och DXM. Alltså en dissociativ effekt även om den i sig inte är dissociativ. Riktigt nice. Dock hade vi rökt på oxå så lite av effekterna kanske triggades av det men jag tyckte verkligen om det.

Ska beställa mer så fort jag får pengar.

En riktigt sjuk grej hände när vi var ute och gick. Plötsligt kommer vi fram till en skola. Ljuset blev liksom grön/blåaktigt och jag fick för mig att jag var i tåt slags gångtunnel/garage. Det var långa pelare som i ett parkeringshus. Dessa fanns INTE där i verkligheten.
En annan kompis kom över senare och tog lite mindre, kände inte alls lika mkt. Fast han vägte 20-30kg mer än oss oxå. Han hade oxå rökt på.

Rekommenderar't!
Citera
2006-10-16, 15:18
Medlem
weirdbeatss avatar
Obs!

Snortade i mig det...
Citera
2006-10-16, 15:35
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Jag och en kompis tog 25-30mg var i lördags och det var riktigt nice!

Kroppskänslan påminde om en blandning av nåt dissociativt(DXM) och E. Det visuella kan jag beskriva som en blandning av Svamp och DXM. Alltså en dissociativ effekt även om den i sig inte är dissociativ. Riktigt nice. Dock hade vi rökt på oxå så lite av effekterna kanske triggades av det men jag tyckte verkligen om det.

Ska beställa mer så fort jag får pengar.

En riktigt sjuk grej hände när vi var ute och gick. Plötsligt kommer vi fram till en skola. Ljuset blev liksom grön/blåaktigt och jag fick för mig att jag var i tåt slags gångtunnel/garage. Det var långa pelare som i ett parkeringshus. Dessa fanns INTE där i verkligheten.
En annan kompis kom över senare och tog lite mindre, kände inte alls lika mkt. Fast han vägte 20-30kg mer än oss oxå. Han hade oxå rökt på.

Rekommenderar't!

Härligt
Med lite tur är även DPT och DiPT på ND the real deal, så det återigen finnes några fler fungerande och prisvärda alternativ

..hur länge höll det i sig för dig?
Citera
2006-10-16, 17:20
Bannlyst
fan vad nice, berätta gärna mer? =) mycket visuellt?

Ingen annan som provat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in