2008-10-24, 10:28
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Är tänkt att jag ska ta och prova det idag. Som jag har förstått det hela så lägger du upp mdpvt på en bit folie står redo med sugröret och eldar under foliet.
Haha, detta är lätt mkt bättre än nasalt/oralt. Jaga draken vänner! Ruset slår en direkt och är mkt mer intensivare på en mindre mängd jämfört med andra intagningssätt. Med största sannolikhet så kommer det att gå över fortfare jämfört med dom andra intagssätten. Måste varit 20 min sen jag rökte nu ungefär och det sitter i riktgit fint!
Citera
2008-10-24, 10:56
Medlem
henke1984s avatar
hur mkt tog du på ett ungefär?

Citat:
Haha, detta är lätt mkt bättre än nasalt/oralt. Jaga draken vänner! Ruset slår en direkt och är mkt mer intensivare på en mindre mängd jämfört med andra intagningssätt. Med största sannolikhet så kommer det att gå över fortfare jämfört med dom andra intagssätten. Måste varit 20 min sen jag rökte nu ungefär och det sitter i riktgit fint!
Citera
2008-10-24, 11:37
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
hur mkt tog du på ett ungefär?
30mg i folien rökte mindre än halva det blosset. Tog resterande 15 mg och hällde på lite pulver , satan vad nice. Inte lönt att snorta eller bomba det ska eldas!
Senast redigerad av Supersonic_Fly 2008-10-24 kl. 12:01.
Citera
2008-10-24, 15:00
Medlem
henke1984s avatar
Blir grymt skakig på den här substansen... alltså riktigt jävla kaffe skakig

har du det problemet?

Citat:
30mg i folien rökte mindre än halva det blosset. Tog resterande 15 mg och hällde på lite pulver , satan vad nice. Inte lönt att snorta eller bomba det ska eldas!
Citera
2008-10-24, 15:01
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Blir grymt skakig på den här substansen... alltså riktigt jävla kaffe skakig

har du det problemet?
Nix , inte alls. Jag kan sitta och ta det lugnt om jag vill.
Citera
2008-10-24, 15:04
Medlem
henke1984s avatar
Wtf, kanske överdoserar, kör utan våg, en liiiiiten liten hög...

Kan knappt hålla i ett glas, skakar som en gubbe

haha

Citat:
Nix , inte alls. Jag kan sitta och ta det lugnt om jag vill.
Citera
2008-10-24, 15:06
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Wtf, kanske överdoserar, kör utan våg, en liiiiiten liten hög...

Kan knappt hålla i ett glas, skakar som en gubbe

haha

Haha , en liiten hög med en liten sten kan helt plötsligt vara 20mg mer. Hehe, jag tror att jag blev ett MDPVhead över en natt.
Citera
2008-10-24, 15:08
Medlem
henke1984s avatar
Jo sant, men 15-30 mg ska väl inte vara större pb att dra i sig?

Citat:
Haha , en liiten hög med en liten sten kan helt plötsligt vara 20mg mer. Hehe, jag tror att jag blev ett MDPVhead över en natt.
Citera
2008-10-24, 15:24
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Ger MDPV ett behagligt rus?, har kört på mephedrone ett antal gånger men har tröttnat på det och funderar på att testa MDPV.

Undrar om det ger en bra eufori och hur länge varar ruset?
Citera
2008-10-24, 15:38
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Ger MDPV ett behagligt rus?, har kört på mephedrone ett antal gånger men har tröttnat på det och funderar på att testa MDPV.

Undrar om det ger en bra eufori och hur länge varar ruset?
Beror på intagningssätt och mängd. Jag älskar att röka MDPV ett härligt vaken rus som var i någon timme med välmående och en liten rush i början.

Citat:
Jo sant, men 15-30 mg ska väl inte vara större pb att dra i sig?
Nä det klarar jag utan problem har dock en liten tolerans. Men just att du ögonmåttar kan det blir lurigt.. Hamnar du på 40 istället för 30 så kan det bli en jävla skillnad. Jag finns på chatten kom gärna in om du vill snacka!
Citera
2008-10-24, 17:08
Medlem
henke1984s avatar
vart ligger chatten?

en nyhet för mig faktiskt

Citat:
Beror på intagningssätt och mängd. Jag älskar att röka MDPV ett härligt vaken rus som var i någon timme med välmående och en liten rush i början.

Nä det klarar jag utan problem har dock en liten tolerans. Men just att du ögonmåttar kan det blir lurigt.. Hamnar du på 40 istället för 30 så kan det bli en jävla skillnad. Jag finns på chatten kom gärna in om du vill snacka!
Citera
2008-10-24, 17:32
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:

Låter ju väldigt intressant, kan man ju låtsas att man röker crack .

Ger MDPV med en "normal" dos mer eufori än mephedrone eller är det mer likt tjack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in