Eftersom jag inte har haft en bra deklarerad årsinkomst förra året så har jag inte gått igenom Everydays automatiska prövning. Jag har dock tagit i kontakt med dem och sagt att jag kan visa anställningsbevis och tillgångar i mitt namn etc. Vi ska pratas vid snart men min fråga till er är om de kan se alla fonder etc jag har och om detta kan hjälpa mig att få kreditkortet? Eller måste jag säga detta själv och skicka iväg någon skärmdump på dem? För jag har flera fonder för ganska mycket pengar och om jag nu inte har en bra årsinkomst för förra året så borde ju detta hjälpa till? Eller?
Angående Bank Norwegian och deras tillfälliga cashback:
Citat:
Vad är cashback?
Cashback är helt enkelt tillbaka på köp du gör med ditt Norwegian-kort. Väljer du cashback får du 0,5 % tillbaka när du använder kortet och kan använda intjänad cashback till att betala av fakturan från Bank Norwegian.
Fick hem mitt AMEX cashback nu och det är ju genomskinligt? Så fult. Trodde det var vitt.
Hehe yes. Amex blue cashback är genomskinligt. Men faktiskt är det det enda Amex som jag fått komplimanger för är just Amex Blue Cashback ("snyggt kort"). Och då har jag ändå haft Amex Platinum och Gold också.