2021-02-06, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klosso
Efter att din deklaration är godkänd av skattemyndigheten

Men, det kommer ju dröja några månader då
Citera
2021-02-08, 12:10
Avslutad
Hej,

Eftersom jag inte har haft en bra deklarerad årsinkomst förra året så har jag inte gått igenom Everydays automatiska prövning. Jag har dock tagit i kontakt med dem och sagt att jag kan visa anställningsbevis och tillgångar i mitt namn etc. Vi ska pratas vid snart men min fråga till er är om de kan se alla fonder etc jag har och om detta kan hjälpa mig att få kreditkortet? Eller måste jag säga detta själv och skicka iväg någon skärmdump på dem? För jag har flera fonder för ganska mycket pengar och om jag nu inte har en bra årsinkomst för förra året så borde ju detta hjälpa till? Eller?
Citera
2021-02-08, 18:35
Medlem
Angående Bank Norwegian och deras tillfälliga cashback:

Citat:
Vad är cashback?

Cashback är helt enkelt tillbaka på köp du gör med ditt Norwegian-kort. Väljer du cashback får du 0,5 % tillbaka när du använder kortet och kan använda intjänad cashback till att betala av fakturan från Bank Norwegian.
Citera
2021-02-09, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradstronger
Fantastiskt, tack för tips!
Citera
2021-02-09, 12:00
Medlem
Citat:

Låter ju definitivt intressant! Hur ser möjligheterna ut att betala med det i Sveirge och världen?

Och vad innebär det att cashbacken är tillfällig?
Citera
2021-02-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamungen
Låter ju definitivt intressant! Hur ser möjligheterna ut att betala med det i Sveirge och världen?

Har inte norwegian varit i blåsväder eftersom kunder känt sig lurade på cash back tidigare?
Citera
2021-02-09, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamungen

Cashbacken är endast införd för att Norwegian air shuttle inte kan erbjuda särskilt många resor för tillfället.
Citera
2021-02-09, 17:01
Medlem
Hat Molesters avatar
Skaffade Shell mastercard och konstaterar att man bara kan anmäla e-faktura när man redan åkt på en aviavgift (35 kr), vilket är bra jävla svinigt.
Citera
2021-02-09, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hat Molester
Skaffade Shell mastercard och konstaterar att man bara kan anmäla e-faktura när man redan åkt på en aviavgift (35 kr), vilket är bra jävla svinigt.

Ingenting att bli ledsen för. Så funkar det med de flesta företag. Man kan ansöka om e-faktura efter att man har betalat sin första räkning.
Senast redigerad av Mypointis 2021-02-09 kl. 17:23.
Citera
2021-02-09, 17:19
Medlem
Citat:
Cashbacken är endast införd för att Norwegian air shuttle inte kan erbjuda särskilt många resor för tillfället.

M.a.o, flygbolaget vill få in så mycket pengar som möjligt men banken med sin ekonomi kan avstå 0.5% för tillfället.
Citera
2021-02-10, 18:32
Avslutad
Fick hem mitt AMEX cashback nu och det är ju genomskinligt? Så fult. Trodde det var vitt.
Citera
2021-02-10, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Fick hem mitt AMEX cashback nu och det är ju genomskinligt? Så fult. Trodde det var vitt.

Hehe yes. Amex blue cashback är genomskinligt. Men faktiskt är det det enda Amex som jag fått komplimanger för är just Amex Blue Cashback ("snyggt kort"). Och då har jag ändå haft Amex Platinum och Gold också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in