Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Det beror på hur dom betér sig, tycker inte att det är var man kommer ifrån utan hur man betér sig som gör en till bonde.
Men som någon sa i tråden att det är folk i träskor, baksnus och thule-tröja. det har jag aldrig sett, inte på någon krog någonsin faktiskt. Konrad är en bondekrog för att alla tror att det är det.
Ja, det kan jag hålla med dig om. Dock så är det faktiskt så att människor från de yttre områden (iaf till 90%) är och beteer sig som bönder..iaf i Västerås!
Sen så kanske mitt utryck "bonde" är väldigt vagt, jag menar inte någon som har kossor osv utan snarare att klassen på människorna är under all kritik, enligt mitt tycke. Har beskrivit det mer ingående någon sida bak, orkar inte göra det igen.
Sjökrogen har ett sjukt bra läge, men det är samma här, nivån på människor är för låg..och musiken under all kritik! Kan ha att göra med (nu får ni rätta mig om det inte är så längre) Sjökrogen faktiskt drevs av samma människor som drev Konrad, att dem två var på något sett allierade. Ingen utav dessa människor är på något sett förenade med Stil eller för den delen bra klädsmak;
http://vimmel.sjokrogen.nu/
Säg såhär; Allt som har med 021stalj att göra är i mitt tyckte totalt meningslöst, där har du mitt utryck bonde personifierat!