Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-21, 13:31
  #1
Medlem
Någon som vet om det finns någon krog i västerås som släpper in folk födda 88, såg att det på pluto endast är för 88 or på onsdagar och för 87r på fredagar och för 83r på lördagar. Finns det några ställen för 88 or på helgerna?
Citera
2006-09-21, 13:40
  #2
Medlem
mpees avatar
www.clubsilk.nu
Citera
2006-09-21, 13:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
www.clubsilk.nu


Tack tack men finns det något stäle att ta vägen på lördag då?
Citera
2006-09-21, 13:51
  #4
Medlem
Samaels avatar
WTF? Är man född 88 har man ju inte ens gått ut lågstadiet.

*på tok för gammal* : (
Citera
2006-09-21, 13:52
  #5
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gainer_p
Tack tack men finns det något stäle att ta vägen på lördag då?
Nej. Krogarna i Västerås har insett vad lite man tjänar på 18åringar.
Citera
2006-09-21, 13:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Nej. Krogarna i Västerås har insett vad lite man tjänar på 18åringar.

Okej men vad kan man göra en lördagkväll i västerås då förutom ingenting?
Citera
2006-09-21, 14:02
  #7
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gainer_p
Okej men vad kan man göra en lördagkväll i västerås då förutom ingenting?
Gå på bio, ta in en natt på Hotell Hackspett(ett hotell uppe i ett träd)alternativt stå och hänga utanför mcdonalds.

Men om du nu inte ser ut som 15 och kan bete dig så kommer du nog in på Silk även på lördagar. Det är ju trots allt bara rekommenderade åldergränser.
Citera
2006-09-21, 14:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Gå på bio, ta in en natt på Hotell Hackspett(ett hotell uppe i ett träd)alternativt stå och hänga utanför mcdonalds.

Men om du nu inte ser ut som 15 och kan bete dig så kommer du nog in på Silk även på lördagar. Det är ju trots allt bara rekommenderade åldergränser.


Okej men hur noga är de med leg?
Citera
2006-09-21, 14:12
  #9
Medlem
IMPlicits avatar
Jag känner en 88a som tjatar en sabla massa om Sjökrogen i Västerås. Jag har inte varit där själv, men hon gillar tydligen stället.
Citera
2006-09-21, 15:19
  #10
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gainer_p
Okej men hur noga är de med leg?
Beror väl som på alla andra ställen på följande;
-hur gammal du ser ut att vara
-hur du är klädd
-hur berusad
-vilket sällskap
-vilken tid du dyker upp

som på alla andra krogar i sverige m.a.o.

Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Jag känner en 88a som tjatar en sabla massa om Sjökrogen i Västerås. Jag har inte varit där själv, men hon gillar tydligen stället.
Sjökrogen har dock stängt nu, bara öppet under sommaren.
Citera
2006-09-21, 15:42
  #11
Medlem
Maeglins avatar
Pluto är vidrigt. Otrevliga människor från samhällets intellektuella misär. Och när jag skriver så, så menar jag att det är jävligt illa. Tänk er en Bingo Rimér uppvuxen (och isolerad) i vildmarken uppe i torneå, snusandes och horknullandes men fortfarande lika arrogant. Då får ni "the average pluto-trasher"..

Silk är bättre isåfall. Nu ska inte jag påstå att det finns bra klubbar i Västerås men Silk är minst illa med tagen hänsyn till dina preferenser..
Citera
2006-09-21, 17:10
  #12
Medlem
Den gången jag var på silk fick jag intrycket att det bara var en massa blonda fjortisar och hiphopare. Dvs 18-åringar som tycker dom är sååååå vuxna för att dom är på krogen. Så det passar nog dig om du är en av dom:P

Konrad och Taj Mahal har alla de alternativa människorna. Pluto har någon ovan redan gott igenom.
Slutsats, flytta ifrån Västerås
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback