2009-04-20, 01:00
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Det är dock sant det där som sagts om Silk, det är lättraggat

Haha, grattis!
Citera
2009-04-23, 22:27
Medlem
Naccaches avatar
Min ärliga åsikt är att de trevligaste ställena i stan är Pitchers och Pluto
Citera
2009-04-25, 09:42
Medlem
Shiiiits avatar
Å är ju alltid trevligt sen är det ju inget fel på pitchers
Citera
2009-04-27, 22:28
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiiiit
... sen är det ju inget fel på pitchers
Om du hade läst min rapport så hade du förstått att det faktiskt är det. Ganska mycket drägg om du frågar mig.
Citera
2009-04-27, 22:34
Medlem
Herr_Oins avatar
Var på Riva i torsdags faktiskt, i och med den där Books, Words, Letters-vernissagen på Stora Gatan 36. Kulturknuttarna och reklamarna ville gå vidare då bjudvinet tog slut. Helt störd kväll, men det beror inte på Riva, snarare på folket jag var med.
Om Riva kan jag säga så här att det var en massa öststatare och småtjejer. Inte det trevligaste.
Citera
2009-04-27, 22:37
Medlem
Shiiiits avatar
Citat:
Om du hade läst min rapport så hade du förstått att det faktiskt är det. Ganska mycket drägg om du frågar mig.

Jag själv tycker man alltid får bra service, har iofs inte varit där på ett tag nu.
Citera
2009-04-27, 22:57
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiiiit
Jag själv tycker man alltid får bra service, har iofs inte varit där på ett tag nu.
Nja, den var lite sådär. Man ska väl i och för sig inte döma en krog efter klientelet, men Pitcher's var väl ändå lite... [insert suitable word].
Citera
2009-04-28, 17:39
Medlem
Stonedboys avatar
Pitchers och harrys är det enda jag tycker är bra. Lite mer moget folk där.
Citera
2009-04-28, 18:33
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naccache
Min ärliga åsikt är att de trevligaste ställena i stan är Pitchers och Pluto

Ja, du passar som handen i handsken där

Sen att Pitchers skulle ha "mer moget folk" är bara det en sådan infantil åsikt att den blir komisk.
Citera
2009-04-29, 20:49
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Var på Riva i torsdags faktiskt, i och med den där Books, Words, Letters-vernissagen på Stora Gatan 36. Kulturknuttarna och reklamarna ville gå vidare då bjudvinet tog slut. Helt störd kväll, men det beror inte på Riva, snarare på folket jag var med.
Om Riva kan jag säga så här att det var en massa öststatare och småtjejer. Inte det trevligaste.

Är Riva det där stället som sitter ihop med Harrys? Kan tänka mig att det stryker runt skumt folk där för jag har hört från flera håll att det finns thaiprostituerade på Harrys. Kan öststatarna vara deras pimps kanske?

Var för övrigt på BMB:s after work i fredags och såg ett par misstänkt lättklädda och överflörtiga thailändskor där med. På tal om Finlandsfärja som referens för stillösa krogar, testa BMS:s after work. Herregud säger jag bara...
Citera
2009-04-29, 21:04
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Är Riva det där stället som sitter ihop med Harrys? Kan tänka mig att det stryker runt skumt folk där för jag har hört från flera håll att det finns thaiprostituerade på Harrys. Kan öststatarna vara deras pimps kanske?

Var för övrigt på BMB:s after work i fredags och såg ett par misstänkt lättklädda och överflörtiga thailändskor där med. På tal om Finlandsfärja som referens för stillösa krogar, testa BMS:s after work. Herregud säger jag bara...
Jepp, det är det. Du kan vara något på spåren där, en uppdragsgivare till mig talade om att det brukar stryka runt thaihoror på Harrys strax innan stängning.

Har man hamnat i Vilda Västerås med gunslings mellan saloonerna och prostitution som en del av vardagen? Huvaligen!
Citera
2009-05-01, 08:22
Medlem
mushabooms avatar
Haha, ja, kroglivet i Västerås... Det är väl som alla tidigare beskrivit det. Det enda som är värt att rekommendera är Fools Gold, i min mening. Överlägset bäst musik, om man gillar indie/electro/madchester and so on. När jag tänker efter så har alla mina bästa utekvällar ägt rum på Fools Gold.
Senast redigerad av mushaboom 2009-05-01 kl. 08:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in