2009-04-14, 14:35
Medlem
Herr_Oins avatar
Tackar! Då får man väl masa sig till Gecco.

En annan fråga: Finns det någonstans man kan spela flipper i Västerås?
Citera
2009-04-14, 14:38
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Tackar! Då får man väl masa sig till Gecco.

En annan fråga: Finns det någonstans man kan spela flipper i Västerås?

Vad spelade de för musik på Gecco numera?

Biljardhallen upp i närheten av fryxelska har jag för mig hade flipperspel när jag var där senast.
Citera
2009-04-14, 15:14
Medlem
SnuFFs avatar
Har varit på Konrad ett par gånger och kan inte påstå att jag tycker att det är ett bondeställe.
SILK däremot, äckelställe.
Citera
2009-04-14, 15:18
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Har varit på Konrad ett par gånger och kan inte påstå att jag tycker att det är ett bondeställe.
SILK däremot, äckelställe.

Räknar du sura, hallsta, skultuna ect ect som bönder?
Citera
2009-04-14, 15:37
Medlem
JuiceTerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rieker
Mest små skitsaker som mynnat ut i att det kokat över på fyllan! Dock så irriterar det skiten ur mig hur nonchalant han är med sina kunder, inte trevlig, någonstans..saken blir heller inte bättre utav att han inte vet hur man häller upp en Guinness! [/i]

Haha ja han är lite av ett stolpskott. Försökte lära han Guinness proceduren under en blöt kväll i höstas, men han mumlade bara "jaja det finns många olika sätt man göra det på".
Citera
2009-04-14, 16:38
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuiceTerry
Haha ja han är lite av ett stolpskott. Försökte lära han Guinness proceduren under en blöt kväll i höstas, men han mumlade bara "jaja det finns många olika sätt man göra det på".

Haha, ja där har vi vår man! "Den ska stå o dra sig ..." "INTE I 7 MINUTER DIN JÄVLA IDIOT!"

http://www.youtube.com/watch?v=d15lJn1r0Mk
Citera
2009-04-15, 00:00
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Vad spelade de för musik på Gecco numera?

Biljardhallen upp i närheten av fryxelska har jag för mig hade flipperspel när jag var där senast.
Verkar som att det är en del 80-talsindie, ganska mycket electro och lite blandad rock, ungefär.

Merci beacoup! Då jävlar ska jag dit och krossa.
Citera
2009-04-15, 01:02
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Verkar som att det är en del 80-talsindie, ganska mycket electro och lite blandad rock, ungefär.

Merci beacoup! Då jävlar ska jag dit och krossa.

Oh fan, beviseligen var det länge sen jag var där!

Varsegod och lycka till!
Citera
2009-04-15, 08:43
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Räknar du sura, hallsta, skultuna ect ect som bönder?

Det beror på hur dom betér sig, tycker inte att det är var man kommer ifrån utan hur man betér sig som gör en till bonde.
Men som någon sa i tråden att det är folk i träskor, baksnus och thule-tröja. det har jag aldrig sett, inte på någon krog någonsin faktiskt. Konrad är en bondekrog för att alla tror att det är det.
Citera
2009-04-15, 11:07
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Det beror på hur dom betér sig, tycker inte att det är var man kommer ifrån utan hur man betér sig som gör en till bonde.
Men som någon sa i tråden att det är folk i träskor, baksnus och thule-tröja. det har jag aldrig sett, inte på någon krog någonsin faktiskt. Konrad är en bondekrog för att alla tror att det är det.
Jag var på Konrad en gång i mars, jag kan inte påstå att jag är direkt rätt målgrupp. Nog var det en del lantisar, men också en del syrianer, en massa punkare, en stor mängd med tjocka tjejer, men också en del fräscha 18-19-åringar.

Jag är ganska fördomsfri, men Konrad var väldigt nervpåfrestande. Det absolut jobbigaste var att en massa fula tjejer fick för sig att ragga på en.
Citera
2009-04-15, 11:21
Medlem
Eztrellas avatar
Snart är det väl dags för Sjökrogen, jag hängde där ett par gånger förrförra året och jag tyckte det var riktigt najs fast jag inte är någon krogmänniska direkt.
Citera
2009-04-15, 13:35
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Jag var på Konrad en gång i mars, jag kan inte påstå att jag är direkt rätt målgrupp. Nog var det en del lantisar, men också en del syrianer, en massa punkare, en stor mängd med tjocka tjejer, men också en del fräscha 18-19-åringar.

Jag är ganska fördomsfri, men Konrad var väldigt nervpåfrestande. Det absolut jobbigaste var att en massa fula tjejer fick för sig att ragga på en.

håller med om de fula tjejerna, första gången jag var där kom det fam en tjock brud med tungan och försökte våldta mig i munnen med den, jag blev helt galen. haha, men jag och mina polare ser tillbaks på det och garvar bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in