2009-08-15, 22:09
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag var på Fool's Gold igår, fy fan vad roligt! Blev lite besviken på musiken dock, hade förväntat mig mer gammal madchester och lite dancepunk istället för Broder Daniel och skit. Men det var riktigt kul.

Någon som har koll på Köket förresten?
Citera
2009-08-15, 22:28
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag var på Fool's Gold igår, fy fan vad roligt! Blev lite besviken på musiken dock, hade förväntat mig mer gammal madchester och lite dancepunk istället för Broder Daniel och skit. Men det var riktigt kul.

Jaså du var där? Trevligt trevligt!

Njae, min polare är DJ där, annars har jag inte testat det än, verkar mer soft.
Citera
2009-08-16, 02:18
Medlem
soscagons avatar
Citat:

Hört att kockarna dricker öl och spelar kort under arbetstid då det är så lite att göra, har varit där en gång och det var inte någon större skillnad mot hur det såg ut när det var La Pasta. Dom hade även slitna lädersoffor på deras uteservering i somras vilket inte såg bra ut.

Det var sista Fool's Gold förövrigt.
Citera
2009-08-18, 20:54
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon
Hört att kockarna dricker öl och spelar kort under arbetstid då det är så lite att göra, har varit där en gång och det var inte någon större skillnad mot hur det såg ut när det var La Pasta. Dom hade även slitna lädersoffor på deras uteservering i somras vilket inte såg bra ut.

Det var sista Fool's Gold förövrigt.
Jag misstänker det starkt, kanske ska ge dem lite jobb när det vankas after-work...

Nej men uppriktigt sagt så verkar inte det vara en höjdare, även om jag har bestämt mig för att testa alla krogar och klubbar i Västerås under min tid här. Så någon gång lär man väl trilla dit.

Jo, jag noterade det. Lite synd då det är så fruktansvärt tråkig musik på alla ställen i Västerås utom Rock & K (dock väldigt sällan det är riktigt bra musik) och Pitcher's på fredagseftermiddagarna då de lirar Pogues och Crüe.
Citera
2009-08-19, 18:53
Medlem
Riekers avatar
Citat:

Fick höra att de körde igenom kvällen med så lite koncetration som det gick på musiken för att sjävla njuta av att det var sista gången..De ville nog helt enkelt bli apkanon allihoppa Tråkigt att det är slut..
Citera
2009-08-19, 22:18
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rieker
Fick höra att de körde igenom kvällen med så lite koncetration som det gick på musiken för att sjävla njuta av att det var sista gången..De ville nog helt enkelt bli apkanon allihoppa Tråkigt att det är slut..
Jo absolut, verkligen tråkigt. Men det kommer alltid något nytt...

Det märktes faktiskt på musiken (tror jag). Man marknadsför sig som en madchester-klubb (det var delvis av denna anledning som jag gick dit) men spelar Broder Daniel och generic hip-hop.

Men det var trevligt.
Citera
2009-08-22, 20:56
Medlem
Naccaches avatar
Bästa ölen på pitchers?
Citera
2009-08-23, 13:41
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naccache
Bästa ölen på pitchers?

Vill du ha ett tips om vilken som är bästa ölen på Pitchers eller undrar du om Västerås bästa öl finns där?

Är det det första du undrar kan du testa Lia Fail eller Bombardier Satanic Mills. Är det det andra så ligger Bishops en klass över i sortiment.
Citera
2009-08-23, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
V. Är det det andra så ligger Bishops en klass över i sortiment.
I second that. Är det en god öl man är ute efter så är Bishop´s Arms stället man skall bege sig till. 26 fatöl och runt 100 flasköl.

http://www.bishopsarms.com/Vasteras_Presentation_DXNI-1303_.aspx
Citera
2009-08-30, 16:08
Medlem
Elba festen nästa lördag någon? ^^
Citera
2009-09-28, 15:08
Medlem
Herr_Oins avatar
Bumpar denna lite...

Jag är lite nyfiken på vad som händer inför hösten då detta blir min första höst här i Vässan. Det enda jag noterat än så länge är att Slisk kör något "white"-grej och Konrad har Halloweenparty men som ni kanske märkt i denna tråd så vägrar jag bådadera. Någon som har några andra idéer?
Citera
2009-09-28, 21:22
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Jag är lite nyfiken på vad som händer inför hösten då detta blir min första höst här i Vässan. Det enda jag noterat än så länge är att Slisk kör något "white"-grej och Konrad har Halloweenparty men som ni kanske märkt i denna tråd så vägrar jag bådadera. Någon som har några andra idéer?
Tajjen har fortfarande öppet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in