2011-11-13, 12:49
Medlem
Slumlords avatar
Bankiren är väl mer 40+ WT från Bjurhovda och Bäckby?
Citera
2011-11-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Bankiren är väl mer 40+ WT från Bjurhovda och Bäckby?
Nä de hänger på Harrys tillsammand med WT 30+. Bankiren är väl mer wannabe-rockers med skitfula tatueringar och Ed Hardy t-shirts.
Citera
2011-11-30, 22:22
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Hört rykten om två nya ställen som ska öppna. Ett ska tydligen hamna i hörnet mellan Bankiren och Pitchers. Nån som vet nåt mer?
Citera
2011-11-30, 22:25
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Hört rykten om två nya ställen som ska öppna. Ett ska tydligen hamna i hörnet mellan Bankiren och Pitchers. Nån som vet nåt mer?

Det jag hört fåglarna viska är att det är oLeary's som ska ligga där, sen antar jag att du tänker på Nya Hattfabriken, men det är ju inte direkt ett rykte, det har ju stått i tidningen också.
Citera
2011-12-01, 22:58
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naccache
Det jag hört fåglarna viska är att det är oLeary's som ska ligga där, sen antar jag att du tänker på Nya Hattfabriken, men det är ju inte direkt ett rykte, det har ju stått i tidningen också.
Möh. Jävla O´Reallys. Man hade ju förhoppningar om nåt halvvärt iallafall. Fast man vet ju aldrig. Kan duga i krig nu när det är ständigt gymnasiedisco inne på Pitchers.
Citera
2011-12-02, 01:27
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Möh. Jävla O´Reallys. Man hade ju förhoppningar om nåt halvvärt iallafall. Fast man vet ju aldrig. Kan duga i krig nu när det är ständigt gymnasiedisco inne på Pitchers.

Bishop's då?
Citera
2011-12-02, 01:32
Medlem
soscagons avatar
BMB har dragit igång en renovering utav hela stället vilket verkligen var på tiden! slitnare ställe får man leta efter.
Men så länge man spelar schlager så kommer det fortsätta vara ett skitställe.

Det som behövs är en ny nattklubb och inte pubar och barer även om det alltid är kul när något nytt öppnar, men ett seriöst försök på att öppna en ny nattklubb behövs verkligen!
Citera
2011-12-02, 02:32
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naccache

Hittar inte på o'learys hemsida att de är på gång att öppna i västerås... Dock har jag sett i VLT för några månader sen att www.starsnstripes.se/ sökte personal till nyöppning i västerås.
Senast redigerad av Pritchard 2011-12-02 kl. 02:34.
Citera
2011-12-04, 12:18
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pritchard
Hittar inte på o'learys hemsida att de är på gång att öppna i västerås... Dock har jag sett i VLT för några månader sen att www.starsnstripes.se/ sökte personal till nyöppning i västerås.

Taget! Jag hoppas att du har rätt
Citera
2011-12-06, 19:05
Medlem
Slumlords avatar
Det sades ursprungligen att O´learys skulle in bredvid nya filmstaden på Smedjegatan. Men jag har också nåtts av ryktet om gamla Viking line-lokalen, dvs hörnet mellan Global living och Pitchers. Men om Stars and stripes öppnar i Västerås kan det bli tufft om de sportintresserade gästerna eftersom Sportsbar också finns.

Kan vi hoppas på priskrig?
Citera
2011-12-07, 21:00
Medlem
Vilken pizzeria/kvarterskrog är detta?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14045592.ab

Då alkoholhandläggarna är med så kan alla "turken på hörnet" utan utskänkningstillstånd uteslutas.

Whiskas, då Achmed själv får välja.
Citera
2011-12-27, 19:56
Medlem
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1485552-miljonsmall-for-vasteraskrogare

Någon som känner till vilken krog det handlar om??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in