2009-11-19, 23:05
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Såg att de sökte kockar för ett tag sedan.
Tror inte det blev nåt av det. Vimlar väl inte av duktiga indiska kockar i närheten kan tänkas.
Citera
2009-11-22, 00:11
Medlem
Naccaches avatar
Litet inlägg; fan vad jag hatar att krogen stänger 2 i Västerås, minskar möjligheterna till att spontant vilja börja förfesta runt midnatt.
Citera
2009-11-22, 15:12
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naccache
Litet inlägg; fan vad jag hatar att krogen stänger 2 i Västerås, minskar möjligheterna till att spontant vilja börja förfesta runt midnatt.

Två sexpack med folle från statoil, löser alla problem...
Citera
2009-11-22, 15:28
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Två sexpack med folle från statoil, löser alla problem...

Kvällen slutade halv 3 på donken med några vänner, men ändå, hade varit roligare att typ ramla in på pluto runt 2.
Citera
2009-11-22, 19:31
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Tror inte det blev nåt av det. Vimlar väl inte av duktiga indiska kockar i närheten kan tänkas.
Får rätta mig själv här, kock hade tydligen fixats nu.
Var förbi och tjuvkikade idag och fan vad han har styrt upp därinne.
Citera
2009-11-22, 20:34
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Får rätta mig själv här, kock hade tydligen fixats nu.
Var förbi och tjuvkikade idag och fan vad han har styrt upp därinne.

Är det öppet nu alltså? Spännande...

Såg förresten att det ska vara någon klubb som heter Bad Brute på Circus på torsdag. Någon som har koll på vad det är? Så här skriver de själva:

"Vi har fyllt år och flyttat verksamheten stans snyggaste bar The Circus. Där vi bjuder på torsdagsrock. Så släpp plattTV:n för en kväll och kom ner och ta ett par glas, lyssna på schysst rock, pop och indie med Bröderna Larsson, Urban och Stålis bakom rodren. Vi kör till ett och volymen ökar ju mer klockan blir."
Citera
2009-11-22, 22:11
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Är det öppet nu alltså? Spännande...

Såg förresten att det ska vara någon klubb som heter Bad Brute på Circus på torsdag. Någon som har koll på vad det är? Så här skriver de själva:

"Vi har fyllt år och flyttat verksamheten stans snyggaste bar The Circus. Där vi bjuder på torsdagsrock. Så släpp plattTV:n för en kväll och kom ner och ta ett par glas, lyssna på schysst rock, pop och indie med Bröderna Larsson, Urban och Stålis bakom rodren. Vi kör till ett och volymen ökar ju mer klockan blir."
Öppnar på onsdag tror jag.

Bad Brute är väl den där som var på Rock&K förut.
Citera
2009-11-23, 10:21
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Öppnar på onsdag tror jag.

Bad Brute är väl den där som var på Rock&K förut.
Korrekt, Bad Brute-grabbarna höll tidigare till på Rock&K emellanåt, blir spännande att se hur det kommer att fungera i Circus lokaler då det ju brukar vara jävligt trångt där praktiskt taget hela tiden.

Skoj med lite torsdagsrock.
Citera
2009-11-24, 23:01
Medlem
soscagons avatar
Om nu Pluto ska stänga i december, varför dom då lagt ner pengar på en ny hemsida? Varför lägga pengar på en hemsida om man bara ska ha öppet i två månader till?. Förresten så sa en av ägarna att såna här rykten kommer varje år och förra året var det Silk som skulle konka men dom finns fortfarande kvar.
Citera
2009-11-25, 00:12
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon
Om nu Pluto ska stänga i december, varför dom då lagt ner pengar på en ny hemsida? Varför lägga pengar på en hemsida om man bara ska ha öppet i två månader till?. Förresten så sa en av ägarna att såna här rykten kommer varje år och förra året var det Silk som skulle konka men dom finns fortfarande kvar.

Har också suttit och funderat på det, min tanke var att det kanske var halvvägs igenom när de fick höra om det och ändå gick igenom med det. Men jag vet inget säkert.
Citera
2009-11-25, 03:00
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon

För att spekulera lite så kan det vara så att de inte har några pengar, vad är det som säger att det är dyrt att byta hemsida? Care of Haus lär ha tagit ganska bra betalt för att sköta en hemsida pga sitt goda rykte och expertis. Detta gjorde att de var tvugna att byta hemsida designer som tar mindre betalt, hemsidan (efter en snabbkoll) tycker jag har blivit om något mycket sämre! Bara en tanke dock..
Citera
2009-11-25, 21:40
Medlem
soscagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rieker
För att spekulera lite så kan det vara så att de inte har några pengar, vad är det som säger att det är dyrt att byta hemsida? Care of Haus lär ha tagit ganska bra betalt för att sköta en hemsida pga sitt goda rykte och expertis. Detta gjorde att de var tvugna att byta hemsida designer som tar mindre betalt, hemsidan (efter en snabbkoll) tycker jag har blivit om något mycket sämre! Bara en tanke dock..

Tror inte att det är billigare att byta hemsida än att hålla kvar på den gamla,kan inte kosta mycket att hålla uppe en hemsida. Då tror jag mer på Naccache teori att det var planerat sen tidigare och att dom hade kommit för långt för att avbryta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in