2009-11-16, 00:16
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Polaren blev inte insläppt på Pitchers igår pga att han var iklädd jeansjacka. Tydligen "vårdad" klädsel som gäller där nuförtiden enligt en liten skylt på väggen. Rövställe.
Citera
2009-11-16, 01:14
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Polaren blev inte insläppt på Pitchers igår pga att han var iklädd jeansjacka. Tydligen "vårdad" klädsel som gäller där nuförtiden enligt en liten skylt på väggen. Rövställe.

Oj, när kom den upp?
Citera
2009-11-16, 11:18
Medlem
Citat:

När jag gick ut för att ta en kall öl en kväll så blev jag nekad att ha keps på mig.

Att pitchers skall ha dresscode är ju skit.
Citera
2009-11-16, 12:39
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Jag var där i lördags en snabbis och då noterade även jag den där skylten, som tur var så hade jag då ganska vårdad klädsel (som alltid). Jag tycker dock att det är extremt löjligt av dem, Pitcher's har för mig varit ett ställe med avslappnad stämning, ganska schysst sortiment och ganska lugnt och skönt på många sätt, om än lite dräggigt. Det sistnämnda har dock bidragit med en viss charm.

Ibland undrar man ju hur fan folk tänker...
Citera
2009-11-16, 12:48
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag var där i lördags en snabbis och då noterade även jag den där skylten, som tur var så hade jag då ganska vårdad klädsel (som alltid). Jag tycker dock att det är extremt löjligt av dem, Pitcher's har för mig varit ett ställe med avslappnad stämning, ganska schysst sortiment och ganska lugnt och skönt på många sätt, om än lite dräggigt. Det sistnämnda har dock bidragit med en viss charm.

Ibland undrar man ju hur fan folk tänker...

Ja verkligen, dit går jag med mina emopolare, blattepolare, hiphoppar-polare och brat-polare. Lite som en enda stor kumbaya-lokal typ.
Citera
2009-11-16, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naccache
Ja verkligen, dit går jag med mina emopolare, blattepolare, hiphoppar-polare
Där har du antagligen anledningen till att de infört "vårdad klädsel".
Citera
2009-11-16, 15:49
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Där har du antagligen anledningen till att de infört "vårdad klädsel".

Korrekt! Haha! Snart så ökar kondrads omsättning med några % till...
Citera
2009-11-16, 17:16
Medlem
Naccaches avatar
Haha, fuck you guys!
Citera
2009-11-16, 19:32
Medlem
Slumlords avatar
Det ryktas att Taj mahal är stängt för renovering. En polare gick förbi och tydligen satt det en lapp på dörren om att de skulle bygga om och öppna för lunch också.

Vad ska det bli av detta?
Citera
2009-11-16, 21:00
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rieker
Korrekt! Haha! Snart så ökar kondrads omsättning med några % till...
Psch. Tur för oss odansanta människor att Biskopen inte är lika kräsen med hur folk ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Det ryktas att Taj mahal är stängt för renovering. En polare gick förbi och tydligen satt det en lapp på dörren om att de skulle bygga om och öppna för lunch också.

Vad ska det bli av detta?
Badde skulle tydligen lägga nytt golv av klinkersvariant. Vet inte hur lång tid sånt tar men han har väl haft stängt i nästan två veckor så det kanske är nåt mer bygge på gång. Var på tiden också. Renovering är väl sista chansen att få fart på affärerna igen.
Citera
2009-11-17, 19:27
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Badde skulle tydligen lägga nytt golv av klinkersvariant. Vet inte hur lång tid sånt tar men han har väl haft stängt i nästan två veckor så det kanske är nåt mer bygge på gång. Var på tiden också. Renovering är väl sista chansen att få fart på affärerna igen.

Två veckor räcker väl inte ens för att sanera toaletterna...
Citera
2009-11-17, 23:55
Medlem
motivs avatar
Det går rykten på stan om att Pluto kan få det jävligt tufft att klara sig ekonomiskt efter årsskiftet. Detta på grund av att dom som äger byggnaden vill få bort Pluto och kommer höja hyran för lokalen som fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in