2009-11-03, 20:18
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Några obskyra DJ's spelar bra musik på Å2 på lördag. Det blir mitt första besök där någonsin, vad har jag att förvänta mig?

Du lär se mig där. Då det är precis min musik
Citera
2009-11-06, 00:11
Medlem
Det kommer bli grym på Å2! Jag har aldrig varit på stället förut men är bekant med dom som ska spela och känner många som ska dit, mycket galet folk
Citera
2009-11-06, 20:14
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0o
Det kommer bli grym på Å2! Jag har aldrig varit på stället förut men är bekant med dom som ska spela och känner många som ska dit, mycket galet folk

Obskyra DJ:s har det talats om tidigare och nu nämns också galet folk. Jag börjar bli riktigt nyfiken, vad är det för arrangemang egentligen?
Citera
2009-11-07, 01:39
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Obskyra DJ:s har det talats om tidigare och nu nämns också galet folk. Jag börjar bli riktigt nyfiken, vad är det för arrangemang egentligen?
http://www.2558.se/

Verkar vara ett par snorisar som gillar house och electro. Snygg profil, men knepig typografi.

Vad är det för lirare egentligen? Är de från Västerås eller hur ligger det till?
Citera
2009-11-07, 11:50
Medlem
Japp, dom är från Västerås. Om jag förstått rätt gjorde dom sin första spelning i sthlm på klubb ace för lite över en månad sen. Så dom är rätt fräscha. http://www.youtube.com/watch?v=oY2kFahAt4U&feature=player_embedded , en video från när dom spelar på klubb ace om ni inte sett den. Sunkig kvalité dock. Men visst fan kommer det bli grymt ikväll
Citera
2009-11-07, 12:12
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Japp, dom är från Västerås. Om jag förstått rätt gjorde dom sin första spelning i sthlm på klubb ace för lite över en månad sen. Så dom är rätt fräscha. http://www.youtube.com/watch?v=oY2kFahAt4U&feature=player_embedded , en video från när dom spelar på klubb ace om ni inte sett den. Sunkig kvalité dock. Men visst fan kommer det bli grymt ikväll
Ja den kikade jag allt på. Blir spännande att se vad det bjuds på ikväll, nya DJ's har ofta rätt sköna grejer sig för.

Jag hoppas dock att det inte blir för jävla mycket house alltså, ser fram emot lite europeisk vanlig electro istället.
Citera
2009-11-07, 12:31
Medlem
JackieDans avatar
Alla krogar i västerås suger. Det finns ingenting som är lockade i den staden faktiskt.
Citera
2009-11-07, 13:11
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackieDan
Alla krogar i västerås suger. Det finns ingenting som är lockade i den staden faktiskt.
Det kan jag hålla med dig om. Eller snarare, de suger om man jämför med större städer och krogarna man kan finna där. Man får göra det bästa av situationen, jag är ändå fast här fram till september.

Vilka krogar är det du har besökt för att få denna uppfattning om jag får fråga?
Citera
2009-11-08, 12:07
Medlem
Hade ni en bra kväll ni som var på Å2 då? Jag tyckte det var riktigt schysst.
Citera
2009-11-09, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Ett plånboks vänligt vattenhål, dessutom helt ok käk. Ett biljardbord och två darttavlor om man känner för att utmana polarna över några öl. Varannan lördag anordnar Gripen styrdans för övermogen ungdom eller undermogen ålderdom, svårt att avgöra vilket faktiskt. Skulle säga att många mellanlandar där på väg till andra klubbar.

En och annan lokal legend syns emellanåt i baren såsom Einstein, Höglund och några till.
Haha Einstein, undrar om det var han jag träffade när jag och några vänner var aspackade efter en fest och satt och väntade på bussen. Var en bra bit från centrum och vi satt och väntade på bussen. Då går en gammal man förbi och en av mina tjejkompisar skriker "Einstein!". Då vinglar han fram till och med en glad min. Minns dock inte vad han sa, men min tjejkompis pillade lite på hans hår sen sa han hejdå och vinglade vidare
Vi tyckte det var skitkomiskt att vi precis sett Einstein

EDIT: Var fan på min 18 års dag kom jag på På tal om ingenting
Citera
2009-11-09, 23:27
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Hade ni en bra kväll ni som var på Å2 då? Jag tyckte det var riktigt schysst.
Jo då, det var ungefär vad jag förväntade mig. Störde mig dock extremt på den lilla Steve Aoki-kopian som studsade runt överallt och på den extremt trista interiören och ljussättningen. Men det var inte så illa, det var en ganska bra lokal faktiskt.
Citera
2009-11-10, 07:20
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Störde mig dock extremt på den lilla Steve Aoki-kopian som studsade runt överallt

Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in