2012-01-22, 13:27
Medlem
Elgbens avatar
Om nu detta är sant (vilket jag tvivlar starkt på, vem säger "jävla invandrare..")
så är det givetvis rentav idiotiskt av HS som bör tänka både en och två gånger innan han
kväker ur sig idiotiska påhopp.

Men det är även fruktansvärt löjligt att bartendern polisanmäler detta, folk spyr ur sig
otrevligheter både på fyllan och i nyktert tillstånd men så fort det kommer till invandrare
så blir det ramaskri i mediasverige och givetvis ska det försöka mjölkas så mycket som
möjligt.

Det förvånar mig inte en enda sekund om denna historia är ett grovt hittepå där serveringspersonalen
efteråt gett HS ett ultimatum "pay up or get bad publicity".
Vilket sedan HS gav blanka fan i och då gick herrn till media.

Jag vet dock inte vad som stämmer men denna historia är så fantastiskt barnslig åt båda hållen
HS borde inte uttalat sig på det sättet han gjorde men det borde inte ens tagits upp i media.

Se & hör hade varit ett lämpligt forum för detta "skvaller", inte AB..

Om nu serveringspersonalen även skulle få skadestånd för detta så är det en skandal utan
dess like, tänk hur ofta barpersonal får höra skit från folk de vägrar servera, inte fan blir de
nå stora rubriker för det.

Jag har jobbat på willys i mina yngre dagar där jag en gång nekade en man att köpa cigg,
han kastade cigaretterna på mig och gick därifrån skrikande en hel del otrevligheter.
Skulle jag också gått till polisen?
Citera
2012-01-22, 16:38
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgben
Om nu detta är sant (vilket jag tvivlar starkt på, vem säger "jävla invandrare..")

"Jävla invandrare" är uppenbart inget citat då den aktuelle missbrukaren enligt uppgift inte talar svenska.
Citera
2012-01-22, 16:52
Medlem
Jacksatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Exakt och det är det som är så fel

Men seriöst... du bor uppenbarligen i nån by ute på vischan. Jag har inte haft en enda städerska som är svensk, det är bara invandrare hela bunten. Och de svenskar som går och sopar i tunnelbanan är jävligt lätträknade.
Outbildade svenskar är ena lata jävlar som vill gå på bidrag och gnälla på att invandrarna tar jobben.
Citera
2012-01-22, 17:04
Medlem
brutefishs avatar
text bla bla bla. visst så borde man kanske låta bli att anmäla. men om det är sant eller inte är nog ingen som helst tveksamhet om gällande HS track record.
Citera
2012-01-22, 17:30
Medlem
Var det inte sådana här händelser som gjorde att LHC avbröt sitt samarbete med Stenbeck ?
Citera
2012-01-22, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paleraider
Var det inte sådana här händelser som gjorde att LHC avbröt sitt samarbete med Stenbeck ?

Har hört ett rykte om hans förehavanden där - dock vet jag inte sanningshalten i det hela men det som fick droppen att rinna över att Stenbeck ska i samband med en lagfest, där bandet Caracola spelade att han lovade sina polare att de skulle få sätta på valfri tjej i bandet efter spelningen. Han skulle "fixa" det. Men tjejerna gick inte med på det, även om en av dem ska ha blivit erbjuden en kvarts miljon (250 papp) och det ledde ju till att hans polare blev lite putt på Stenbeck och som sedan "skvallrade" för klubbledningen i LHC som inte alls gillade Stenbecks tilltag och mer eller mindre skickade ut honom från föreningen.
Citera
2012-01-22, 18:28
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagetmannen
Har hört ett rykte om hans förehavanden där - dock vet jag inte sanningshalten i det hela men det som fick droppen att rinna över att Stenbeck ska i samband med en lagfest, där bandet Caracola spelade att han lovade sina polare att de skulle få sätta på valfri tjej i bandet efter spelningen. Han skulle "fixa" det. Men tjejerna gick inte med på det, även om en av dem ska ha blivit erbjuden en kvarts miljon (250 papp) och det ledde ju till att hans polare blev lite putt på Stenbeck och som sedan "skvallrade" för klubbledningen i LHC som inte alls gillade Stenbecks tilltag och mer eller mindre skickade ut honom från föreningen.
låter lite väl bra för att vara sant.
Citera
2012-01-23, 19:11
Bannlyst
HS borde väl kunna mosa babbens lögnprat rätt fort med en bra Advokat tycker man
Citera
2012-01-23, 23:03
Medlem
Hugo är utlänning som kommer i klammeri så fort han öppnar käften.
En droganvändande alkoholist med pengar.
Send him home.
En svensk i USA skulle förlora inrese och uppehållstillstånd efter dessa incidenter.
SKÅL!
Citera
2012-01-25, 13:29
Medlem
svulles avatar
De med lite insyn i företagsbranschen vet förstås att Lill-Hugo är en sönderkoksad liten spoling med ärvda pengar. Sen att han ska härja runt och försöka köpa usla Redhawks till framgång visar väl återigen på hans totala inkompetens. Hans farfar skulle vrida sig i graven om han visste vad hans sonson höll på med.
Citera
2012-01-25, 14:16
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paleraider
Det var iofs en hel del incidenter i Cloetta också. Dock var det Stenbeck som valde att avsluta samarbetet. Hockeyklubbar tackar ytterst sällan- om någonsin- nej till pengar....
Citera
2012-01-25, 14:54
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
De med lite insyn i företagsbranschen vet förstås att Lill-Hugo är en sönderkoksad liten spoling med ärvda pengar. Sen att han ska härja runt och försöka köpa usla Redhawks till framgång visar väl återigen på hans totala inkompetens. Hans farfar skulle vrida sig i graven om han visste vad hans sonson höll på med.

Helt rätt! Det är ju inte första gången man kan säga så här "Första generationen bygger upp,
andra förvaltar och bygger vidare och den tredje raserar" Som tur är för Stenbecks så har ju den
här pajasen en syster som är ett undantag.

Sen begriper jag inte att han lämnat LHC och inriktar sig på ett så pass mediokert lag som Malmö där det dessutom finns en stark man, som inte släpper greppet om laget i första taget, trots att han
säger att han gjort det. Nej, det kommer inte att gå bra det här, varken för Malmö Redhawks eller
Hugo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in