Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-17, 14:22
  #1
Medlem
davidoffs avatar
Hugo Jr som leder Americas Cup sattsningen for Stenbecks sfaren ligger riktigt illa till med grava alkohol problem. Pappa Jan sop ju sa har att han dog i Paris efter en lang flight fran NZL och nu sager alla i Jr narhet att nagot maste goras och det snabt. Jag har traffat honom i Valencia och pa nagra andra stallen vid olika tider pa dygnet och han har alltid varit packad.
Citera
2006-10-08, 14:34
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Hugo Jr som leder Americas Cup sattsningen for Stenbecks sfaren ligger riktigt illa till med grava alkohol problem. Pappa Jan sop ju sa har att han dog i Paris efter en lang flight fran NZL och nu sager alla i Jr narhet att nagot maste goras och det snabt. Jag har traffat honom i Valencia och pa nagra andra stallen vid olika tider pa dygnet och han har alltid varit packad.
Om detta stämmer - hur har det gått? Du verkar känna folk som är i Jr:s närhet (eller så kanske du känner honom själv). Har någon gjort något?
Citera
2006-10-08, 18:20
  #3
Medlem
JackassTREs avatar
Att han gillar ett party, JA men problem så kan jag säga NEJ, Mycket trevlig och verbal, 100% en riktig kille
Citera
2006-10-08, 19:40
  #4
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Att han gillar ett party, JA men problem så kan jag säga NEJ, Mycket trevlig och verbal, 100% en riktig kille


Du har ratt men jag och fler med mig tycker han dricker lite hart, men du kanske vet battre sa jag ska halla tyst
Citera
2006-10-09, 12:42
  #5
Medlem
chekiuss avatar
Han tar inga andra substanser?
Citera
2006-10-09, 12:44
  #6
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Han tar inga andra substanser?


Det skulle jag inte tro
Citera
2006-10-10, 09:29
  #7
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Att han gillar ett party, JA men problem så kan jag säga NEJ, Mycket trevlig och verbal, 100% en riktig kille

Trevlig och verbal har inte med saken att göra. Inte heller att han är 100% kille (skulle bli förvånad om han visar sig vara en könskorrigerad f.d. kvinna).

Många alkoholister är "trevliga och verbala". Frågan var om han krökar hårt. Så: Gör han det eller?
Citera
2006-10-10, 13:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Trevlig och verbal har inte med saken att göra. Inte heller att han är 100% kille (skulle bli förvånad om han visar sig vara en könskorrigerad f.d. kvinna).

Många alkoholister är "trevliga och verbala". Frågan var om han krökar hårt. Så: Gör han det eller?

jag tycker också att frågan är om någon gör något - om det nu är så att många i hans närhet verkligen reagerar på det här. Killen är ju ung, flera år under trettio om jag inte har fel. Flickvän? Nära vän/er? (troligt då han är "trevlig och verbal") Syskonen?
Citera
2006-10-11, 17:50
  #9
Medlem
Ignatius Is avatar
Syskonen Stenbeck är högintressanta just för att de är så jävla anonyma?

Någon som t.ex vet hur de har det med civilståndet? Hur ofta är de i Sverige?
Citera
2006-10-11, 18:07
  #10
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Syskonen Stenbeck är högintressanta just för att de är så jävla anonyma?

Någon som t.ex vet hur de har det med civilståndet? Hur ofta är de i Sverige?


Cristina är sedan ett drygt år tillbaka gift med Alex Fitzgibbons, han gillar motorsport och är företagsledare med begynnande flint;-)!
Citera
2006-10-11, 18:10
  #11
Medlem
davidoffs avatar
En kompis till mig har satt pa lillsyrran och hon tog den inte i 2an sa slipper alla fraga. Hon var valdigt blyg och forsiktig.Inte en ruttinerad slyna dirket.
Citera
2006-10-11, 18:12
  #12
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
En vann till mig har satt pa lillsyrran och hon tog den inte i 2an sa slipper alla fraga. Hon var valdigt blyg och forsiktig.Inte en ruttinerad slyna dirket.


Ah, sweet. Fan vad du alltid levererar.

Så är hon avaliable? Och hur är det med brorsan, svinar han runt mycket?

Hur pass kända är de i US? I vilka kretsar hänger de?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback