2012-01-20, 23:46
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Ännu en alkoholisrad överklass svensk som skämmer ut sig, vet inte hur svensk stenbeck är numer men an beter sig som en svenne på semester.
Kan man inte svenska är man inte svensk, bartendern är betydligt mer svensk än Hugo
Citera
2012-01-20, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Kan man inte svenska är man inte svensk, bartendern är betydligt mer svensk än Hugo
Bartendern var inte Svensk, han var Arab
Citera
2012-01-21, 02:25
Bannlyst
Fel! Hugo har blodsband med landet, vilketet bartendern inte har. Därav kan inte bartendern kalla sej för Svensk, och således ingenting i Sverige att göra.

Citat:
Citera
2012-01-21, 03:02
Bannlyst
Kan man inte svenska så är man ingen svensk, Hugo är en blatte som ska knäfalla framför den helsvenska araben. Mot Mecca.
Citera
2012-01-21, 03:06
Bannlyst
Citat:
Som jag misstänkte men erkänn att utlänningen Hugo har vissa svenska drag, särskilt när det gäller alkoholvanor. Tack för edra upplysningar.
Citera
2012-01-21, 10:36
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Bartendern var inte Svensk, han var Arab

Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Fel! Hugo har blodsband med landet, vilketet bartendern inte har. Därav kan inte bartendern kalla sej för Svensk, och således ingenting i Sverige att göra.
Nu påstod jag inte bartendern är svensk. Han är väl kurd, men möjligen född och uppväxt i Sverige
Men fyllot är naturligtvis inte svensk, kan man inte svenska är man inte svensk, även om ens far var svensk.
Att inte kunna svenska versaliseringsregler blir också klara minuspoäng, men nu försöker ju iaf skriva på svenska.
Citera
2012-01-21, 20:14
Medlem
P55s avatar
Spelar väl för helvete ingen roll vem som var full, var blatte, var kurd, eller?

Men en sak ska jag säga er att den här pajasen Hugo Stenbeck är en total nolla, förutom att
han ärvt väldigt mycket pengar av Jan Stenbeck som var hans far.

Hugo Stenbeck kan inget om ekonomi, han är ockå i princip oskuld/svenne.

Det finns en paralell till honom och det är en av Kreugersönerna, John Kreuger, och han är/var ett riktigt präktsvin på den tiden han bodde på Kårebo. Stackars hästen Carina...

Men nog om det och det är tragiskt för Malmö Red Hawks att dom fått en sån jävla krake att satsa och det visar sig att facit är nära.

Nej, jag tycker det är synd om RedHawks, hockeyarenan där ute och Percy som gick på Hugos skit, men men det kommer bättre tider.
Citera
2012-01-21, 20:25
Medlem
Den multikriminelle lögnaren (arabbartendern) nöjde sig inte med att i saklig ton förklara för Hugo Stenbeck varför han inte fick servera alkohol utan vräkte naturligtvis på sedvanligt arabservicemanér ut en massa svordomar om svennejävlar hit och du skall inte komma och mucka mig dit. Jag har full förståelse för att Hugo Stenbeck blir upprörd. MENA-folk skall inte ha serviceyrken eftersom de är hatiska, aggressiva och konfliktsökande. MENA-folk skall inte ens städa toaletter, som Stenbeck föreslog, för det klarar dom inte av. MENA-folk skall ägna sig åt att valla getter.
Citera
2012-01-21, 22:33
Medlem
Månsans avatar
Ständigt detta gnällande om rasism hit och dit. Ni araber är för patetiska. Ta er i kragen nån gång och sluta böla.
Citera
2012-01-21, 22:59
Bannlyst
Bara för man är uppvuxen i Sverige är man inte Svensk. Hugo Stenback har blodsband till landet , därav han är mer Svensk än en importerad kurd.

Citat:
Nu påstod jag inte bartendern är svensk. Han är väl kurd, men möjligen född och uppväxt i Sverige
Men fyllot är naturligtvis inte svensk, kan man inte svenska är man inte svensk, även om ens far var svensk.
Att inte kunna svenska versaliseringsregler blir också klara minuspoäng, men nu försöker ju iaf skriva på svenska.
Citera
2012-01-22, 12:05
Bannlyst
Han får ju börja med att snacka svenska så man kanske kan börja ta honom på allvar. Han pratar ju engelska eftersom han anser att engelska är hans "arbetsspråk" (vad fan han nu syftar på med att säga så) och att svenskan är ett sånt fult språk...
Citera
2012-01-22, 12:50
Medlem
Ohamns avatar
Skicka hem fanskapet till USA igen. Han är bara en jävla fyllebrat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in