2007-05-28, 18:15
Medlem
p4nd0ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjosk
Spammare brukar oftast skicka ett meddelande till X antal personer, det är liksom hela grejen. Inte jättemånga till en och samma person.
ofta man gör det på msn...
Citera
2007-05-29, 21:44
Medlem
Immers avatar
Den där reklamfilmen som går just nu och som gör reklam för tabletter mot diarrré är ju vedervärdig. Inledningen "I morse när du fick diarré..." är smått skrattretande...
Citera
2007-05-31, 00:21
Medlem
terrieterries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immer
Den där reklamfilmen som går just nu och som gör reklam för tabletter mot diarrré är ju vedervärdig. Inledningen "I morse när du fick diarré..." är smått skrattretande...
Skulle ju just gå in här och nämna den!!

"I morse när du fick diarré hade du ett val...."

Sanslöst dåligt!
Citera
2007-05-31, 14:43
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie
Skulle ju just gå in här och nämna den!!

"I morse när du fick diarré hade du ett val...."

Sanslöst dåligt!

Jag skiter i det blå skåpet.

Fyfan. Det borde vara demokratisk röstning kring varje reklamfilm.
Citera
2007-05-31, 14:44
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4nd0ra
ofta man gör det på msn...

Händer aldrig. Idioten i reklamen ska väl verka trendig och även tilltala folk på företag...
Citera
2007-05-31, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av p4nd0ra
hatade FETT med fibrer-reklamen redan efter första gången jag såg den..
Vadå jävla spammare???! HON SKREV 1 MEDDELANDE DIN JUBELIDIOT.
Och sen sloganen slår ju allt; FETT med fibrer. HUR FAN TÄNKER DEM!? hade gjort bättre reklam på ca 5min tops...
Det roliga är att denna reklam ska tydligen rikta sig mot ungdomar...får bara mig och alla andra att hata den...lyckat
Han lär ju vara rätt mobbad nu (fjortiskillen), eller borde åtminstone vara det.

Japp, jävligt larvig och störande reklam, trodde jag var den enda som hakade upp mig på det :]
Citera
2007-05-31, 15:05
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Alla Jamba reklamer som spelas i varje reklampaus på MTV och alla reklamer där man ser att de har dubbat filmen.
Citera
2007-06-01, 12:18
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Är det bara jag som tycker att det låter som de sjunger "My T_a_yota is fantastic" i Toyota-reklamen? Jag har alltid trott att det uttalas med O inte A? Har jag missat något?
Citera
2007-06-01, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Garnier Nutrisse, när Pernilla Wahlgren tiltar huvudet lite lätt och lägger på ett mekaniskt leende som inte är av denna jord. Ond bråd död.
Väl talat där hörru ,just nu är det en av de värre..
Glöm inte att hon till råga på eländet ringer fru Schollin(stavn?)...MKT naturligt samtal var det ja.... *spysmilie*
Citera
2007-06-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariana
Väl talat där hörru ,just nu är det en av de värre..
Glöm inte att hon till råga på eländet ringer fru Schollin(stavn?)...MKT naturligt samtal var det ja.... *spysmilie*
och att ljudet är osynchat.. :/

en annan kass reklamfilm är en som sänds i ukrainsk tv, ett gäng ungdomar på väg till stranden fastnar i en villa, det regnar ute. så kommer dom på att dom kan göra stranden inomhus istället, de häller ut sand på golvet osv osv. reklamen är för något sorts torkad fisk, ungefär som de där torkade fiskarna man ger katter som godis. så jävla asäckligt så det är inte sant. de drar glatt av skinnet på fiskarna och tuggar i sig, alla drar av sig kläderna och springer runt i badbyxor / bikini med sina äckliga torkade fiskar. *kräksmiley*
Citera
2007-06-02, 08:32
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut revolt
Gammal reklam från Bong om en sås som heter chicken tonight. En massafån flaxar med armarna och härmar kycklingar. Gick i mitten på 90-talet.
Eh??Minns jag fel som har fått för mig att det handlar om Uncle bens matsås..iofs var jag nog bara 9 år när den gick senast men ja har iaf för mig att det var uncle bens, i början av uncle bens "karriär" eller vad man ska säga till och med. Och ja jag är trött och orkar inte bry mig om stavningsfel och stor bokstav på rätt ställe.

Eller om det var uncle bens ris. Som sagt, var 13 år sen jag såg den så jag kan ha fel. Om det är Bong som gjort den så krasar min världsbild
Citera
2007-06-02, 09:30
Medlem
brianmolkos avatar
Den där för en pensionsfond eller vad det nu är, när de visslar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in