2005-04-08, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Perfekt
när jag ser findusreklamen så brukar jag tänka att italienaren efter att ha smakat skiten ser galen ut och välter bordet och utdelar en rak höger skrikandes "BASTARDO"!. hade varit mer realistisk så

Perfekt. Jag älskar dig. Ända sedan jag läste den här tråden första gången så har jag stött på den där reklamen många gånger, men jag slänger mig inte på mute-knappen längre. Nu kan jag bara inte sluta skratta. Det hände senast igår faktist, och då blev jag påmind om ditt inlägg igen och började skratta. Som sagt, jag älskar dig!
Citera
2005-04-08, 01:43
Medlem
"ROBERT HÄR!"

Citera
2005-04-08, 01:57
Medlem
Escanios avatar
hatar pressbyråns reklam... men kan inte sluta att garva när han där bögen säger "va mysigt" låter så kul
Citera
2005-04-08, 05:04
Medlem
Montecores avatar
"Jag tar samma som Ludde"
*Kassörskan säger hejdå*
"Voff voff"

Krystat, idiotiskt, lamt samt tråkigt.

Movietrailers på tv är den bästa reklamen fan!
Citera
2005-04-08, 23:35
Medlem
drums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Har börjat småhata den här nya Bobreklamen "blandas med mjölk".
Ofta man kommer till affären och bara ett mjölkpaket finns kvar...

/Spader

håller med!
Men det som är mest patetiskt med den reklamen är att han märker inte att mjölken är slut försen han försöker hälla i glaset?

Han känner ju för fan att det inte finns någon mjölk i paketet när han lyfter paketet!!!!!

bladspenat är det nackskott på!! usch fy fan skämmer ut oss svenskar
Citera
2005-04-08, 23:44
Medlem
man får fan massmordstankar när man ser "med parabol, utan parabol"
Citera
2005-04-09, 01:18
Bannlyst
Tyckte att reklamen för Chili McBacon var irriterande. En dum kille (givetvis vit) som dillar nåt nonsens om hurvida såsen är stark eller inte. Negern som kör bilen tycker att han är dum i huvudet. Hade rollerna varit ombytta så hade den garanterat blivit anmäld för hets mot folkgrupp
Citera
2005-04-09, 14:41
Medlem
virre_01s avatar
Hatar den dära reklamen om pansions grejjen "nej mannen det är värsta svenne stället ,ååå helt dåligt".
Citera
2005-04-09, 14:48
Medlem
damongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatsvin
Tyckte att reklamen för Chili McBacon var irriterande. En dum kille (givetvis vit) som dillar nåt nonsens om hurvida såsen är stark eller inte. Negern som kör bilen tycker att han är dum i huvudet. Hade rollerna varit ombytta så hade den garanterat blivit anmäld för hets mot folkgrupp

håller helt med . diskriminering gäller väl även mot vita eller?
Citera
2005-04-09, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av damongo
håller helt med . diskriminering gäller väl även mot vita eller?

Tydligen inte, nån domstol som tog upp ett ärende där blattar hade talat illa om "svennar" hävdade att svenskar inte är någon folkgrupp
Citera
2005-04-09, 16:06
Bannlyst
Ojojoj, vilken tråd! Om man fick ta med sig 3 Flashback-trådar till en öde ö så skulle den här vara självskriven Det finns fan fler reklamer att hata än det finns utrymme att uttrycka det på men jag bidrar med några hatobjekt och hoppas att jag inte upprepar någon tidigare nämnd:

- Ramlösa med mindre bubblor. Ultra-tråk reklamifierat! Att gubbdjäveln dessutom pratar på skånska gör det bara ännu mer enerverande. "Vi har valt att kalla den: Ramlösa med mindre bubblor", WHAT?!

- Bobs sylt på plastflaska där ungdjäveln har sylt på jordgubbar ackompanjerat av bakgrundsrösten som påpekar det geniala i detta tilltag.

- Coca Colas årliga julreklamer med animerade gaytomtar och det ständigt återkommande mantrat att Coca Cola är juldrycken nr. 1.

- Nån rengöringsduksreklam med en i vanlig ordning, genomvidrig unge som grisar ner soffan med glass så till den milda grad att han i en rättvis värld skulle agas till förstånd.

- Typ alla drickareklamer, såsom Festis, Fanta och Oboy som alla går ut på att en eller flera klantiga killar tappar bort sin dricka och blir helt desperata i sina försök att fånga den varpå nån "tuff" tjej lyckas få tag i den. Alternativt en grupp ungdomar som blir överlyckliga när de upptäcker att de har en flaska dricka i kylen.

- Opel-reklamen där fullvuxna människor helt plötsligt ser sin chans att låtsas köra bil på ett sätt som i normala fall skulle fått dem inspärrade på närmsta psykhem.

- Nicotinell med ett av historiens fulaste djur nånsin; kamelen. Och idioten som försöker ta sig upp på den och misslyckas fram tills han tar sig ett tuggummi och därefter får total kontroll över kamelen.

- Alla tvättmedelsreklamer som går ut på att bångstyriga snorungar gör allt dom kan för att förstöra sina kläder som mycket som möjligt. Jag lovar, olja och liknande från cykelkedjor går inte bort i tvätten hur djävla bra tvättmedel man än har!

- Och slutligen (?) ett STORT hat till ALLA 3-reklamer nånsin. Säljer dom så djävla dåligt att dom måste tokköra sina vidriga klipp med socialt handikappade mobilanvändare 3 gånger/reklampaus?!
Citera
2005-04-09, 19:49
Medlem
damongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatsvin
Tydligen inte, nån domstol som tog upp ett ärende där blattar hade talat illa om "svennar" hävdade att svenskar inte är någon folkgrupp

trevligt att vi har några "bra" regler som gynnar oss svenskar också *ironiskt*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in