2015-06-25, 20:06
Medlem
ragingcows avatar
Thorns reklamfilmer där de upmanar till att låna till sig alla prylar för optimal lycka i livet idioter.
Citera
2015-06-26, 10:45
Medlem
Punklivs avatar
Snälla, säg att det är en mardröm. Vitaepro med Niclas Wahlgren kan inte vara tillbaka. Världen kan inte vara en så hemsk plats.
Citera
2015-06-27, 18:11
Medlem
Den där dubbade Colgate-reklamen. Den är så kass så att den blir lite rolig faktiskt.
Citera
2015-06-27, 21:58
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Snälla, säg att det är en mardröm. Vitaepro med Niclas Wahlgren kan inte vara tillbaka. Världen kan inte vara en så hemsk plats.

jo, det kan den. Specsaver bevisar detta faktum.
Citera
2015-06-30, 06:57
Medlem
TLG11s avatar
HeroesCharge.... Något nytt mobilspelsskit med en dålig cinematisk fight där de inte ens kan hålla frameraten.

Allt ackompanjeras av bajsgenerisk hårdrock.

Sist men inte minst påstår de att det är "det bästa mobilspelet någonsin!"

Hemskt!
Citera
2015-07-03, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopisk.illusion
Game of War. En blond kvinna mitt i nåt slags "medeltida" slag med... drakar. Och "game of war". Seriöst, hur jäkla uppenbart får man försöka sno folks uppmärksamhet genom att rakt av kopiera ett nuvarande stort fenomen inom populärkulturen? Kan inte kännas särskilt rogivande att vara anställd som utvecklare på såna där företag...

"Hallå titta på mig! Titta på mig!! Jag är som game of thrones, serien ni alla älskar!!"

Glad att jag aldrig tittar på tv så man oftast slipper sån här skit.

Fyfan håller med. Bruden heter Kate Upton och ska tydligen vara något av en supermodel (obs undvik att kolla videos där man faktiskt låter henne prata, då faller ridån direkt och all attraktion bara avdunstar)

Så jävla uppenbart va de satsar på.

"Hej kåta nördiga tonårspojkar, här är ett spel med drakar, magi och krig. Spela det så kan du få knulla heta brudar precis som mig"

Sen att den är dubbad åt helvete gör ju bara det hela än mer störande.
Citera
2015-07-04, 13:18
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=V5_RJVUoYSg

YT-reklam för Santander Consumer Bank:

Kvinna i vidrig hatt packar ner en uppblåsbar delfin och säger "om vi hade haft en annan bil hade vi kanske fått plats med dina grejer också"

Eller kanske om du inte blåste upp delfinjäveln INNAN du packar ner den din dumma jävel!?

Åh titta en svensk toffelman blir hunsad av sin fru så fantastisk jätteroligt. Menar sicken fubbick som inte lånar pengar och skuldsätter över öronen sig för att hålla sitt tama sliddjur nöjt. Nu får han lämna alla sina grejer hemma istället för att hålla den IQ-befriade, passivt aggressiva prinsessan nöjd. Passar han sig inte lämnar hon kanske annars honom för en häftig förortsalfa i BMW...fucking LÅNA dumsvenne!
Senast redigerad av wazzobazzo 2015-07-04 kl. 13:54.
Citera
2015-07-05, 01:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Den långhårige jeppen som går runt som ett fån och klappar sig på axeln för att han är så häpnadsväckande god att han pantar sina jävla burkar. Klipp dig för fan.

Men hunden är ju gullig.

Ja, vad fan är det för nån? Det är uppenbarligen en man i peruk som klär sig i kvinnokläder men när han badar så är det badbrallor som gäller. Ska han föreställa en hen?

Stör mig på Comviqreklamen där de börjat sjunga om när Comviqturken reser världen runt. Jag liksom hör allt vad som sjungs utom när polisen är på utlandssemester. Vad är det som sjungs om honom?
Comviq har för övrigt blivit PK - när de lanserade honom som maskot så lurade ju Comviqturken faktiskt polisen till att skaffa ett abonnemang
Citera
2015-07-05, 22:58
Medlem
CallePhilles avatar
Opel-reklamen med Erik Saade...
Citera
2015-07-05, 23:02
Medlem
alrajts avatar
All reklam är fördjävlig, dock två som sticker ut som de värsta:

Vitaepro Med Wahlgren och även reklamen " 15 kilo fett passerar din diskmaskin" Vidrigt.
Citera
2015-07-06, 00:20
Medlem
gato12s avatar
Nya Telenor reklamen. De tycker alltså att folk ska ringa kundtjänst för att fråga hur vädret är i Sverige medan folk med fakturafrågor placeras i telefonkö...
Citera
2015-07-06, 02:07
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Nya Telenor reklamen. De tycker alltså att folk ska ringa kundtjänst för att fråga hur vädret är i Sverige medan folk med fakturafrågor placeras i telefonkö...

ja den fattar jag fan inte, idag finns ju google translate och andra appar man kan tanka ner om man ska resa till sin fucking smartphone, vem fan ska ringa kundtjänst seriöst tjena hur e vädret i stockholm liksom ? så jävla korkad reklam den blir bara mer pinsam varenda jävla gång.. sen är skådisarna så jävla kassa och den jävla morsan måste bara se så jävla kåt ut i varenda inslag....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in