I England hade vi i över ett år en reklamfilm från Go Compare som verkligen bombarderade alla pauser. Det var en man som sjöng med en Opera röst just GO Comapre. Reklamfilmen var så uttjatad till slutet att jag alltid bytte kanal när den kom. Efter flera månader gjorde de om den, efter ett tag till kortade de ner den men ännu i dag kan den komma men väldigt kort. Den första var flera minuter lång. Det är nu över tre år sen och jag är glad att den i dagsläget är sällsynt och kort. Det är den absolut värsta reklamfilm någonsin och den får totalt motsatt effekt. Tror hela England var trött på den så därför fick de korta ner den.
Flygresor.se med kattungarna och den fullständigt vedervärdiga låten som får en att vilja ritualslakta hela reklambyrån och skära av sig öronen med en trubbig morakniv.
Den långhårige jeppen som går runt som ett fån och klappar sig på axeln för att han är så häpnadsväckande god att han pantar sina jävla burkar. Klipp dig för fan.
Flygresor.se med kattungarna och den fullständigt vedervärdiga låten som får en att vilja ritualslakta hela reklambyrån och skära av sig öronen med en trubbig morakniv.
Du är inte den enda kan jag meddela, hemsk reklamfilm!
Coops reklam som vissar maten genom tiderna, så typiskt att dem slänger in svartskallar för att vara politiskt korrekt. Jävla skit reklam. Ursäkta min stavning, skriver från mitt playstation.