2013-03-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebogevo
Tror att det är Statoil som har en dryg, självgod fjant som går omkring på plattan och ger råd åt kunder och oss i tv-soffan.
Nånting med hans attityd som gör mig förbannad. Typiskt självgod jävla besserwisser. Sån trött granne eller kollega som tror han vet allt om bilar och är såååå jävla angelägen att bevisa det 24 timmar om dygnet.

Håller med. Retar mig på att han på ett sådant myndigt sätt berättar hur man gör och står kvar en stund och inspekterar, och folket bara ler och tar emot hans råd. Hade man fått se/höra dem fråga om råd så hade det förmildrat hans självgodhet.
Citera
2013-03-18, 10:55
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebogevo
Tror att det är Statoil som har en dryg, självgod fjant som går omkring på plattan och ger råd åt kunder och oss i tv-soffan.
Nånting med hans attityd som gör mig förbannad. Typiskt självgod jävla besserwisser. Sån trött granne eller kollega som tror han vet allt om bilar och är såååå jävla angelägen att bevisa det 24 timmar om dygnet.
Jag tror att det är OKQ8-reklamen du menar.
Han som ger råden där är ju en riktig "messerschmitt"

www.youtube.com/watch?v=f1RXR5QeqwY Tvätt
www.youtube.com/watch?v=b57_nmD-7nQ Tvättips
www.youtube.com/watch?v=UfUM-5-xXk8 Bilvård
www.youtube.com/watch?v=BiJIip5O5w8 Transportlösningar
www.youtube.com/watch?v=uSrRkZKTN7o Spännband
www.youtube.com/watch?v=Y_7SoAnocT0 Vinterrusta
www.youtube.com/watch?v=cSyyR6vICE0 Torkarblad
www.youtube.com/watch?v=1yI61vXqcLw Lampor
www.youtube.com/watch?v=Y7E0CpRk95c Motorrum
www.youtube.com/watch?v=eY_ZcIUk1rE Däck
www.youtube.com/watch?v=ldSMSlPU8ck Vinterrusta
www.youtube.com/watch?v=gSuWhyFDsJk Vinterrusta/Bilbatteri
www.youtube.com/watch?v=oFzBhp7jL5Y Vinterrusta/Glykol
www.youtube.com/watch?v=wXnQQQ-IJxI Tvätta rätt
Citera
2013-03-20, 17:47
Medlem
Har av naturliga skäl inte läst hela tråden men Zolandos överspelande b-skådis som får ångest över frugans shopping är hemsk.
Citera
2013-03-20, 21:45
Medlem
Gamblors avatar
Jag såg nyss Coop-reklamen med lantisen som flyttat till Stockholm och även om han låter som han har problem när han slänger ur sig sitt "Tjenaaa!" blir jag jävligt störd av slemmet i kassan och hans "Ursäkta?"! Vadå "ursäkta"?! Säg hej ditt jävla svin!
Citera
2013-03-20, 22:38
Bannlyst
Personligen hatar jag MR GREEN reklamen.

Och den där siba gubben.
Citera
2013-03-21, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Har av naturliga skäl inte läst hela tråden men Zolandos överspelande b-skådis som får ångest över frugans shopping är hemsk.

Word.. Zalando tror jag dock att företaget heter. Att dom aldrig lägger ner den, har gått i evigheter nu känns det som och resulterar alltid huvudvärk.
Citera
2013-03-21, 11:40
Medlem
DecaVadores avatar
Var visst bara ett sommarerbjudande men den störde mig rejält! Vad fan handlar det här om då, Halebop?!! Vågar inte ens tänka på reaktionerna om det inte var negern som höll i pinnen.. blir så irriterad på att han inte kan prata heller.

http://www.youtube.com/watch?v=yX5GlAyNl_I
Citera
2013-03-21, 23:14
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DecaVadore
Var visst bara ett sommarerbjudande men den störde mig rejält! Vad fan handlar det här om då, Halebop?!! Vågar inte ens tänka på reaktionerna om det inte var negern som höll i pinnen.. blir så irriterad på att han inte kan prata heller.

Halebop har väl ändå rekord i att göra flest värdelöst dåliga reklamfilmer. Inte som Lendo som har så dåliga reklamfilmer att de faktiskt blir bra, utan bara helt jävla värdelösa. Som att de har fler kunder än de faktiskt vill ha, och försöker bli av med dem med hjälp av dålig reklam.
Citera
2013-03-21, 23:33
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DecaVadore

Ja fyfan. har bara sett just den där halebop-skiten en gång men tänkte direkt att det sitter nån äcklig pk-jävel som tycker att det är skitfyndigt. Dom har iaf slutat med dom efterblivna ''låtarna''. Kan knappt kallas musik det dom höll på med tidigare.
Citera
2013-03-21, 23:37
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annasmulan
Trisslotts-reklamen, den med naglarna på griffeltavlan. FAAN klarar inte idén om att han skrapade trisslotten under en auktion och vann tavlan för en miljon (sträckte upp handen och ropade 'en miljon!' När man skulle lägga bud). Svårt att förklara hur den är så störande men har ni sett den så vet ni nog... USCH!

Och som vanligt så är det den svenske vite mannen som framställs som en idiot. Och den svenska vita kvinnan som det lite nedlåtande, intelligenta frun...Jag tror inte jag sett en enda reklam där där är kvinnan som framställs som löjligt, korkad eller ful. Patriakat my ass.
Citera
2013-03-23, 20:19
Bannlyst
Hatar ÖoBs reklam, när dom letar efter såpa och ÖoB killen säger dokusåpa och spelar upp någon fjantig pjäs och sen kör introt till rederiet.
Citera
2013-03-24, 14:57
Medlem
gugglianos avatar
"Sören-Sören "

Telenor, era jävla as, jag hatar er. Men dock ska dom ha cred för att dom tycks fatta att dom drivit det hela för långt och klippt ner den reklamen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in