2013-03-24, 18:31
Medlem
Hatar den där godmorgon juice reklamen med alarmklockan, får ångest när jag hör alarmet!

Och kundkraft reklamen där den läspande gubben insisterar på att säga kundkraft typ 1000 gånger

video : http://vimeo.com/26266202
Citera
2013-03-25, 08:52
Medlem
Sadomans avatar
Hatar den där bilreklamen med clowner och shit. Minne inte bilmärket dock. Inte bra betyg för en bilreklam precis...
Citera
2013-03-25, 10:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Hatar den där bilreklamen med clowner och shit. Minne inte bilmärket dock. Inte bra betyg för en bilreklam precis...

Nä alla normala människor är ju rädda för clowner.
Citera
2013-03-25, 14:04
Medlem
MartinStLouiss avatar
Statoils nya reklamfilm där man får följa två? familjer som åker bil. Fattar ingenting av vad som händer i den reklamfilmen :O
Citera
2013-03-25, 16:16
Medlem
intedintjejs avatar
En nyare reklam jag inte gillar är den för cliniques "chubby stick", som är ett läppglans/läppstift.
Det ser ju ut som om de fösöker sälja en vibrator eller dildo, i och med att de använder ord som läcker, rolig och gläde för att beskriva produkten..
Sen ser den inte riktigt ut som ett läppstift eller så.
Citera
2013-03-25, 20:07
Medlem
Sämsta reklamen hörde jag precis.

Nya reklamen för Opel, ecofuel.

Är någon inavlad bonde som står och skämtar om att bilen går på alger. fyfan
Citera
2013-03-25, 21:31
Medlem
Mullethemecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yudodat
Hatar den där godmorgon juice reklamen med alarmklockan, får ångest när jag hör alarmet!

Och kundkraft reklamen där den läspande gubben insisterar på att säga kundkraft typ 1000 gånger

video : http://vimeo.com/26266202

Tänker bojkotta Godmorgons Juice nu.

Det har länge varit känt att det är helt okej att använda den där snällare "ringklocke" varianten när dom vill uppmärksamma folk på att det är tal om en tidig morgon på tv och reklamfilm!

Men den där tonen man faktiskt har på sitt alarm..... Fy fan säger jag bara.

Det här är ett brutalt övertramp!

-Upprörd Juicedrickare!
Citera
2013-03-28, 15:13
Medlem
madderfackers avatar
Jag stör mig så oerhört på snubben i Lendo-reklamen. Jag vill bara kasta ut TV'n genom fönstret så fort han dyker upp.

Jag stör mig på många reklamer, men SIBA-reklamerna sticker väl också ut lite extra. Den där jävla Fabian Bengtsson går mig på nerverna. Han är inte rolig för fem öre. Och jag finner det så jävla patetiskt att han som chef är med i reklamfilmerna.
Citera
2013-03-28, 15:27
Medlem
wwedeluxxxes avatar
Måste vara något utav halebobs eller lendos reklamer. Mår illa utav dom, sånt skräp bör inte få visas i tv.
Citera
2013-03-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madderfacker
Jag stör mig så oerhört på snubben i Lendo-reklamen. Jag vill bara kasta ut TV'n genom fönstret så fort han dyker upp.

...

Han är ju för fan kung! "Det var symbolik" och så släpper han ner stolen
Citera
2013-03-28, 16:30
Medlem
Alla reklamer från Storck (speciellt Merci &Toffifee), de får mig att vilja hulk-smasha TVn.

Någon annan som lagt märke till att de klippt om senaste Merci reklamen? I första version så slog frugan/flickvännen sin kille innan hon storma iväg, det är borta nu.
Citera
2013-03-28, 22:32
Medlem
Davemeds avatar
Äckliga Fabian Bengtsson, SIBA med andra ord! Hatar deras reklamfilmer så jag nästan spyr när jag ser/hör dem!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in