2014-01-26, 03:43
Medlem
Extuberads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravel
Den där jävla reklamen för flygresor.se går mig på nerverna! Tyvärr så går den både på TV och radio.

Ehehe, det är min favoritreklam

Någon hade redan skrivit det, men Vitaepro-reklamen Vill banka sönder dumburken när jag ser den. Sedan tvångsläser jag Vitaepro-reklamen i Hemmets Journal när jag är i affären (utan att köpa tidningen, hehe), jag får hjärnsnörp av den men kan bara inte låta bli att aktivt söka upp de äppelkäcka hurtbullarna... Självplågeri.
Senast redigerad av Extuberad 2014-01-26 kl. 04:00.
Citera
2014-01-26, 16:05
Medlem
kom på ett par till nu i efterhand,

reklam 1: tror det är netonnet's reklam där dom beskriver "hur ett lågt pris går till" som om det vore en biologisk process. så patetisk ofyndig reklam alltså.

reklam 2 : kommer inte ihåg vad dom gör reklam om men tror det är om bildelar, det står en mustasch prydd besserwisser i röd skjorta och maler på och avslutar meningen med "nemas problemas". hatar vet-bäst attityden alltså.
Citera
2014-01-26, 16:32
Medlem
Den äckliga "James Bond" reklamen från 3 får mig att må illa.
"Retat upp DOM ANDRA?" Va fan då "dom andra"!!?
Citera
2014-01-27, 02:11
Medlem
gato12s avatar
"Mamma, jag är täbbt i däsan"...
Citera
2014-01-27, 08:20
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swandive
Den äckliga "James Bond" reklamen från 3 får mig att må illa.
"Retat upp DOM ANDRA?" Va fan då "dom andra"!!?

Jaaa du! Vad menar de med dom andra??
Citera
2014-01-27, 12:13
Medlem
karakoimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntard
Bafucin reklamen är otroligt vidrig... Någon kvinna som av någon anledning sitter och sjunger samt spelar på piano om just Bafucin medan hon oförklarligt nog sitter och nickar en fotboll hela tiden. Alltså hur fan tänkte dem där?
Men hon är het i den där 60-tals kjol och högklackatlooden
Citera
2014-01-27, 12:24
Medlem
Spackelackans avatar
Vet inte om den körs fortfarande, men reklamen för Ö&B är jävligt dryg! Vill bara strypa det där fula spinket som sitter och drar ordvitsar som t.om Arne Hegerfors skulle skämmas över.
Värst var när han sjöng gospel! Ryyyyyyyys!
Citera
2014-01-27, 12:59
Medlem
Antevantes avatar
Den har inte gått länge men fy fan vad less jag är på Volvo/Zlatanreklamen redan. Höra honom recitera nationalsången till bilder på Zlatan i jaktsituation i ett vintrigt landskap. Fy fan vad patetiskt! Högtravande och pretentiöst men som bara blir pinsamt dåligt.

Hemskt ledsen men jag skäms när jag hör/ser den..
Citera
2014-01-28, 22:54
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spackelackan
Vet inte om den körs fortfarande, men reklamen för Ö&B är jävligt dryg! Vill bara strypa det där fula spinket som sitter och drar ordvitsar som t.om Arne Hegerfors skulle skämmas över.
Värst var när han sjöng gospel! Ryyyyyyyys!

jodå den körs hela tiden som ica, alltid något nytt så jävla töntig reklam
Citera
2014-01-30, 18:48
Medlem
Stackarens avatar
Halebop-reklamen med killen som står och gullar med sin hund via mobilen och så kommer ett par tuffingar till och börjar hålla på likadant Förstår filmens ironi, men stör mig så mycket på de efterblivna ljuden killarna utstöter. "Göööuuuh"
Citera
2014-01-30, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastakid
kom på ett par till nu i efterhand,

reklam 1: tror det är netonnet's reklam där dom beskriver "hur ett lågt pris går till" som om det vore en biologisk process. så patetisk ofyndig reklam alltså.

reklam 2 : kommer inte ihåg vad dom gör reklam om men tror det är om bildelar, det står en mustasch prydd besserwisser i röd skjorta och maler på och avslutar meningen med "nemas problemas". hatar vet-bäst attityden alltså.

AD Bildelar - Dä ä nemas problemas

Fyfan.
Citera
2014-02-01, 01:11
Medlem
Reklamen för chokladbiten BUENO går mig på nerverna.

Låter som en kvinnlig Hitler när hon skriker sin förtjusning över chokladen. Påminner dessutom lite om Sarah Dawn Finers karaktär Lynda Woodruff ifrån Melodifestivalen... fast på crack då. Nån som vet om det är hon? Hatar reklamen till 100%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in