De sjunger...rappar att man ska surfa genom bredband och kopierar rakt av (förutom texten) en av världens mest sedda youtube-film genom tiderna. Den är sedd över en miljard ggr nu. Alla ska ju dansa gangnam-style nu för tiden. http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Trisslotts-reklamen, den med naglarna på griffeltavlan. FAAN klarar inte idén om att han skrapade trisslotten under en auktion och vann tavlan för en miljon (sträckte upp handen och ropade 'en miljon!' När man skulle lägga bud). Svårt att förklara hur den är så störande men har ni sett den så vet ni nog... USCH!
Comhems SKITDÅLIGA reklam är så jävla dålig så man kastar sig på fjärren o byter kanal, Kom en lirare från comhem o ringde på dörren för att förklara att det finns comhem i fastigheten o undrade varför jag inte använde comhems tjänster,jag svarade då att jag har telia o han säger att det är ju dyrare o jag svarar det är småpengar och att det beror på eran skitdåliga/irriterande reklam så därför kommer jag aldrig att skaffa comhems tv/bredbands utbud.. Han gick sen !!
Den där dejting-reklamen där man först ser en kärring och en gubbe, som sedan förvandlas till en ful kille och ful tjej. För det första får inte gubbjäveln ens äta en morot för sin maktberoende hagga till fru. Sen ska det ge sken av att dom är så jävla kära att dom inte ens kan hålla sig ifrån varandra i 3 sekunder, och att det varit så sedan dom bara var fula istället för gamla. Vidrigt. Ännu värre blir det när dom är yngre, deras blickar är så jävla äckliga att jag vill hoppa in i rutan och misshandla båda två med den dissade moroten. Efter att ha tittat på varandra rakt i ögonen i ett par sekunder är dom så jävla kåta att dom måste börja hångla på stört. Så jävla värdelöst. Mår fysiskt och psykiskt illa av att se denna vedervärdiga reklam.
De sjunger...rappar att man ska surfa genom bredband och kopierar rakt av (förutom texten) en av världens mest sedda youtube-film genom tiderna. Den är sedd över en miljard ggr nu. Alla ska ju dansa gangnam-style nu för tiden. http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Okeeej... Jag ser inte det roliga i någon av filmerna, men måste erkänna att ComHems version är bra mycket roligare. Mest för att det är elefanter i den. Elefanter inbjuder till komik.
Tror att det är Statoil som har en dryg, självgod fjant som går omkring på plattan och ger råd åt kunder och oss i tv-soffan.
Nånting med hans attityd som gör mig förbannad. Typiskt självgod jävla besserwisser. Sån trött granne eller kollega som tror han vet allt om bilar och är såååå jävla angelägen att bevisa det 24 timmar om dygnet.