2013-03-13, 17:05
Bannlyst
Burger kings reklam "Taco pizza,taco pie" usch
Crockpot-Lagar mat hemifrån eller vad det nu är

Och som nedanför comhems gangnam style reklam
Senast redigerad av KravallBroder 2013-03-13 kl. 17:09.
Citera
2013-03-13, 17:08
Medlem
Seth-Rydells avatar
Den comhem reklamen med gangnam stuk! "surfa comhemstyle" helvete vad jobbig den börjar bli. Huvudet orkar liksom inte med den haha.
Citera
2013-03-13, 21:42
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Den comhem reklamen med gangnam stuk! "surfa comhemstyle" helvete vad jobbig den börjar bli. Huvudet orkar liksom inte med den haha.

Jag fattar inte den. Kan någon förklara?
Citera
2013-03-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Jag fattar inte den. Kan någon förklara?
De sjunger...rappar att man ska surfa genom bredband och kopierar rakt av (förutom texten) en av världens mest sedda youtube-film genom tiderna. Den är sedd över en miljard ggr nu. Alla ska ju dansa gangnam-style nu för tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Citera
2013-03-13, 22:09
Medlem
annasmulans avatar
Trisslotts-reklamen, den med naglarna på griffeltavlan. FAAN klarar inte idén om att han skrapade trisslotten under en auktion och vann tavlan för en miljon (sträckte upp handen och ropade 'en miljon!' När man skulle lägga bud). Svårt att förklara hur den är så störande men har ni sett den så vet ni nog... USCH!
Citera
2013-03-13, 22:28
Medlem
Desert-eagles avatar
Comhems SKITDÅLIGA reklam är så jävla dålig så man kastar sig på fjärren o byter kanal, Kom en lirare från comhem o ringde på dörren för att förklara att det finns comhem i fastigheten o undrade varför jag inte använde comhems tjänster,jag svarade då att jag har telia o han säger att det är ju dyrare o jag svarar det är småpengar och att det beror på eran skitdåliga/irriterande reklam så därför kommer jag aldrig att skaffa comhems tv/bredbands utbud.. Han gick sen !!
Citera
2013-03-13, 23:17
Medlem
Chevrons avatar
God Morgon med väckarklockan som ljuder. Får fan ångest när den går igång sent på kvällen...
Citera
2013-03-14, 17:00
Medlem
Mellers avatar
Den där dejting-reklamen där man först ser en kärring och en gubbe, som sedan förvandlas till en ful kille och ful tjej. För det första får inte gubbjäveln ens äta en morot för sin maktberoende hagga till fru. Sen ska det ge sken av att dom är så jävla kära att dom inte ens kan hålla sig ifrån varandra i 3 sekunder, och att det varit så sedan dom bara var fula istället för gamla. Vidrigt. Ännu värre blir det när dom är yngre, deras blickar är så jävla äckliga att jag vill hoppa in i rutan och misshandla båda två med den dissade moroten. Efter att ha tittat på varandra rakt i ögonen i ett par sekunder är dom så jävla kåta att dom måste börja hångla på stört. Så jävla värdelöst. Mår fysiskt och psykiskt illa av att se denna vedervärdiga reklam.
Citera
2013-03-14, 19:49
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
De sjunger...rappar att man ska surfa genom bredband och kopierar rakt av (förutom texten) en av världens mest sedda youtube-film genom tiderna. Den är sedd över en miljard ggr nu. Alla ska ju dansa gangnam-style nu för tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0

Okeeej... Jag ser inte det roliga i någon av filmerna, men måste erkänna att ComHems version är bra mycket roligare. Mest för att det är elefanter i den. Elefanter inbjuder till komik.
Citera
2013-03-15, 00:57
Medlem
Elementarts avatar
Netflix reklamfilm som spelas varje gång jag ska streama ett klipp på nätet
Citera
2013-03-16, 22:58
Medlem
Tasstasss avatar
Reklamen med den där hemska överartikulerande ungen som tjatar om krokodiler på sjukhus. Jag tål den inte! Usch!
Citera
2013-03-17, 22:20
Medlem
Zebogevos avatar
Tror att det är Statoil som har en dryg, självgod fjant som går omkring på plattan och ger råd åt kunder och oss i tv-soffan.
Nånting med hans attityd som gör mig förbannad. Typiskt självgod jävla besserwisser. Sån trött granne eller kollega som tror han vet allt om bilar och är såååå jävla angelägen att bevisa det 24 timmar om dygnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in