2010-12-05, 12:08
Medlem
TheWorldsGreatests avatar
Jag fullkomligt hatar käringen i Apoteket-reklamen. Ni vet den när de står i kö och en pappa springer iväg för att hämta sin dotter. Så går käringen före och är allmänt sur och skrikig. Fy fan!
Citera
2010-12-05, 13:14
Medlem
unknownanonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Har lagt märke till att jag mer & mer börjat hata Unibet-reklam & den jävla klämkäcka goa gubben Glenn Hysèn! När han sstår sida vid sida med Börje Salming & ska börja göra vågen varpå alla runtomkring ska stämma in i Dont stop me now...

Men det är kanske för att han är göteborgare i största allmänhet?

Håller med dig. Blir så djävla irriterad när man här de osammanhängande, taktlösa tonerna av "publiken".
Man uppfattar ju inte vad de säger helt ordenligt eftersom att de sjunger konstigt och avslutar inte meningarna. Tacka vet jag gamla hejarklacken!
Citera
2010-12-05, 14:59
Medlem
Axeleons avatar
En reklam som inte är så störande men snarare hemsk är den banverket hade för ett år sedan. Det är två personer en man och en kvinna som visar sin lycka och glädje till varandra genom att dansa. Allt är helt perfekt till BANG kvinna blir överkörd av ett tåg mannen gråter och allt tonar till svart slutligen kommer banverkets logga upp o följd av frasen oförsiktighet kostar på spåren kostar liv.
Citera
2010-12-08, 13:00
Medlem
jajahars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWorldsGreatest
Jag fullkomligt hatar käringen i Apoteket-reklamen. Ni vet den när de står i kö och en pappa springer iväg för att hämta sin dotter. Så går käringen före och är allmänt sur och skrikig. Fy fan!

Den reklamen njuter jag av. Precis så skulle jag vilja göra. JAG HATAR SKRIKIGA BARN I AFFÄRERNA och tycker att föräldern ska lämna butiken omedelbart och binda fast ungen utanför.
Citera
2010-12-08, 21:40
Medlem
MatildaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
nya iq reklamen, den med pålagda skratt som ska visa oss att alkohol är roligt för stunden men sen då. Jag upprörs av dne för att de har pålagda skratt dåm man ser en kille som ska förgripa sig sexuellt på sin tjej och då två killar sparkar på en annan som ligger ner. När är sådant roligt?
Det är väl just det som är poängen? Folk dricker för att ha roligt men var slutar det egentligen vara roligt?
Citera
2010-12-08, 21:58
Medlem
Mitander1234s avatar
Den där mjölkreklamen som gick tidigare i år...en pojke sitter i ett kök och allt är grått sen så kommer in ko in och pojken är plötslig på en äng med massa färger...
Citera
2010-12-09, 10:03
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Jag vill att det där kören som sjunger om tv-avgiften skall skjutas med maskingevär.
Citera
2010-12-09, 10:43
Medlem
MajorMongos avatar
Den där totalt överspelade reklamen för Intersport med Maria Akraka och de två ungarna är riktigt kass. "Du gillar ju bara att vinna ju." Nä fyförfan för barn i reklam.
Citera
2010-12-09, 10:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatildaX
Det är väl just det som är poängen? Folk dricker för att ha roligt men var slutar det egentligen vara roligt?

Jo men varför har de pålagda skratt vid de scenerna? Det är ju inte roligt varesig man dricker eller inte. Ja det är säkert kul att dra hem ett ligg, där är jag med att de skrattar.
Citera
2010-12-09, 17:00
Medlem
Kattolfs avatar
Ogillar starkt "Kicks"-reklamen. Den där utmärglade anorexiatjejen ser för ruskig ut, sedan så är det otroligt irriterande musik också.
Citera
2010-12-09, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattolf
Ogillar starkt "Kicks"-reklamen. Den där utmärglade anorexiatjejen ser för ruskig ut, sedan så är det otroligt irriterande musik också.

Hon som tappar nagellacket? Hon ser för fan ut som handikappad katt med långt framskriden aids.
Bredbandsbolagets reklamfilm är för jävla dryg. Fy fan.
Citera
2010-12-09, 21:27
Medlem
Kattolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyrex
Hon som tappar nagellacket? Hon ser för fan ut som handikappad katt med långt framskriden aids.
Bredbandsbolagets reklamfilm är för jävla dryg. Fy fan.
Precis hon. Ser ut som en direktimport från Birkenau!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in