2010-12-15, 22:08
Medlem
RockRebels avatar
MEEEEEEEEEN, allvarligt talat så är Foxybingo-räven djävulens påfund. ITS FOXY TIME
ELON-reklamen som är "upphetsande" är annars bara vidrig.
Citera
2010-12-15, 23:55
Medlem
ApanBapans avatar
Den där s-tans BABS Paylink-tvillingreklamskiten är f-n det mest vidriga just nu, tycker jag. Fattar inte varför, men den stör mig ohyggligt. Vidgrig!

Ps. Om någon läser det här som jobbar på BABS marknadsavdelning, så är mitt tips till nästa år att ni istället mailar ut ert j-vla erbjudande om en extra terminal till era redan befintliga kunder istället för att spamma oss andra med skiten. Hur många av oss sitter här hemma i soffan och tycker det vore fiffigt att ha en extra betalterminal i hallen nu till jul, liksom?! Nej, exakt!
Citera
2010-12-16, 07:43
Medlem
Spår av nötters avatar
'3's reklamer har jag aldrig tålt förutom dom allra första när 'Stereo total - l amour a trois' spelades.
Julreklamerna är inget undantag, snyggt gjort med granen kanske... men mest jobbig.
Citera
2010-12-17, 18:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
-Just nu är det många som ringer...MMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.

Hata, hata, hata.
Citera
2010-12-17, 18:49
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
-Just nu är det många som ringer...MMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.

Hata, hata, hata.

Ja vad fan har han för jävla problem egentligen?

Jag tillägger: Telefonreklamen där två fula, feta idioter står och drar mot varandra. Fy fan!
Citera
2010-12-18, 20:15
Medlem
Ainsleys avatar
Jag stör mig på den där 118 100 reklamen som går på radion. Någon ringer från mobilen och säger ungefär "Hej, jag har tre frågor. Hur kallt blir det i Kiruna i kväll? Hur fort brinner ett hus? Vad är numret till brandstationen?". Tja... har du provat 112?
Citera
2010-12-18, 20:46
Medlem
_Strebers avatar
Swedbanks äckel-präktiga reklamfilm retar mig något fruktansvärt. Den är i sig snyggt gjord, men för helvete! För ett-två år sen var Swedbank på knäna pga. sina vidlyftiga satsningar i Lettland och Ukraina, med ytterst osäkra krediter. Och nu slår man sig för bröstet och spelar Bror Duktig och försöker verka så jävla mycket bättre. Det är skattebetalarnas förtjänst genom föga återbetalt bankstöd som gör att Swedbank överhuvudtaget existerar och inte blivit uppköpta av ryska Gosbank eller vad som helst. SKÄMS! FY!
Citera
2010-12-19, 16:29
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Swedbanks äckel-präktiga reklamfilm retar mig något fruktansvärt. Den är i sig snyggt gjord, men för helvete! För ett-två år sen var Swedbank på knäna pga. sina vidlyftiga satsningar i Lettland och Ukraina, med ytterst osäkra krediter. Och nu slår man sig för bröstet och spelar Bror Duktig och försöker verka så jävla mycket bättre. Det är skattebetalarnas förtjänst genom föga återbetalt bankstöd som gör att Swedbank överhuvudtaget existerar och inte blivit uppköpta av ryska Gosbank eller vad som helst. SKÄMS! FY!

Jag toppar med Marginalen bank. Ful och klämkäck reklam och dom vill verka så jävla präktiga och ge sken av dom bryr sig om annat än våra pengar .
Citera
2010-12-19, 16:33
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
B-l-o-s-s-a glöggen heter Blossa. För helvete, gammal och skitdryg reklam. Man kunde ju hoppats på att dom skulle uppgraderat den när dom gjorde 2 nya smaker men icke!
Citera
2010-12-19, 16:38
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
När vi ändå är inne på det klämkäcka temat så vill jag nämna Elgigantens nya där en klämmig äppelkindad tjej stirrar ut genom fönstret och ser tomten! Med ett utvecklingsstörd superflin i hela ansiktet springer hon ut men ingen är där! Besvikelse! Men när dom vänder sig om är hemmet fullt av nya prylar!
"Julen är magisk" Fy fan vilket kräkmedel.
Citera
2010-12-22, 21:57
Medlem
antagonistens avatar
Jag fullkomligt avskyr SIBAs reklam med den där fula och irriterande jävla tomten. Jag skulle visserligen inte handla hos SIBA oavsett, men efter den här reklamen kommer jag VERKLIGEN inte att köpa något där, hur bra erbjudanden de än må ha...

Det är ju förresten ett under att kedjan ens finns kvar, det måste väl ha varit ett bra tag sedan de senast gick med någon vinst att tala om? Samma sak med Onoff.
Citera
2010-12-22, 22:21
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det är ju förresten ett under att kedjan ens finns kvar, det måste väl ha varit ett bra tag sedan de senast gick med någon vinst att tala om? Samma sak med Onoff.

Jag förstår det inte heller. Jag har varit i butiker som elgiganten, media markt och liknande hundratals gånger, men aldrig ens satt min fot i en siba-butik. Vad är det för jävla ställe? Enda jag vet är att deras VD (fabian?) blev kidnappad för ett antal år sedan.

OnTopic så hatar jag wellas jävla reklam de har på youtube, kan de inte analysera vilka videor jag kollar på och inse att jag INTE kommer köpa nått jävla superschampo från Wella?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in