2008-07-30, 22:47
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HankTheTank
Nokiareklamen.

Fattar inte vad de tänkt med. Jävla högtalare som skriker på högsta volym så det låter skit, nej fyfan.

Ja en brötig skitreklam för hjärnskadade ungdomar. Fy fan för dagens ungdomar förresten! Och det skriver jag helt på allvar.
Citera
2008-08-05, 18:57
Medlem
Battplaggs avatar
Den där störiga jävla negertanten som var i ikeareklamen för ett tag sedan har man lust att skjuta!
Citera
2008-08-05, 19:02
Medlem
Blizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
.

Den sura kunden är nog dock en riktig skådis, men även han suger lamapung.

Förstår ärligt talat inte hur Copyright-firmor får lov att producera sådan skit.

Har för mig att "sura kunden" var programledare för "rena rama natta" på svt för ett gäng år sen...
Suger gör den iaf.
OnT: reklamen för 118100 eller vad det är där dom har snott "we´re not gonna take it" med Twisted sister ger mig kräkningar
Citera
2008-08-05, 19:55
Medlem
Psace_Medentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Ja en brötig skitreklam för hjärnskadade ungdomar.

Instämmer, sätter sig på hjärnan gör den också. Lite kul att det i slutet kommer in en röst och säger: "music almighty"

Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Fy fan för dagens ungdomar förresten! Och det skriver jag helt på allvar.

Ojojoj, någon börjar bli medelålders
Citera
2008-08-05, 22:23
Medlem
Hatar och då menar jag värkligen HATAR alla jobbiga JAMBA reklamer och alla sånna företag. Fattar inte att dom kan gå runt på att sälja sån skit som man kan fixa lagligt och GRATIS
Citera
2008-08-06, 05:35
Medlem
Tournis avatar
Den nya reklamen actimel eller vad fan det är. När den där busschaffisen höjer ordmässigt drickat/yoghurten upp till skyarna innan han så förnöjt tar en klunk. Fyfan, får mig att må illa.
Citera
2008-08-06, 15:52
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Den nya reklamen actimel eller vad fan det är. När den där busschaffisen höjer ordmässigt drickat/yoghurten upp till skyarna innan han så förnöjt tar en klunk. Fyfan, får mig att må illa.
Tycker flygvärdinnan är värre. Man ser verkligen hur hon läser varenda replik från skyltarna de håller upp bredvid kameran...
Citera
2008-08-06, 18:40
Medlem
SnuskigGubbes avatar
när hon stoppar fingrarna i klitoris o sjunger liiiiite störande

killarna i bakrunden öhöhöhöhöhh
Citera
2008-08-06, 18:44
Medlem
torrenttobbes avatar
Men det känns som om den där reklamen med busschauffören måste vara gjord på ett ironisk sätt? ingen kan väl fan göra en så jävla pajig reklamfilm?
Citera
2008-08-06, 20:22
Medlem
nobbe82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Men det känns som om den där reklamen med busschauffören måste vara gjord på ett ironisk sätt? ingen kan väl fan göra en så jävla pajig reklamfilm?

Men då är den endå jävligt dålig gjord, då det ironiska inte alls kommer fram.
Citera
2008-08-06, 23:15
Avslutad
All reklam med Pernilla Wahlgren är usel reklam. Punkt slut.
Citera
2008-08-07, 20:30
Medlem
Onoff/elektronikkedjereklamen där en fet skäggig kille står och förklarar för Jeanette, 45 med dottern Anna, 16 om varför en sony vaio berikad med Vista kostar 1990kr om man tar Felia 3ginternet.

"dehär är alltså filmdatorn med WAJDSKRIIN"
"aaa..."
"Vi säljer alltså, datorn, med T E L I A trådlöst internet"
"aaaååå"
"och då, får vi ner, priset till, nittonnittio"
"aaahaa..."

Killen pratar som om kunderna hade någon bokstavssjukdom, och allt verkar filmat av en nisse med kamera för samma pris.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in