2008-07-24, 22:36
Medlem
blåbolls avatar
Den med dajm där det glafsas och krunchas. Eller när de biter i chokladen på Magnum glassen och det blir ett äckligt brytljud
Citera
2008-07-25, 03:44
Medlem
För många år sedan gick det en reklamfilm för någon acne grej. Den visades en gång på tv! Det värsta var att killen stod framför spegeln och spräckte en finne. Man fick se hur det skiten kläcktes och sedan splatcha mot spegeln.
sen fick man se hur delar av splatchet hamnade lite utanför.
Riktig jävla vidrig reklamfilm, fyfan!
Citera
2008-07-25, 10:11
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
För många år sedan gick det en reklamfilm för någon acne grej. Den visades en gång på tv! Det värsta var att killen stod framför spegeln och spräckte en finne. Man fick se hur det skiten kläcktes och sedan splatcha mot spegeln.
sen fick man se hur delar av splatchet hamnade lite utanför.
Riktig jävla vidrig reklamfilm, fyfan!

Kommer att tänka på reklamen för nåt finnmedel där man får se en tydligt illustrerad finne. Ser bara vidrigt ut.

Tacka vet jag charmen som fanns i reklam back in the days. Tänk 50-tal, typ.
Citera
2008-07-26, 16:19
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWickerMan
Bauhaus reklam är nog det sämsta och töntigaste jag sett. Sökte lite i den här tråden och upptäckte att samma reklamfilm ("Har ni höga priser? Eh, nä. De säger att det har allt, men så har de inte ens höga priser!!!") sändes för ett år sen också! Tur att man lyckats undvika den så pass länge i alla fall...

Men det är ju knappast nån chansning från företagets sida. Man kommer ihåg reklamen för att den är så töntig... Men aldrig att jag kommer sätta min fot i ett Bauhaus-varuhus (den dagen jag behöver två cementblandare)...

Agreed. Dessutom är Bauhaus LÅNGT ifrån billigast, tvärtom är de nästan alltid dyrast.

Men jag hatar verkligen Bauhaus-arbetaren i reklamen. Gissar att det är någon som faktiskt jobbar på Bauhaus som de plockat, ingen skådis får vara så dålig.

Den sura kunden är nog dock en riktig skådis, men även han suger lamapung.

Förstår ärligt talat inte hur Copyright-firmor får lov att producera sådan skit.
Citera
2008-07-27, 11:36
Medlem
hazard simpsons avatar
Kavli mjukost
Citera
2008-07-27, 23:28
Medlem
LuxInteriors avatar
Polly

Den värsta reklamen är ju den som Polly hade nån gång runt 2002/3, en otroligt enerverande sångsnutt som jag inte tänker återge här... det var i alla fall två stycken vänner som hade olika smak men gillade i alla fall polly. Själv gillade jag Polly, men har efter denna reklam inte köpt den mer, och undviker den fortfarande.

Sen de där incestgubbarna med Gott-gotti-gott-gott var förjävla hemska också.

ICA.
Citera
2008-07-28, 22:55
Medlem
Stor humor i Norrlands guld reklamen. De har spelat fotboll och kyler ölen med kylspray. Det roliga? I omklädningsrummet ligger en kille med benet spjälkat mot ett sopskaft som om han brutit det i kriget... Vad hände med att ringa ambulansen?
Citera
2008-07-28, 23:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne_Ninja
Stor humor i Norrlands guld reklamen. De har spelat fotboll och kyler ölen med kylspray. Det roliga? I omklädningsrummet ligger en kille med benet spjälkat mot ett sopskaft som om han brutit det i kriget... Vad hände med att ringa ambulansen?

Ringa? När man har Norrlands Guld? Nänä, då ska man bara vara sig själv för en stund, stress med telsamtal och sånt där får vänta!
.
Citera
2008-07-29, 03:01
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spatric
Chipsreklamen med snubben som har tre ben. Ni som sett den vet vilken jag menar..

"DOMMAHÄR GOOAA???"

Ah, underbar reklam ju! Eller den med hästen är ännu bättre - aw te hair gouda???
Citera
2008-07-29, 19:10
Medlem
Nokiareklamen.

Fattar inte vad de tänkt med. Jävla högtalare som skriker på högsta volym så det låter skit, nej fyfan.
Citera
2008-07-29, 19:15
Medlem
foshoos avatar
Merci.

Merciiii, my little way of sayiiing thanks...

... Merci... for being youuu

Nuff said.
Citera
2008-07-29, 19:33
Medlem
Gures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HankTheTank
Nokiareklamen.

Fattar inte vad de tänkt med. Jävla högtalare som skriker på högsta volym så det låter skit, nej fyfan.

BRA TALAT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in