2009-12-07, 10:05
Medlem
_Strebers avatar
Telejacksreklamen där de är i Gävle eller nåt och sjunger en idiotisk "julsång" ... jag skäms å deras vägnar.
Citera
2009-12-07, 11:07
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabolito
Irriterar mig just nu på triss reklamen där tanten skriker och dansar för att hon i julklapp fått en trisslott med tre treklöver på e.d. och givaren sitter butter i soffan för att han inte köpt en till sig själv också.

Jo,jo .Säkert att man får två såna lotter i sitt korta trista liv. I verkligheten skulle han begå självmord för att han gav bort lotten eller mördat kärringen.

Plötsligt händer det !!...någon annan.

Jag drar av ljudet.
Citera
2009-12-08, 08:20
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tror det är för paf, två killar hamanr på en öde ö och de börjar spela tärning om vem som ska göra vad. Hatar den för att A - Den är fånig 2-Han som pratar har uppenbara talfel.

"Täevla om en dreömrisa för dij åch tri vÄnner"

Ljuv musik jämfört med den efterblivnaste av alla dialekter, gotländskan
Citera
2009-12-08, 20:19
Medlem
Metafors avatar
ALLA filmer där det är frågan om smink eller hårprodukter. Avskyvärt dåligt och fantasilöst!

L'Oreal, Maybelline, Max Factor för att nämna några.
Citera
2009-12-09, 05:22
Medlem
Monkeyspanks avatar
Mitt nuvarande främsta hatobjekt är IKEA:s reklam med den lille juden och smörknivarna.
Citera
2009-12-10, 23:07
Medlem
santacls avatar
Triss reklamen! Horan som skriker när hon vunnit och får ett jävla mupp anfall.
Citera
2009-12-11, 14:48
Medlem
mahutma_homos avatar
Den där mack-reklamen. Med olika människor som står och tankar och säger saker i stil med "Det gäller att taaaanka på miljön."
Citera
2009-12-11, 19:36
Medlem
Murkrets Förstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Nu minnas jag inte riktigt vad reklamen handlade om.

Men det är någon man som vaknar på morgonen och klär på sig sin kostym. När han sedan går ner till köket så sitter hans jävla fittfamilj där. Och så gör dom olika saker varje gång. Typ spelar någon jävla instrument eller dansar. ARGH döö jävla perfekta, lyckliga cykelhjälms familj!

GAAAAAHH, det är om SCAN:s jävla smörgåspålägg. Hatar den reklamen.

Skulle min familj suttit och flåsat i en jävla blockflöjt på morgonen hade jag bara gått fram och skitit dem i ansiktet.
Citera
2009-12-12, 20:44
Medlem
Kadeks avatar
Angående chipsreklamen: Varför har de inte med den typiska chipskonsumenten? Börje 45 år som klämmer en påse tillsammans med ett sexpack folköl. Nu är det fredagsångest! Hoppas att någon ringer feeeeeel

Eller den där asiatungen som bajsat på toaletten och håller för näsan för att det luktar skit på muggen och sprutar någon citronluktande smörja. Bajslukt maskerat med doftspray *mmmm
Citera
2009-12-12, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dextral
Det mesta Coca cola spottar ur sig.

Wtf? Coke har några av dem skönaste reklamerna all time!

http://www.youtube.com/watch?v=ieSzsh4hJWI

http://www.youtube.com/watch?v=R1NnyE6DDnQ
Citera
2009-12-13, 21:29
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Triss reklamen! Horan som skriker när hon vunnit och får ett jävla mupp anfall.

Var nu på sexan och jag vill mörda henne
Citera
2009-12-13, 21:50
Medlem
Den där reklamen på spotify när en kille från melody club börjar garva för att han inte kan säga en mening rätt... och man hör också sicket jävla fejkskratt det är! stör mig otroligt på han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in