2008-01-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumstrut
Sämst just nu, alla kategorier, är Scan-reklamen med en jeppe som står och steker korv (eller vad han nu steker) i nån typ av korvvagn. En kvinna stegar fram med gångstavar och säger:

- Har du något som passar mig och min aktiva livsstil?

Varje gång jag ser den filmen kräks jag lite i munnen... och undrar vad det är för jävla copy som skrivit manus.

Där sa du något. Fruktansvärd!
Var sjutton hittade de det där jäkla stolpskottet till kvinna?
Citera
2008-01-28, 16:03
Medlem
John Silvers avatar
Alla svenska produkter som marknadsförs med amerikaner i USA ,Nej det är inte häftigt,det är bara uttjatat
Citera
2008-01-31, 18:14
Medlem
Herr Reporters avatar
Reklamen för nåt margarin (Lätta?) där den avdankade vita lögner-skådisen Petra nånting hurtigt äter en macka med nån karl och hoppar sedan lika hurtigt ner för ett vattenfall. Varför låter det som att den är dubbad till svenska?!?!
WHYYYY?!?!?!

Kavli räkost-bebisen är förövrigt sjukt äcklig den med. uhuu

Edit: Kom på en till reklam jag avskyr så in i hälsingland. Colgate superduper max fucking freshness eller vad de nu säger femtioelva gånger. Den förpestar mitt liiiv!!
Senast redigerad av Herr Reporter 2008-01-31 kl. 18:18.
Citera
2008-01-31, 19:44
Medlem
dumstruts avatar
LOL.... Din signatur regerar! När du fick diarré imorse hade du ett val!

Fan, den reklamen får mig att ligga i brygga i soffan av garv. När jag ser den undrar jag varför dom inte gått hela vägen och lagt på en rejäl payoff, typ
Imodium - om du inte vill skita på dig
Citera
2008-01-31, 19:57
Medlem
Snigges avatar
All reklam som elbolaget FORTUM släppt i från sig..helt obegriplig och helt avsaknad av vettig information...
Citera
2008-01-31, 20:34
Medlem
Herr Reporters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumstrut
LOL.... Din signatur regerar! När du fick diarré imorse hade du ett val!

Fan, den reklamen får mig att ligga i brygga i soffan av garv. När jag ser den undrar jag varför dom inte gått hela vägen och lagt på en rejäl payoff, typ
Imodium - om du inte vill skita på dig

Bästa reklamen ändå!
Fast om man ska läsa mina andra inlägg i den här tråden så verkar det som att alla andra reklamer förutom den retar gallfeber på mig...
Citera
2008-01-31, 21:07
Medlem
dumstruts avatar
Sant! Den går till historien som en klassiker... nåt man kommer att sitta o klucka åt på hemmet och verkligen behöver Imodium.

Fast en del reklamer e så kackiga att man flabbar läppen av sig. Merci är en av dom...
Citera
2008-01-31, 22:49
Medlem
gugglianos avatar
den där dom visar alternativa förpackningar för färskost, kalebass,piñata,läderpung,näverlur, spargris osv.

en gång i fyllan skulle vi med bussen hem och en alkis frågade oss om vi sett reklamen för färskost i näverpung och läder-lur(han blandade ihop lite), och om vi tyckte den var god

dan efter när vi var på sådär löjligt humör så man skrattar åt allt, så satt vi och drack öl och spekulerade i hur en läderlur kan låta, och hur länge en näverpung kan tänkas hålla, lär ju bli smulor bara
fan om man filmat karln
Citera
2008-02-02, 20:44
Medlem
Reklamerna för GodEl tycker jag suger riktigt hårt.
Som att de faktiskt fattar att vi inte vill byta elbolag till dem.
Citera
2008-02-03, 23:46
Medlem
Dan Da Mans avatar
Jag spyr av medborgarskolans reklam. Den när en kvinna har en massa foton hemma och ett av dem är stort och omringat av ljus. När hon ser det så ger hon fotot en kyss och sen får man veta att medborgarskolans lärare minsann är speciella! Vad fasen menar dem? Shiiiet!
Citera
2008-02-05, 13:30
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan Da Man
Jag spyr av medborgarskolans reklam. Den när en kvinna har en massa foton hemma och ett av dem är stort och omringat av ljus. När hon ser det så ger hon fotot en kyss och sen får man veta att medborgarskolans lärare minsann är speciella! Vad fasen menar dem? Shiiiet!

att lärarna är speciella och att man gärna kysser deras foton?
Citera
2008-02-05, 13:33
Medlem
gugglianos avatar
när ingvar oldsberg uppmanar till att ge några hundringar till hjärt-kärlforskningen, för det har han gjort, så det kan alla andra också, mm, visst, alla har ju hans finansiella status. gubbjävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in