2008-02-20, 08:34
Medlem
Schnyggves avatar
Jag hatar hatar hatar coop´s reklam med nån skånekärring i skidoutfit som berättar om hur hon fastnat i liften med en norrman, som drar fram massa goda mackor! fan nu blev jag irriterad bara jag tänkte på skiten!
Citera
2008-02-22, 09:39
Bannlyst
Ville bara säga att jag hatar all slags reklam, jag hatar popups, jag hatar annonser ocha annat skit både på webben och på teven.

Hoppas jag gjort mig hörd > Ni som jobbar med reklam är endast attenionwhores som aldrig lyckades med att bli vanliga skådespelare så ni blev reklammaterial.

Samma gäller annonser på webben, era sidor är så patetiskt dåliga att de inte kan överleva utan reklam & popupskit.
Citera
2008-02-22, 11:35
Medlem
grasens avatar
Coop reklamen med liftäcklo... Bara jag som vill stoppa upp en kaviartub i rektum på henne?

Adressändring. Om man nu tar med sig svampar från Afrika så vet man nog vad det är för svampar och vad dom är till för.

Findus.. NEJ!

Den där reklamen om banken som inte behöver ett bankkontor.
Är inte något miljöfreak, men att såga sönder yuccapalmer kan inte vara bra reklam.
Citera
2008-02-22, 11:51
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Jag hatar hatar hatar coop´s reklam med nån skånekärring i skidoutfit som berättar om hur hon fastnat i liften med en norrman, som drar fram massa goda mackor! fan nu blev jag irriterad bara jag tänkte på skiten!

Alla coops jävla reklamer där "Höhöh, så kom grannen och var hungrig. Jag bjöd han på minipizzor" eller liknande, som den med kärringen i liften. Småkräks bara jag tänker på dem. Grandiosa power pan är en annan favorit "De e nån jäddra spammare!!1"
Citera
2008-02-22, 12:32
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasen

Adressändring. Om man nu tar med sig svampar från Afrika så vet man nog vad det är för svampar och vad dom är till för.

ja men det är ju inte de som bor i lägenheten nu som tagit hem svamparna utan han som bodde där innan och glömt adressändra, eller har jag fel?

fast reklamsnutten är dum ändå..för vem öppnar andras post hur som helst?
Citera
2008-02-22, 13:51
Medlem
grasens avatar
Om det nu skulle vara så som du säger Frkhöger,
Vem fan käkar svamp som har legat kvar sen den förra ägaren bodde där?
Jag tror att det är dom som käkar svamparna som har flyttat. Och glömt att ändra adress. Så dom som får brevet bor där svampätarna bodde innan dom.
Typ
Citera
2008-02-22, 15:27
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
Grandiosa power pan är en annan favorit "De e nån jäddra spammare!!"

Morsan!

Den är verkligen vedervärdig.
Citera
2008-02-22, 16:32
Medlem
inkvisitivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Morsan!

Den är verkligen vedervärdig.
Fett med fiber, översätta jag till "mycket ölja med fiber" Smalmat my ass.
Det är svårt att vara utlänning och fattar budskapet ibland ;-)
Citera
2008-02-22, 19:57
Medlem
Avva66s avatar
Här är mitt senaste hatobjekt,. "Smuts är bra"

http://www.smutsarbra.se/se/index.html
Citera
2008-02-22, 22:52
Medlem
Vintervilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve

Otroligt äcklig, tryckte på "Mute" första gången jag såg den.

En annan jag ogillar starkt är den där med Ingvar Oldsberg om nån hjärtfond, där han tar av och på sig glasögonen typ tre gånger under den nästan två minuter (!) långa reklamen. Det känns som om den måste kosta många gånger mer pengar att visa än vad de drar in.
Citera
2008-02-23, 03:20
Medlem
Ja liksom, vafan gör skåningar i skidliftar? Sämst! Har inte någon påpekat COOP om att deras usla reklam stöter bort fler kunder (troligtvis) än den lockar.

Såg nyss också Arla reklamen om ekologisk möjlk med nån gravid bondekvinna som antingen berättar med värsta dokumentärösten att hon lärde sig mua innan hon kunde prata, "well congratulations, you're a complete fucking moron", vem fan bryr sig? Eller när hon tittar på kor med sin störande son och försöker hämra de. Blir så jävla arg...
Citera
2008-02-23, 06:13
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Ja liksom, vafan gör skåningar i skidliftar? Sämst! Har inte någon påpekat COOP om att deras usla reklam stöter bort fler kunder (troligtvis) än den lockar.

Såg nyss också Arla reklamen om ekologisk möjlk med nån gravid bondekvinna som antingen berättar med värsta dokumentärösten att hon lärde sig mua innan hon kunde prata, "well congratulations, you're a complete fucking moron", vem fan bryr sig? Eller när hon tittar på kor med sin störande son och försöker hämra de. Blir så jävla arg...

De senaste filmerna med henne är jag inte så förtjust i men jag har sett andra, även på arlas hemsida och tro det eller ej men där är hon skithärlig!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in